וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: סוכמה עסקת מכירתו של ניימאר מפריס לברצלונה

בפגישה שנערכה אמש בין המשלחות של הקבוצות, הצרפתים הסכימו להצעה השנייה של הקטלאנים בסך 170 מיליון יורו, כשהמחלוקת היחידה היא לגבי אופן התשלום. עוסמן דמבלה ואיוון ראקיטיץ' עדיין עשויים להיכלל בעסקה

מתוך יוטיוב

סאגת ניימאר המתישה והבלתי נגמרת, עומדת, תאמינו או לא בפני סיום. הפגישה בין הצדדים אמש (שלישי) אומנם הסתיימה ללא סיכום, אך כן הושגה פריצת דרך שתביא לעסקה, כך על פי דיווחים שונים. אז מה הציעה ברצלונה לפריס סן ז'רמן עבור הברזילאי? מסתבר שהיו שתי הצעות.

בשלב הראשון ברצלונה הציעה לפריס 150 מיליון יורו שאותם היא תשלם בשני תשלומים, התשלום הראשון יהיה מיידי ויעמוד על בערך 30/40 מיליון יורו. ההצעה השנייה הייתה 170 מיליון יורו, אך עם שני תשלומים רחוקים יותר - אחד ב-2020 והשני ב-2021. פריס סירבה להצעה הראשונה, אך הסכימה להצעה השנייה בתנאי שהקטלאנים ישלמו את זה בתשלום אחד ב-2020, כולל מקדמה הקיץ.

נכון לשלב הזה, לא הוזכרו שחקנים במתווה העסקה בין הצדדים, אך האפשרות לכלול בעסקה את עוסמאן דמבלה עדיין קיימת, כמו גם את איוון ראקיטיץ'. פריס דרשה בשלב הראשון 220 מיליון, הסכום שאותו היא שילמה לבארסה ב-2017, אך פריצת הדרך היא שכעת הצרפתים מוכנים להתפשר על 170 מיליון. שני הצדדים ייפגשו שוב ב-48 השעות הקרובות כשהמטרה היא לסגור עסקה עד יום שישי. מי שאמור לתת אישור סופי לעסקת הענק הזו היא אמיר אל תאני הנסיך הקטארי ששולט במועדון. מה שבטוח כעת: האופציה של ריאל מדריד ירדה מהפרק, ניימאר יהיה שחקן ברצלונה, השאלה רק התזמון.

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. GettyImages
השיג את מבוקשו. ניימאר/GettyImages

"אס" המדרידאי ניתח את העלויות הפיננסיות של העסקה, והעריך את שוויה הכולל ב-500 מיליון יורו (שכוללים את הרכישה ואת עלות השכר של הברזיאי תחת חוזהו ארוך הטווח). מדובר בעסקה שמסבכת את ברצלונה, כי כרגע, ברצלונה מוציאה 62 אחוז מהתקציב שלה על שכר שחקנים (595 מיליון יורו מתוך 960 מיליון). מגבלות הפייר פליי הפינסי מציבות גבול של 70 אחוז מהתקציב הכולל. על פי "RAC1", ברצלונה תיקח הלוואה נוספת למימון העסקה. טוני פריישה, לשעבר סגן נשיא המועדון, אמר על עסקת ניימאר: "מה שאנחנו מתקרבים לעשות זה לסכן את עתיד המועדון ואת יציבותו הכלכלית. אני לא מבין אילו אינטרסים עומדים על הפרק, אבל זה בהחלט לא לטובת המועדון. אני כבר לא מבין כלום. אני מקווה שזה שקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully