וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד עוקבת, בספרד מתלהבים: "מאיזה כוכב אתה, אודגור?"

הנורבגי שמושאל לריאל סוסיאדד, המשיך להבריק גם נגד אתלטיקו מדריד ועשוי לחזור בקיץ: "אחד הימים המאושרים בחיי"

גלאטסראיי

בספרד נלהבים מההופעה המבריקה של אנסו פאטי בן ה-16 במדי ברצלונה והרחק מקאמפ נואו, בסן סבסטיאן, נרשמה עוד הצגה של שחקן צעיר: מרטין אודגור. הנורבגי ששייך לריאל מדריד ומושאל לריאל סוסיאדד, הבריק נגד אתלטיקו מדריד, כבש את השער הראשון בניצחון 0:2 וסחט שבחים.

אודגור בן ה-20 נחשב פעם לילד פלא שעוד עשוי להפוך ביום מן הימים לאחד מהשחקנים הטובים בעולם. כל הגדולות של אירופה דלקו בעקבותיו וריאל מדריד רכשה אותו מסטרומגודסט כשהוא היה בן 15. בגיל 16 ו-157 ימים הוא הפך לשחקן הצעיר ביותר שלובש את מדי הקבוצה, אבל אותו משחק - האחרון בעונת 2014/15 - גם היה האחרון שלו במדי הבלאנקוס בליגה.

מרטין אודגור שחקן ריאל סוסיאדד חוגג, סטפן סאביץ' שחקן אתלטיקו מדריד מאוכזב. רויטרס
נבחר לשחקן המצטיין. אודגור/רויטרס

אודגור שהתקשה להתאקלם בספרד בגילו הצעיר, הושאל בשנתיים וחצי האחרונות להרנבן ו-ויטסה ההולנדיות ובעונה שעברה הצטיין במדי האחרונה. בריאל מדריד החליטו לא להחזיר אותו, אלא לשלוח אותו להשאלה נוספת וריאל סוסיאדד הייתה המנצחת הגדולה. בארבעת המשחקים הראשונים של העונה, הנורבגי נראה נהדר ואם הוא ימשיך ככה, אף אחד לא יפתלא אם הוא ישוב לריאל מדריד בקיץ.

אתמול ריאל סוסיאדד חזרה לאנואטה ואודגור נכנס לספרי ההיסטוריה ככובש השער הראשון באצטדיון המחודש. זה היה רק בונוס על הופעה מרשימה והוא נבחר לשחקן המצטיין. ב"אס" כתבו: "מאיזה כוכב אתה, אודגור? הנורבגי היה מושלם, ללא ספק השחקן הכי טוב על המגרש. ההופעה שלו הייתה סנסציונית, הוא שיגע את ההגנה של אתלטיקו וגם כבש שער שני העונה".

אודגור שכבר כבש העונה שער ניצחון על מאיורקה (0:1), אמר: "זה יום מושלם גם בשבילי וגם בשביל הקבוצה - אחד הימים המאושרים בחיי. התחלתי פה היטב, אני נהנה לשחק בריאל סוסיאדד. יותר קל לשחק כשיש לידך שחקנים כל כך טובים. השער שלי? אני גאה שהפכתי לחלק מההיסטוריה של המועדון".

עוד בוואלה!

ברצלונה בטירוף של שובר השיאים אנסו פאטי, ויש כבר מי שמודאג מההשוואה למסי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully