וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.8: "קיילור נבאס סיכם בפריס סן ז'רמן", אלכסיס נחת במילאנו

בקוסטה ריקה טוענים כי שוער ריאל מדריד יגיע בחמישי לבדיקות בצרפת, הצ'יליאני יחתום באינטר. סלטיק החתימה מגן ימני נוסף שיתחרה עם אלחמיד

מתוך הטוויטר של פבריציו רומאנו

העברות

* לוקומוטיב מוסקבה הודיעה על החתמת שחקן נבחרת פורטוגל, ז'ואאו מריו. הקשר הושאל מאינטר ולקבוצה מבירת רוסיה אופציה לרכוש אותו תמורת 18 מיליון יורו בתום העונה.

* אטאלנטה ממשיכה להרחיב את הסגל שלה לקראת עונת הבכורה בליגת האלופות והפעם החתימה את המגן השמאלי גילרמה אראנה (22) כמושאל מסביליה. הברגמזים שילמו מיליון יורו כדמי השאלה ותהיה להם אופציה לרכוש את הברזילאי ב-8 מיליון יורו, כשלסביליה נותרו 15 אחוזים ממכירה עתידית.

* מתחרה לחאתם עבד אלחמיד על עמדת המגן הימני בסלטיק: אלופת סקוטלנד שאלה לעונה אחת מסטוק סיטי את מוריץ באואר, מגן נבחרת אוסטריה בן ה-27, ששיחק לפני כן בגראסהופרס ורובין קאזאן.

* יוהאן קבאיי חתם בסנט אטיין אחרי כשמונה חודשים ללא כדורגל. הקשר בן ה-33 שוחרר מאל נסאר הקטארית בינואר ומאז לא שיחק. הוא ישוב לשתף פעולה עם מתיו דבושי, איתו שיחק לפני כן בליל, ניוקאסל ונבחרת צרפת.

* המגן הימני לאו דובואה (24) שהגיע לליון בקיץ שעבר והספיק לרשום שתי הופעות במדי נבחרת צרפת לפני כחודשיים, חתם על חוזה משודרג עד 2024. גם השוער הפורטוגלי אנתוני לופס (28) האריך חוזה עד "2023 או 2024", על פי הודעת המועדון.

* בורדו שילמה לקלאב ברוז' 200 אלף יורו כדי לרכוש את הכישרון בן ה-18 גבריאל למואן. הבלגי חתם על חוזה ארוך טווח וישחק תחילה בקבוצת המילואים.

* פארמה צירפה את המגן השמאלי ג'וזפה פצלה מאודינזה. האיטלקי בן ה-21 הגיע בהשאלה, עם התחייבות של פארמה לרכוש אותו בקיץ תמורת 4.5 מיליון יורו.

* ורונה שאלה מאטאלנטה את מתאו פסינה, שמיעט לשחק במדי הנראזורי בשנה שעברה. לעולה החדשה אופציה לרכוש את הקשר בן ה-22 בתום העונה.

* עבדלחמיד סאבירי (22) עזב את האדרספילד אחרי שהגיע לסיכום על התרת חוזהו, וחתם לשנתיים בפדרבורן. הקשר הגרמני-מרוקאי חוזר לגרמניה אחרי שנתיים באנגליה.

שמועות

* "לה נאסיון" בקוסטה ריקה טוען כי קיילור נבאס, שוערה של ריאל מדריד, הגיע לסיכום עם פריס סן ז'רמן ויגיע כבר מחר לבדיקות רפואיות בבירת צרפת.

* באנגליה טוענים: עסקת העברתו של אלכסיס סאנצ'ס לאינטר סגורה. הנראזורי סיכמו את פרטי העסקה עם מנצ'סטר יונייטד: האיטלקים ישלמו 5 מיליון יורו משכרו, כשאת השארית ישלימו השדים האדומים. הצ'יליאני בן ה-30, שכבש חמישה שערים ב-45 משחקי ליגה ביונייטד, מרוויח כ-21 מיליון ליש"ט בשנה. אינטר לא תהיה מחויבת לרכוש אותו בתום העונה. הוא הגיע הערב לאיטליה וגם הספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות.

* בורוסיה דורטמונד עוקבת בעניין אחר חלוץ גנואה, כריסטיאן קוואם ועשויה לרכוש אותו לפני תום מועד ההעברות. החלוץ מחוף השנהב בן ה-21 כבש במחזור הפתיחה של הסרייה A וגם ולנסיה מגלה בו עניין רב.

* שאלקה וברצלונה קרובות מאוד לסיכום על השאלתו של המגן השמאלי חואן מירנדה לקבוצה מגלזנקירשן. שאלקה כנראה תקדים את מארסיי, שגם הייתה במירוץ לצרף את השחקן בן ה-19.

* באיטליה ממשיכים לדווח על רצונה של מילאן לרכוש את בלם יובנטוס, מריח דמירל. הטורקי בן ה-21 הגיע ליובה מססואולו לפני כחודשיים בלבד תמורת 18 מיליון יורו, אבל בארץ המגף טוענים שהגברת הזקנה תסכים למכור אותו תמורת סכום כפול.

* פטריק ויירה מחפש חלוץ חדש לניס ולפי התקשורת ההולנדית, המטרה המרכזית שלו הוא חלוץ אייאקס ונבחרת דנמרק, קספר דולברג. הקבוצה מהריביירה תיפרד מכ-20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully