וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אין לי מסר לאוהדי פריס סן ז'רמן. כולם ידעו שרציתי לעזוב"

אחרי שספג שריקות בוז וקללות מהאוהדים, הברזילאי כבש בתוספת הזמן שער במספרת יפה שהעניק לפריס סן ז'רמן ניצחון 0:1 על שטרסבורג, ואמר: "מבין את האוהדים. אני רגיל לספוג שריקות בוז כל הקריירה"

ניימאר, מאורו איקרדי, פריס סן ז'רמן. AP
מה תגידו עכשיו? ניימאר/AP

הדרמה סביב ניימאר לא נגמרת. הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן המשיך גם הערב (שבת) את התקופה הסוערת שלו, כשכבש שער ניצחון יפהפה בדקה ה-92, במספרת מצוינת, והעניק לקבוצתו ניצחון 0:1 על שטרסבורג במסגרת המחזור החמישי בליגה.

היום התחיל רע מאוד מבחינת הברזילאי, ששמע שריקות בוז מהיציעים כשהוצג בהרכב ולאחר מכן אף ספג קללות מאוהדי פריס סן ז'רמן, שחשו מושפלים מההתנהלות של ניימאר במהלך הקיץ, כשניסה לעשות הכל על מנת לעזוב ולעבור לברצלונה. חלק מהאוהדים אף שרקו לו בוז בכל פעם שנגע בכדור. בסוף השבוע האולטראס של פ.ס.ז' הודיעו ש"ניימאר הוא אחד הכדורגלנים הטובים בדורנו, אבל זה ממש לא הדבר הכי חשוב עבורנו. ראינו את הגישה חסרת הכבוד שלו כלפי המועדון שלנו, שהייתה אף משפילה. עלינו להראות לו שלפעולות שלו יש השלכות, ושהדרך לגאולה תהיה ארוכה, ארוכה מאוד". היום שלט ביציעים אף קרא: "ניימאר האב, תמכור את הבן שלך לווילה מימוסה" (אזור החלונות האדומים של ריו דה ז'ניירו).

אחרי שער הניצחון שהזכיר למה שני המועדונים רבו כל כך על הכדורגלן, ניימאר אמר: "אני מבין את האוהדים, ואני יודע שהיה להם קשה. אבל מעתה ואילך אני שחקן של פריס סן ז'רמן". ניימאר נשאל אם יש לו מסר לאוהדים, שמצפים להתנצלות, וענה: "לא, אין לי מסר עבורם. אני כבר רגיל לספוג שריקות בוז לאורך הקריירה שלי. זה עצוב, אבל עכשיו עבורי כל משחק יהיה כאילו זה משחק חוץ. זה חבל, אבל אין לי שום דבר נגד האוהדים".

ניימאר הוסיף ש"כולם ידעו שרציתי לעזוב. אמרתי את זה, וחזרתי על זה. היו לי את הסיבות שלי, והן לא קשורות לאוהדי פ.ס.ז'. אני לא רוצה להיכנס לפרטים. עברתי הלאה. זו הפעם הראשונה שאני מדבר והאחרונה, כי אני מרוכז עכשיו רק בפריס סן ז'רמן. אני שחקן של פריס סן ז'רמן, ואני הולך לתת את הכל על המגרש.

"אם הם רוצים לשרוק לי בוז, שישרקו. הם פה כדי לתמוך בקבוצה ויכולים לעשות מה שהם רוצים. לשאר הקבוצה לא מגיע שישרקו להם בוז. אין לי שום דבר נגד האוהדים האלה, הם קיבלו אותי פה נהדר לפני שנתיים ולעולם לא אשכח את זה".

ניימאר, פריס סן ז'רמן. AP
הזכיר לרגע על מה כל המהומה. ניימאר/AP

מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל אמר בסיום על הסוגיה: "למען האמת, לא ידעתי למה לצפות. אני לא רוצה לשפוט אם זה היה יותר מדי או קשה מדי, כי אלה האוהדים שלנו. לא היה להם קל בזמן חלון ההעברות עם ניי והעניינים שבינו לבין הקבוצה. האוהדים שלנו אוהבים את הקבוצה, ובגלל זה לא היה להם קל. בחיים צריך לקבל את זה שאם אתה מתמודד עם מצב קשה, אנשים יכולים להגיב ככה. ככה זה. אני לא בטוח אם זה נגמר או אם זה יימשך. נצטרך להתאים את עצמנו".

עוד בוואלה!

צרפת: אחרי הבוז והקללות, ניימאר סידר ניצחון לפ.ס.ז' עם מספרת אדירה בדקה ה-92

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully