וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.8: אלכסיס סאנצ'ס הושאל רשמית ממנצ'סטר יונייטד לאינטר

הנראזורי ישלמו 5 מיליון יורו ממשכורתו המנופחת של החלוץ, שיתאחד עם לוקאקו. לבנדובסקי האריך חוזה, דולברג חתם בניס

צילום ועריכת וידאו: באיירן מינכן

בווידאו: אלכסיס סאנצ'ס במילאנו לקראת החתימה באינטר

העברות

* עכשיו זה רשמי: אלכסיס סאנצ'ס הושאל לעונה אחת ממנצ'סטר יונייטד לאינטר. על פי דיווחים, הנראזורי ישלמו 5 מיליון יורו ממשכורתו, כשהשדים האדומים ישלימו את 7 מיליון היורו הנותרים. חרף דיווחים מוקדמים, לאינטר לא תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

* רוברט לבנדובסקי האריך את החוזה שלו בבאיירן מינכן עד 30 ביוני 2023 אחרי שחוזהו הקודם היה אמור להסתיים ב-30 ביוני 2021. החלוץ הפולני של הבווארים אמר: "באיירן מינכן הפכה להיות הבית הספורטיבי שלי. לכן המשפחה שלי ואני מרגישים רצויים מאוד פה. אני משוכנע שבשנים הבאות נגיע להישגים יפים. באיירן היא אחד משלושת המועדונים הגדולים בעולם ויש לנו קבוצה נהדרת. אני גאה להיות חלק מהמועדון".

* ניס הודיעה על החתמתו של קספר דולברג, עליו שילמה לאייאקס כ-21 מיליון יורו. דולברג, החלוץ הדני הבינלאומי בן ה-21, כבש במדי אייאקס 45 שערים מאז הבכורה שלו ב-2016. במדי הנבחרת יש לו כבר 13 הופעות ושלושה שערים.

* בשקטאש הטורקית הודיעה רשמית: גארי מדל, הקשר הצ'יליאני הוותיק, חוזר לסרייה A ועובר לבולוניה.

* אחרי שתי קדנציות בבשיקטאש ושתי אליפויות, ריקרדו קווארסמה עבר לתחנה חדשה בטורקיה. הקשר הפורטוגלי בן ה-35 חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

* הקשר הפולני ארקדיוש רצה (24) הושאל מאטאלנטה לספאל לעונה אחת.

* מרקו ויינוביץ', 29, קשר הולנדי ממוצא בוסני ששיחק באלקמאר, חתם לשלוש שנים בארקה גדיניה הפולנית. סכום ההעברה לא פורסם.

* החלוץ הקולומביאני חואן חוסה פראה (19) חתם לשנתיים בפנאתינייקוס, אליה הגיע מפורטו.

* הופנהיים הודיעה על החתמת יורגן לוקאדיה, החלוץ ההולנדי בן ה-25, שמגיע מברייטון.

שמועות

* בספרד טוענים: "פול פוגבה מקווה לשחזר את שיטת הזאר", והקשר הצרפתי הוגיע למנצ'סטר יונייטד שהוא לא מתכוון לחדש אתת חוזהו שמסתיים ב-2021, בתקווה שהקבוצה תשחרר אותו בהקדם האפשרי. "הוא עדיין מצפה לנס בימים האחרונים של החלון,, נכתב ב"מארקה".

* בלמה של מנצ'סטר יונייטד כריס סמולינג כנראה בדרכו לרומא, שמעוניינת באנגלי אחרי שלא הצליחה להחתים בלמים אחרים. אחרי הגעתו של הארי מגוויר ליונייטד, הבלם לא צפוי לקבל דקות משחק רבות, ואכן לא שותף בשלושת המשחקים האחרונים. למרות זאת, השדים האדומים כבר דחו הצעות על סמולינג במשך הקיץ.

* על פי "אס", המתווה המסתמן לעסקת העברת קיילור נבאס לפריס סן ז'רמן כוללת החלפת שחקן: אלפונס אראולה, השוער המחליף של פ.ס.ז', יעשה את דרכו לבירת ספרד וישמש מחליפו של טיבו קורטואה.

* פריס סן ז'רמן, הלחוצה מפציעותיהם של קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני, ניסתה לצרף את מריו מנדז'וקיץ', אבל החלוץ הקרואטי בן ה-33 דחה את ההצעה ומתכוון להישאר ביובנטוס לפחות עד ינואר.

* תומאס טוכל לוחץ על עוסמאן דמבלה בניסיון לשכנע אותו להגיע לפריס סן ז'רמן כחלק מעסקת ניימאר. המאמן הגרמני הדריך את השחקן בבורוסיה דורטמונד ובין השניים יש קשר טוב, אם כי הסוכן מוסא סיסוקו טוען כי לדמבלה "אין כל כוונה לעזוב את ברצלונה".

* סוכנו של פרננדו יורנטה נצפה במשרדי אינטר ועורר מחדש את השמועות לפיהן מאורו איקרדי יעזוב את הנראזורי בימים הקרובים ויירכש על ידי נאפולי ב-65 מיליון יורו. יורנטה עצמו יכול לעבור גם אחרי סגירת החלון ביום שני, שכן הוא שחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו בטוטנהאם.

* סמפדוריה קרובה לצירופם של אמיליאנו ריגוני (זניט סנט פטרסבורג) וג'יו סימאונה (פיורנטינה). שני הארגנטינאים יגיעו כמושאלים עם אופציית רכישה.

* מונאקו חידשה את הקשר עם הקשר טיימואה בקאיוקו בניסיון להחזירו מצ'לסי, אליה נמכר ב-2017.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן יובנטוס. רויטרס
לא ממהר לעזוב. מריו מנדז'וקיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully