וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "עסקת העברתו של ניימאר לברצלונה קרובה מאוד לסיכום"

האם זה סוף סוף קורה? העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מארציו טוען שהושגה פריצת דרך במגעים בין הקטאלנים לפריס סן ז'רמן

מתוך יוטיוב

האם זה סוף סוף קורה? העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'יאנלוקה די מארציו טוען היום (חמישי) שהושגה פריצת דרך בעסקת ניימאר. על פי הדיווח, ברצלונה ופריס סן ז'רמן קרובות מתמיד לסגירת העסקה שתחזיר את הברזילאי לקאמפ נואו. אין עדיין פרטים נוספים לגבי סכומי העסקה והשחקנים שעשויים לעשות את הדרך מברצלונה לפריס, אבל יש לציין שמדובר במקור אמין.

מוקדם יותר רשת RMC הצרפתית דיווחה כי פ.ס.ז' דחתה את ההצעה הרביעית של ברצלונה על הכוכב הברזילאי, וכעת "הסיכוי שניימאר יעבור נמוך מאוד, ובארסה קרובה לוותר" - כך על פי העיתונאי המוערך גיאם בלאגה. ב-RMC דיווחו על "יומיים של מגעים אינטנסיביים" בין הצדדים, שבסופם עמדה ברצלונה על הצעתה האחרונה: תשלום של 150 מיליון יורו בנוסף להעברת איבן ראקיטיץ' ועוסמאן דמבלה. פ.ס.ז' מסרבת להצעה, דורשת סכום גבוה יותר (כ-170 מיליון יורו, על פי הערכות) ובנוסף חלוקה עם ברצלונה על אופן התשלום: ברצלונה רוצה לפרוס את התשלומים, בעוד פ.ס.ז' מתעקשת לקבל את מלוא הסכום בתשלום אחד - דבר שהקטלאנים ככל הנראה לא מסוגלים לעשות בשלב זה.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
מה יהיה הסוף? ניימאר/GettyImages

גורם מעכב נוסף, על פי הדיווחים, הוא ההתנגדות הנחרצת של עוסמאן דמבלה לחזור לצרפת. סוכנו של שחקן הכנף הצעיר הבהיר אמש שוב ש"אין שום סיכוי שדמבלה יעזוב את ברצלונה. 100 אחוז שהוא נשאר, ו-100 אחוז שגם יצליח שם". בנוסף, גם דמבלה עצמו "אישר" זאת כשכתב לעיתונאי הצרפתי פייר מנס בהודעה פרטית: "אני לא עובר. 80 אחוז ממה שכותבים בתקשורת הספרדית שגוי".

למרות זאת, בפריס ובברצלונה עדיין מסרבים להכריז שאין עסקה. ב"ל'אקיפ" דווחו פרטים אחרים משל RMC, לדוגמא, ונטען כי נשיא פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי עדיין לא השיב להצעה האחרונה של ברצלונה ועדיין שוקל אותה ברצינות. בדיווח של עיתונאי רשת "Movistar" נכתב ש"האופטמיות בביתו של ניימאר כל כך גדולה שהעסקה תיסגר, שהם מאמינים שכבר ביום ראשון הוא ינחת בברצלונה".

ב"ספורט" הקטלאני דווח שנשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו "הגיע למונאקו להגרלת ליגת האלופות, ועל מנת להאיץ את המגעים עם נאסר אל חלאיפי והנהלת פריס, כשנותרו עוד ארבעה ימים לסגירת החלון". על פי "ספורט", ברצלונה מעוניינת לכלול את דמבלה בעסקה למרות הסירוב שלו - וזאת בגלל שהיא חוששת מהאופי הבעייתי שלו ומבעיות המשמעת, וגם כי עם הגעת ניימאר הדקות שלו יפחתו בצורה משמעותית. את ראקיטיץ' הקבוצה התכוונה גם ככה למכור, ללא קשר. כמו כן, ייתכן שברצלונה תכלול בעסקה את ז'אן קלר טודיבו, הבלם הצרפתי בן ה-20 שהגיע מטולוז ונחשב לשחקן שהקבוצה בונה עליו לעתיד.

כך או כך, בספרד מזהירים את ברצלונה (וגם את ריאל מדריד): ניימאר פציע יותר מתמיד. ב"אס" פורסמה כתבה שסוקרת את היסטוריית הפציעה של הכוכב הברזילאי, בה הסבירו ש"הוא עוקף אפילו את גארת' בייל בכמות החיסורים". מאז שעזב את ברזיל ופתח בקריירה אירופית, סבל ניימאר מלא פחות מ-19 פציעות שגרמו לו להחמיץ 435 ימי פעילות. לשם השוואה, גארת' בייל שנחשב פציע גם כן החמיץ 410 ימים במשך אותה תקופה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 29.8: מריו מנדז'וקיץ' סירב לפריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה
עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
"לא עובר". דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully