וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזאר על הבכורה בריאל מדריד: "התחלה של משהו יפה". זידאן וקורטואה ביקרו

הבלגי שיחק לראשונה בברנבאו במהלך ה-2:3 על לבנטה. זידאן: "הזאר צריך לעבוד קשה יותר". קורטואה על חברו: "הוא הרגיז אותי". וגם: נקודות האור

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, ריאל מדריד שבה לנצח. זה קרה אמש (שבת) עם 2:3 לא פשוט בכלל על לבנטה - הניצחון השני בלבד העונה של הבלאנקוס בליגה, זאת במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית. ריאל מדריד אמנם לא הפסידה, אך ספגה בכל אחד מארבעת המשחקים.

"אני בכלל לא מודאג ממשחק ההגנה", אמר זינדין זידאן בסיום. "נכון, אנחנו צריכים להשתפר בחלק האחורי ואני בטוח שגם נעשה זאת. לא רק זה, אני גם משוכנע שנכבוש יותר שערים בהמשך העונה".

"אני חושב ששיחקנו היטב", הוסיף הצרפתי. "החצי השני היה מסובך יותר כמובן, במיוחד ההתחלה שלו. לא פשוט כשהיריב כובש כבר בדקות הראשונות של המחצית. בכל מקרה אני שמח שניצחנו, זו הרגשה טובה מאוד ומשמח אותי מאוד החלק הראשון שלנו".

קארים בנזמה עם ויניסיוס שחקני ריאל מדריד. רויטרס
לוהט. בנזמה חוגג עם ויניסיוס/רויטרס

המאמן התייחס לקרים בנזמה הלוהט, שכבש צמד והגיע ל-19 שערי ליגה בשנת 2019 - שלושה פחות משיא הכיבושים שלו בשנה קלנדרית - 22 בשנת 2011: "מה עוד אני יכול להגיד עליו? שימשיך כך, אנחנו מאושרים לראת אותו ביכולת הזו".

"הטאץ' של אדן הזאר בכדור מדהים", דיבר זידאן על הבכורה של הבלגי. "הוא צריך לעבוד קשה יותר ולהמשיך להתאמן. אדן בסך הכול לקח חלק בארבעה אימונים עם חבריו, זה לא מספיק". על חאמס רודריגס אמר הצרפתי: "שחקן מצוין עם יכולות מרשימות. הכושר שלו קצת לקוי אבל למרות זאת הוא טורף את הדשא בכל הזדמנות. הוא סיים את המשחק באפיסת כוחות, כל הכבוד לו".

מלבד שני השערים שספגה קבוצתו, דבר נוסף הדאיג את זידאן. בדקה ה-60 סרחיו ראמוס ביקש לצאת אחרי שלא חש בטוב בעקבות השמש החזקה באצטדיון. "הוא לא אמור היה לצאת, אבל לא הייתה ברירה".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 2:3 את לבנטה עם צמד של קארים בנזמה

לכתבה המלאה
אדן הזאר שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ברוך הבא. הזאר/רויטרס

מי שרשם אתמול את הופעת הבכורה שלו במדי ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו היה אדן הזאר, ואחרי מעבר גדול ומתוקשר, הבלגי שיחק לראשונה מול הקהל שלו. הוא נכנס למשחק בדקה ה-57 במקום קאסמירו (אותו זידאן שומר לליגת האלופות) והתיייצב באגף השמאלי כשהוא מעביר את ויניסיוס לימני.

"אני מקווה שזו התחלה של משהו יפה", אמר הזאר, "אני רוצה ליהנות מכדורגל עם החברים שלי לקבוצה ולהמשיך לשחק. זה אצטדיון מיוחד מאוד, והאוהדים פה תמיד תומכים. אחרי שתי תוצאות תיקו חזרנו לפה, ורצינו את הניצחון שיביא ביטחון. עכשיו מצפים לנו שני משחקים קשים מול פריס סן ז'רמן וסביליה, אנחנו מוכנים. אני מרוצה מהניצחון ומהבכורה שלי. מאז שחתמתי חיכיתי לרגע שאשחק פה באצטדיון היפהפה הזה".

אבל האמת היא שהזאר התקשה להשאיר רושם חיובי, כשנכנס ביתרון 1:3, ומעט אחרי זה ריאל ראתה את היתרון שלה מצטמק מ-0:3 ל-2:3. טיבו קורטואה, חברו הבלגי של הזאר, אמר בסיום ש"אדן הראה מה הוא יכול לעשות עם הכדור כשהוא כמעט כבש, הוא מחזיק בכדור, הוא מרגיע, מייצר מצבים. אבל גם כעסתי עליו פעמיים, בגלל שהוא ניסה למסור בעקב ואיבד כדורים. אבל ברגעים שהכדור אצלו, הוא מייצר המון סכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully