וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אחרי הבוז והקללות, ניימאר סידר ניצחון לפ.ס.ז' עם מספרת אדירה בדקה ה-92

אוהדי האלופה ליוו בקריאות כל מהלך של הברזילאי, אבל הוא השתיק אותם עם 0:1 גדול על שטרסבורג בתוספת הזמן. עוד בצרפת: ליל ניצחה 1:2 את אנז'ה, רק 2:2 לליון שספגה בדקה ה-92

גלאטסראיי

המחזור החמישי בליגה הצרפתית נפתח אתמול (שישי) עם שני משחקים, אבל מירב העניין היה הערב, במשחק של פריס סן ז'רמן, שקיבלה מניימאר החוזר גול אדיר במספרת בתוספת הזמן שקבע 0:1 מול שטרסבורג. עבור פריס סן ז'רמן זו הייתה הכנה האחרונה לקראת ריאל מדריד בליגת האלופות, כשהאולטראס עמדו בהבטחה שלהם וקיללו את הברזילאי בכל פעם שנגע בכדור, עד אותו שער מכריע.

ניימאר חוגג שער, פריס סן ז'רמן. רויטרס
איזו תגובה. ניימאר חוגג עם החברים/רויטרס

פריס סן ז'רמן - שטרסבורג 0:1

אחרי הקיץ הסוער והרצון הפומבי שלו לעזוב את פריס סן ז'רמן ולעבור לברצלונה, האוהדים הפגועים של אלופת צרפת לא מוכנים לסלוח על ההשפלה. בסוף השבוע האולטראס של פ.ס.ז' הודיעו ש"ניימאר הוא אחד הכדורגלנים הטובים בדורנו, אבל זה ממש לא הדבר הכי חשוב עבורנו. ראינו את הגישה חסרת הכבוד שלו כלפי המועדון שלנו, שהייתה אף משפילה. עלינו להראות לו שלפעולות שלו יש השלכות, ושהדרך לגאולה תהיה ארוכה, ארוכה מאוד". היום הם עמדו בהבטחה. כבר כששמו של הברזילאי הוקרא ברשימת השחקנים בהרכב, הוא ספג שריקות בוז ושירי "בן ז--ה". לאחר מכן, הוא אף ספג מחלק מהאוהדים בוז בכל פעם שנגע בכדור והונף שלט הקורא לו למכור את בנו באזור בברזיל המיועד לזנות.

אבל... בסופו של דבר אותו ניימאר היה האיש שהכריע את המשחק, וזה קרה עם מספרת אדירה בתוך תוספת הזמן. איזה סיפור.

פ.ס.ז' לא נראתה טוב בהיעדרם של אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה, ולמזלה קיילור נבאס מנע ספיגה מול מחזיקת גביע הליגה עם הצלה אדירה. ניימאר נעצר גם בקורה ומאורו איקרדי נכנס לבכורה כדי לנסות להכריע, ואז הגיעה תוספת הזמן. איקרדי השאיר לעבדו דיאלו שהרים מצד שמאל, וניימאר שחיכה ברחבה הספיק להסתובב ושלח בעיטת מספריים לקורה ופנימה מאזור נקודת הפנדל. בתוספת הזמן הברזילאי מצא את הרשת פעם נוספת, אבל השער נפסל וכך המספרת המרהיבה נותרה כשער הניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כך זה נראה מהיציע של פריס סן ז'רמן

ליל - אנז'ה 0:2

הקבוצה של כריסטוף גאלטייר פתחה את העונה עם ניצחון, הפסד, ניצחון והפסד והערב היא שמרה על המסורת הקצרצרה הזו ושוב ניצחה כשהיא משפרת את מאזנה לתשע נקודות מ-15 אפשריות. אנז'ה, שבעצמה השיגה תשע נקודות מ-12 הראשונות, ספגה הפסד שני. רנאטו סאנצ'ס, שנרכש מבאיירן מינכן לפני פגרת הנבחרות, רשם את הבכורה שלו בליל כשנכנס בדקה ה-71. ויקטור אוסימן הניגרי הכישרוני כבש את השער החמישי שלו העונה ועלה לראש טבלת הכובשים בליגה בדקה ה-39 כשבעט מקרוב פנימה אחרי הדיפה לא טובה של שוער אנז'ה לודוביק בוטל. לואיז אראוז'ו כבש את השני בדקה ה-53 בתום פריצה מימין ובעיטה מדויקת פנימה. סטפן באהוקן רק צימק בדקה ה-87 ולמרות שש דקות תוספת הזמן האורחת לא הצליחה לאזן.

ויקטור אוסימן שחקן ליל חוגג שער. רויטרס
גם פגרת הנבחרות לא עצרה את הכושר הנהדר של ויקטור אוסימן/רויטרס

אמיין - ליון 2:2

הקבוצה של סילביניו פתחה את העונה עם שני ניצחונות מרשימים, אבל סופרת מאז כבר שלושה משחקים ללא ניצחון ברציפות כשהפעם זה נגמר עם חלוקת נקודות מתסכלת בגלל שער בדקה ה-92. בטוח שליון קיוותה להגיע למשחק מול זניט סנט פטרסבורג בליגת האלופות בשלישי במומנטום חיובי יותר.

כריסטוף ז'אלה בן ה-35, ששיחק שלוש עונות בליון, העלה את המארחת ליתרון בדקה השביעית עם בעיטה חופשית מרחוק, שעברה את כל שחקני ההגנה וההתקפה והטעתה גם את השוער וחדרה פנימה. ליון לא נכנסה ללחץ ואיזנה כעבור שתי דקות. ג'ף ריין אדלייד הנהדר ביצע מהלך אישי גדול משמאל והקפיץ למוסא דמבלה, שלא היה צריך לעשות כלום חוץ מלדחוק פנימה את ה-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-34 כשברטראן טראורה הגביה משמאל ודמבלה בעט מהאוויר יפה פנימה את ה-1:2. מתיו בודמר הוותיק איזן בדקה ה-92 וקבע חלוקת נקודות.

מוסא דמבלה שחקן ליון. רויטרס
שמטו שתי נקודות בדקה ה-92 וסגרו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. מוסא דמבלה וליון/רויטרס

משחקים נוספים

מונפלייה - ניס 1:2
למונפלייה: אנדי דלור (37), פלורן מולה (56), לניס: אדריאן טמזה (34)

בורדו - מץ 0:2
לבורדו: ג'ימי בריאן (7), ניקולא דה פרוויל (9)

ברסט - ראן 0:0

דיז'ון - נים 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully