וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל: "ניימאר עוד צריך להיכנס לקצב, הוא יכול לשחק טוב יותר"

מאמנה של פריס סן ז'רמן יודע שיקח זמן עד שהברזילאי יחזור לשיאו: "הוא צריך לחזור ליכולת פיזית מלאה". אמבפה פרגן בטוויטר. ריאל מדריד תוכל להחתים את אמבפה וניימאר בקיץ הבא

מתוך יוטיוב

בווידאו: ניימאר באימון פריס

ברחבי אירופה, ובצרפת בפרט מתקשים להירגע משער המספרת המרהיב של ניימאר. הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן כבש אתמול (שבת) שער ניצחון יפהפה בדקה ה-92, במספרת מצוינת, והעניק לקבוצתו ניצחון 0:1 על שטרסבורג במסגרת המחזור החמישי בליגה.

השער הדרמטי מגיע בתקופה סוערת במיוחד עבור השחקן, לאחר כל הסאגה בקיץ סביב נסיונותיו לעזוב את מועדונו - מהלך שכידוע, לא צלח. אתמול הרגיש ניימאר היטב את תחושות אוהדי סן ז'רמן, כשקיבלו אותו בשריקות בוז.

"למען האמת, לא ידעתי למה לצפות", אמר בסיום המשחק מאמנה של פריס, תומאס טוכל. "האוהדים שלנו אוהבים את הקבוצה, ובגלל זה לא היה להם קל. בחיים צריך לקבל את זה שאם אתה מתמודד עם מצב קשה, אנשים יכולים להגיב ככה. נצטרך להתאים את עצמנו".

ניימאר, פריס סן ז'רמן. AP
המאמן שמח לקבל אותו בחזרה. ניימאר/AP

"הוא יכול לשחק יותר טוב", הוסיף המאמן הגרמני. "אבל הוא צריך כמה משחקים כדי להיכנס לקצב, לחזור ליכולת פיזית מלאה, ובסופו של דבר להאיץ את משחק ההתקפה שלנו. אני מאד שמח ממה שהוא הראה בדקה האחרונה".

קיליאן אמבפה, חברו לקבוצה של ניימאר בירך אתמול את הברזילאי בטוויטר. כוכבה הצרפתי של נבחרת צרפת פצוע, וגם הוא לא שיחק אתמול, אך אפילו הוא לא יכול היה להישאר אדיש לביצוע המלוטש של ניימאר.

בתוך כך, נודע היום כי ריאל מדריד עדיין מפנטזת על האפשרות שניימאר ואמבפה ישחקו בקיץ הבא בברנבאו. לאחרונה פורסם כי הבלנקוס יתקשו לבצע מהלך שכזה, מבחינה כלכלית. עם זאת, היום (ראשון) פורסם בתקשורת הספרדית כי למועדון יש 156 מיליון יורו בחשבון הבנק, ובנוסף קרדיט לביצוע עסקות המסתכם בסכום של 285 מיליון יורו. לפי הדיווחים, ריאל תשקיע את מירב המאמצים כדי להנחית אצלה את שני הכוכבים הגדולים של פריס.

אמבפה מפרגן לניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully