וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד דה חאה האריך את החוזה במנצ'סטר יונייטד עד 2023

השוער בן ה-28 חתם על חוזה חדש ואמר: "מרגיש שיש לי עוד הרבה מה לעשות כאן ובמה לזכות, מקווה להחזיר לאוהדים על התמיכה"

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

דויד דה חאה האריך היום (שני) את החוזה שלו במנצ'סטר יונייטד עד יוני 2023. השוער הספרדי בן ה-28, שהצטרף אל השדים האדומים ב-2011 ומאז רשם 367 הופעות, זכה עם הקבוצה באליפות, בגביע, בגביע הליגה, בליגה האירופית ובמגן הקהילה.

דה חאה אמר לאחר החתימה: "זו הייתה פריבילגיה לבלות שמונה שנים במועדון הנהדר הזה והאפשרות להמשיך את הקריירה במנצ'סטר יונייטד היא כבוד עצום. מאז שהגעתי הנה, לא האמנתי שאשחק יותר מ-350 משחקים במועדון הזה. עכשיו העתיד שלי מסודר וכל מה שאני רוצה זה לעזור לקבוצה להשיג את מה שאני חושב שאנחנו מסוגלים להשיג ולזכות בתארים. כאחד מהשחקנים הוותיקים בסגל, אני רוצה לתמוך ולהוביל בכל דרך ולעזור לשחקנים הצעירים כדי שיבינו מה זה אומר לשחק כאן. אני עדיין מרגיש שיש לי עוד הרבה מה להשיג כאן ואני מאמין שמנצ'סטר יונייטד יכולה לבנות מסורת של הצלחה ולשמח את האוהדים שלנו. אני מחויב להמשיך ולעשות הכול כדי להחזיר לאוהדים על התמיכה שלהם בזמנים הטובים והפחות טובים".

מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר: "אני מאושר שדויד התחייב עם חוזה ארוך טווח למועדון. בשנים האחרונות דויד הוכיח שהוא השוער הכי טוב בעולם וחלק משמעותי מהתכניות שלנו כדי להחזיר את מנצ'סטר יונייטד לאן שהיא שייכת. דויד הוא אדם נהדר והאיכות המדהימה שלו מהווה את הבסיס להגנה שלנו. במהלך הזמן שלו כאן, דויד הבין מה זה אומר לשחק במנצ'סטר יונייטד ועכשיו יש לו את כל מה שאתה רוצה משוער במנצ'סטר יונייטד. כשחקן הוא עדיין נחוש ורעב להשיג יותר. כולנו מצפים להמשיך לעבוד איתו כדי לעמוד במטרות האלה בעונות הקרובות".

פלייר דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד עם המאמן אולה גונאר סולשיאר. אתר מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
דה חאה עם סולשיאר אחרי החתימה על החוזה/אתר רשמי, אתר מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully