וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסי מתקשה לחזור מהפציעה, עלול להיעדר חודש נוסף

בספרד טוענים שכוכב ברצלונה סובל מכאבים, ייעדר תקופה ממושכת ועלול להחמיץ גם את פתיחת שלב הבתים בליגת האלופות (17.9)

מתוך יוטיוב

האם ליאונל מסי נמצא בפתחה של עונה מקוללת? אחרי שהחמיץ את שני משחקי הפתיחה של ברצלונה בגלל פציעה וכבר עשה סימנים של חזרה לפעילות, ב"rac1" מדווחים שהכוכב הגדול סובל מבעיות פיזיות בתהליך ההחלמה שלו ועלול להיעדר כחודש נוסף מפעילות.

כזכור, מסי עבר קיץ עמוס בפעילות עם ארגנטינה בקופה אמריקה ונפצע כבר באימון הראשון שערך עם ברצלונה, כנראה בגלל העומס. נכון לעכשיו נראה שיש סיכוי קלוש בלבד שמסי ישחק ביום שבת מול אוסאסונה, אך בספג גדול גם למחזור שייערך אחרי הפגרה ובה ברצלונה תארח את ולנסיה החזקה (15.9) מולה היא התקשתה מאוד בעונה שעברה וגם הפסידה לה בגמר הגביע. מעבר לכך, שלושה ימים לאחר מכן נפתח שלב הבתים של ליגת האלופות ואם הידיעות נכונות, הרי שמסי עלול להחמיץ גם את פתיחת הקמפיין האירופי. בצוות המקצועי של בארסה אגב, מכחישים את חומרת הפציעה ומשך ההיעדרות.

מסי, שחזר לאימונים עם הקבוצה והיה נדמה שייכלל בסגל מול ריאל בטיס, נותר בסוף בחוץ כשארנסטו ואלוורדה המאמן הבהיר כי הוא לא מוכן לסכן אותו. הפציעה של מסי מהווה כאב ראש רציני, שחסר גם את לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה הפצועים, מה שמותיר אותו רק עם גריזמן כחלוץ היחיד בסגל.

ליאונל מסי ברצלונה. אתר רשמי
מתקשה לחזור לעצמו. מסי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully