וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת הפציעות בריאל מדריד נמשכת: איסקו סובל ממתיחה, ייעדר מספר שבועות

העונה רק החלה, אבל הקשר הפך לשמיני בקבוצה שנפצע במהלך החודשיים האחרונים. זידאן לא מוותר על פוגבה, והרופא לשעבר של נבחרת קולומביה עוקץ: "לחאמס רודריגס יש בעיה בראש"

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי מוצג בפיורנטינה

ריאל מדריד ממשיכה לסבול ממכת פציעות בפתיחת העונה. היום (רביעי) הודיעה הקבוצה שגם איסקו סובל ממתיחה בשריר הירך ברגלו הימנית, ושבקבוצה עוקבים אחר קצב ההחלמה שלו. עד כה רשימת הפצועים של הבלאנקוס העונה כללה את אדן הזאר, רודריגו, חאמס רודריגס, ברהאים דיאס, מרקו אסנסיו (גמר את העונה), ופרלאן מנדי, לוקה יוביץ' וטיבו קורטואה (שלושת האחרונים כבר חזרו). על פי ההערכות, איסקו צפוי להיעדר כשבועיים-שלושה.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד עם איסקו. רויטרס
מה קורה שם? איסקו/רויטרס

במקביל, הרופא של נבחרת קולומביה, הקטור פאביו קרוס, מעביר ביקורת על הקשר הקולומביאני של ריאל חאמס רודריגס: "הבחור חאמס לא מפוקס. במקום לעבוד לקראת העונה החדשה, הוא עובד על הגבות שלו ועל התסרוקת במקום להתאמן. קבוצות גדולות כמו ריאל מדריד מצפות למקצוענות, שהשחקנים יתכוננו, אבל לבחור יש ראש רע. אחרי העונה כריסטיאנו רונאלדו לקח חשבוע חופש, שכר יאכטה ויצא עם המשפחה ליוון. שבוע אחרי זה הוא כבר עבד עם 15 אנשים לקראת העונה הבאה. חאמס? אחרי הגביע העולמי הוא היה פצוע, שכר מטוס פרטי ונסע להירגע על הים".

זינדין זידאן, מאמנם של הלבנים, כנראה מודאג ממצבת השחקנים העומדים לרשותו, ושב לדרוש את הבאתו של פול פוגבה לקבוצה, ממש לקראת סיומו של חלון ההעברות, כך מדווח "מארקה" הספרדי. המכשול העיקרי לעסקה הוא תג המחיר של הצרפתי, שעומד על קרוב ל-200 מיליון יורו. למרות המגעים שהתנהלו בין הצדדים, ולמרות דיווחים המאשרים את רצונו של הקשר הצרפתי לעבור למדריד, הסיכויים לעסקה כזו כרגע הם נמוכים, אבל הכל יכול עוד לקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully