וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בפריס סן ז'רמן: אמבפה וקבאני לא יהיו בסגל לריאל מדריד

צמד החלוצים סובלים מפציעות ולא כשירים למשחק המרתק בליגת האלופות ברביעי. גם ניימאר המושעה בחוץ. נבאס: "אין לי שום כוונות נקמה בריאל"

עריכת וידאו: מתן חדד

פריס סן ז'רמן תפתח מחרתיים (רביעי) את העונה החדשה שלה בליגת האלופות עם משחק ביתי מסקרן מול ריאל מדריד, בו תיאלץ להסתדר ללא שלושת כוכביה הגדולים ביותר - קיליאן אמבפה, אדינסון קבאני וניימאר. הכוכב הצעיר החמיץ את שני משחקי הליגה האחרונים של אלופת צרפת ואחרי שהתאמן בנפרד מחבריו השבוע בניסיון להיות כשיר למשחק הגדול, הוחלט בפריס שלא לסכנו ולהותיר אותו מחוץ לסגל. החלטה דומה התקבלה גם בנוגע לקבאני.

ניימאר, שרשם קאמבק סוער לפארק דה פראנס בשבת עם מספרת ניצחון על שטרסבורג שהשתיקה את קריאות הבוז של האוהדים המתוסכלים מניסיון העזיבה שלו לברצלונה, יתחיל לרצות את עונש ההשעיה שלו משלושה משחקים בליגת האלופות אחרי המתקפה שלו על השופטים אשתקד אחרי ההדחה על ידי מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר, ולא יעמוד לרשותו של תומאס טוכל. שחקן נוסף שייעדר בחלק הקדמי הוא יוליאן דראקסלר, שעדיין לא החלים מהפציעה.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן פצוע. רויטרס
עדיין לא כשיר. קיליאן אמבפה/רויטרס

מי שיעמוד במרכז העניינים בהיעדרם של הסופרסטארים הוא קיילור נבאס, שאחרי בכורה מוצלחת בליגה בשבת, כשכמה הצלות מרהיבות שלו דאגו לשמור על רשת נקייה עד שער הניצחון של ניימאר, יפגוש את הקבוצה בה שיחק בחמש השנים האחרונות.

השוער הקוסטריקני שאיבד אשתקד את מקומו בהרכב לטיבו קורטואה ונשלח לקראת תום חלון ההעברות האחרון לעיר האורות, הקפיד לשמור על כבודה של האקסית והכריז: "אין לי שום כוונות נקמה, אני רגוע מאוד לקראת המשחק. היו לי רגעים ממש יפים במדריד שהם חלק מרכזי מהקריירה שלי, אבל עכשיו אני בפריס ואני רוצה להצליח כאן".

עוד בוואלה!

טוכל: "ניימאר עוד צריך להיכנס לקצב, הוא יכול לשחק טוב יותר"

לכתבה המלאה
קיילור נבאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
"היו לי רגעים ממש יפים במדריד". קיילור נבאס/רויטרס

לעומתו אראולה, שהושאל לריאל וצפוי לחזור לפריס בתום העונה, דווקא יגיע למשחק טעון במיוחד. על פי דיווח ב-"ל'אקיפ", השוער הצרפתי חש נבגד על ידי טוכל, שנתן לו את התחושה שהוא יקבל את אפודת השוער הראשון העונה אחרי עזיבתו של ג'אנלואיג'י בופון, ובסופו של דבר לא התנגד לרצונו של המנהל הטכני לאונרדו להתחזק בשוער בכיר על חשבונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully