וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי פ.ס.ז' ימחו נגד ניימאר? טוכל: "לא יכול לשלוט בתגובה שלהם"

הכוכב הסורר נכלל בסגל הקבוצה מול שטרסבורג (18:30) ועשוי לפתוח לאור הפציעות של קבאני ואמבפה. טוכל: "הוא יתרכז בכדורגל עכשיו"

מתוך טוויטר

אחרי קיץ ארוך שבו ניימאר עשה (כמעט) ככל שביכולתו כדי להימלט מפריס סן ז'רמן, הברזילאי נשאר בסופו של דבר במועדון אחרי שהמו"מ מול ברצלונה נכשל. רצה הגורל וניימאר חוזר בזמן שקיליאן אמבפה ואדינסון קבאני שני שותפים להתקפה פצועים ולא יעמדו לרשות תומאס טוכל הערב (18:30) במשחק הבית מול שטרסבורג, מה שמגדיל מאוד את סיכויי הברזילאי, שנכלל בסגל, גם לפתוח ב-11.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
איך אוהדי פריס יקבלו אותו? ניימאר/GettyImages

אלא שלא בטוח שאוהדי פריס יאהבו את זה ויש שמעריכים שניימאר יקבל שריקות בוז בפארק דה פראנס. תומאס תוכל התייחס לסיטואציה של הברזילאי ואמר אמש במסע"ת: "לשמחתי חלון ההעברות נסגר וניימאר יכול להתרכז בכדורגל עכשיו. לא היה קל לו בשבועות האחרונים, אבל אלו החיים. דיברתי איתו ביום חמישי. אני צריך להסביר לו על התפקוד שלו במגרש כשאנחנו תוקפים וגם עושים הגנה".

טוכל התייחס לאפשרות שאוהדי פריס ימחו נגד ניימאר וניסה להיות פוליטיקלי קורקט: "אני יכול להבין את האוהדים על כך שהם לא מרוצים מהסיטואציה וממה שקרה, אבל אני לא יכול להשפיע על התגובה שלהם ולא יכול לשלוט בהם".

"הדבר היחיד שאני יכול לשלוט בו היא הקבוצה. ניימאר הוא שחקן שלנו ואנחנו צריכים להתרכז בכדורגל. אני משוכנע שהוא ייתן את הכל למען המטרות שלנו. המטרה הראשונה שלו היא לנצח את שטרסבורג".

פריס פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות בארבעה מחזורים, אך כשלה במשחק הקשה היחיד שהיה לה עד כה מול ראן. שטרסבורג עדיין לא חוותה את טעמו של ניצחון, אבל היא הצליחה להוציא תיקו מפריס בשני מפגשי הליגה הקודמים בין השתיים בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully