וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.8: דני אלבס בחר בסאו פאולו, ריאל מדריד חזרה לאופציית ואן דה בייק

בברזיל טוענים שהמגן הוותיק יחתום לשלוש שנים. כוכב אייאקס מהווה חלופה לפוגבה, רפאל לאאו חתם במילאן, אתלטיקו הגישה הצעה חדשה על חאמס

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* עכשיו זה רשמי: ארסנל הודיעה על החתמתו של ניקולא פפה המצוין, שנרכש מליל תמורת 80 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* הרטה ברלין רכשה את הקיצוני הבלגי דודי לוקבאקיו מווטפורד ב-20 מיליון יורו. השחקן חתם על חוזה לחמש שנים אחרי עונה מרשימה בבונדסליגה כמושאל בפורטונה דיסלדורף.

* חלוץ חדש למילאן: רפאל לאאו הפורטוגלי (20) נרכש מליל תמורת 35 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים.

* ליל הודיעה על החתמתו של ויקטור אוסימן. חלוצה של שרלרואה חתם לחמש שנים תמורת 12 מיליון יורו.

* בורנמות' החתימה את הקיצוני ארנאוט חורנפלד (דאנג'ומה) מקלאב ברוז'. הההולנדי-ניגרי בן ה-22 נרכש תמורת כ-18 מיליון יורו.

* סטיבן נייסמית', החלוץ הסקוטי ששוחרר מנוריץ' הקיץ, עבר בהעברה חופשית להארטס וחתם לארבע שנים.

* אסטון וילה רכשה את טום היטון שוערה של ברנלי תמורת כ-8.5 מיליון ליש"ט. היטון בן ה-33 רשם אשתקד 19 הופעות פרמיירליג עם קבוצתו שניצלה מירידה.

* אסטון וילה החתימה גם את מרבלס נקאמבה, 25, קשר נבחרת זימבאבווה וקלאב ברוז', שחתם לחמש שנים ועבר תמורת 11 מיליון ליש"ט. הוא השחקן השני שעובר מהקבוצה הבלגית לווילה הקיץ (אחרי ווסלי, החלוץ הברזילאי, שעבר תמורת שיא מועדון, 22 מיליון ליש"ט). וילה השלימה רכישה של 12 שחקנים הקיץ, בסכום כולל של 130 מיליון ליש"ט, וכרגע רק ארבע קבוצות באירופה הוציאו יותר ממנה הקיץ: ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, ברצלונה ויובנטוס.

* ארווין זוקאנוביץ', 32, הבלם הבוסני של גנואה, עבר לאל האלי מערב הסעודית.

* פייסל פאז'ר, קשר נבחרת מרוקו בן ה-30 ששיחק כמושאל בקון, נרכש על ידה מחטאפה וחתם לשנתיים.

* פארמה החתימה את גסטון ברוגמן, 26, הקשר האורוגוואי שמגיע מפסקארה תמורת 2.5 מיליון יורו.

שמועות

* בברזיל מדווחים הערב שדני אלבס קיבל החלטה: מנצ'סטר סיטי חיזרה, יובנטוס הוזכרה וכך גם מספר קבוצות גדולות נוספות מהפרמיירליג, אולם המגן הוותיק בחר לשוב הביתה ולחתום לשלוש עונות בסאו פאולו. אלבס, אוהד של המועדון, צפוי לנחות בעיר בימים הקרובים ולחתום באופן רשמי על חוזהו.

* על פי "מארקה", אם לא תצליח להשלים את עסקת פול פוגבה, עשויה ריאל מדריד לחזור לאחד האופציות האחרות שלה מהקיץ: שחקן אייאקס דוני ואן דה בייק.

* אתלטיקו מדריד הגישה לריאל מדריד הצעה חדשה על חאמס רודריגס - 50 מיליון יורו, על פי "טלמדריד". הקולצ'ונרוס דורשים תשובה עד מחר.

* אינטר מעוניינת לרכוש את איבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל מברצלונה לפי ספורט 10. אינטר מאוד רוצה להצליח להחתים שחקנים בחלון ההעברות אחרי שנכשלו בהבאתו של לוקאקו.

* מנצ'סטר סיטי מעוניינת בז'ואאו קאנסלו מגינה של יובנטוס. דיווחים באיטליה אומרים שהאיטלקים מוכנים לשקול לקבל את דנילו וסכום כסף תמורת הפורטוגלי.

* ברצלונה רוצה למכור את קוטיניו. כשנה וחצי אחרי שהיה הרכישה הגדולה ביותר בתולדות הקבוצה, הברזילאי מתקשה להשתלב וכעת בברצלונה רוצים להעביר אותו לקבוצה אחרת. המכשול היחיד הוא שכרגע אין הצעות קונקרטיות עבור השחקן.

* שחקן נוסף שברצלונה מוכנה לשחרר עבור ההצעה הנכונה הוא סמואל אומטיטי, אך גם עבור הבלם הצרפתי אין ביקוש ואין הצעות קונקרטיות.

*טרייד החלוצים הגדול באיטליה: פאולו דיבאלה - שהציב למנצ'סטר יונייטד דרישות שכר גבוהות כחלק מתנאיו לעבור לאנגליה במסגרת הטרייד ששולח את רומלו לוקאקו ליובנטוס - חזר לאיטליה על מנת לדון עם מאוריציו סארי בנוגע לעתידו ביובה.

* אינטר כבר הודיעה שהיא לא רוצה שמאורו איקרדי ימשיך והיא מחפשת חלוץ אחר - אבל "גאזטה" טוען שאדינסון קבאני דחה את אינטר והודיע לה שהוא מעדיף להישאר בפריס סן ז'רמן לפחות עד תום החוזה שלו (שמסתיים בקיץ הבא). בינתיים איקרדי מבהיר לאינטר שהוא מוכן לעזוב רק ליובנטוס (שמצדה רוצה בכלל את לוקאקו). מי שמעוניינת עכשיו באיקרדי היא רומא, שעשויה להציע את אדין דז'קו וסכום כסף בתמורה.

* מחריף את המאבק: ניימאר מחרים את אימוני פריס סן ז'רמן בשנזן, ומתעקש לעבור לברצלונה. לידיעה המלאה

עוד בוואלה!

קרלס פויול הפתיע: "ריאל מדריד רצתה אותי פעמיים, ודחיתי אותה"

לכתבה המלאה
שחקני יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה. רויטרס
חוזר או נשאר? דיבאלה/רויטרס

* מילאן לא מוותרת על אנחל קוראה. לפי הגזאטה האיטלקי מילאן רואה אותו כמספר 10 המועדף עליה ונמצאת במגעים עם אתלטיקו מדריד.

* נהיטן נאנדס, 23, שעוזב את בוקה ג'וניורס ועובר לקליארי תמורת 18 מיליון יורו, מירר בבכי הלילה בפרידה אחרי שהוחלף במשחקו האחרון (0:2 מול פראננסה).

* ב"בילד" מדווחים שבאיירן מינכן מעלה הילוך בכל הנוגע ללירוי סאנה והגישה הצעה רשמית גם למנצ'סטר סיטי וגם לשחקן. קודם לכן דווח בגרמניה כי האלופה דווקא סיכמה עם באייר לברקוזן על רכישת לאון ביילי, מה שהיה מצמצם משמעותית את הסיכוי שגם סאנה יגיע, אולם ב"בילד" טענו שהדיווח לא נכון ושהקבוצה עדיין מעוניינת בקיצוני בעל האפרו מסיטי.

* מנגד, ג'ושוע קימיש טוען: "אם לירוי סאנה באמת היה רוצה לעבור לבאיירן מינכן, הוא כנראה כבר היה פה".

* יובנטוס מתעניינת במגן השמאלי הצעיר של ברצלונה חואן מיראנדה. הספרדי בן ה-19 הרשים מאד באליפות אירופה בה זכתה נבחרתו. ברצלונה לא מעוניינת למכור לעת עתה.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד נכנעה לדרישות הגבוהות של לסטר וסיכמה על רכישתו של הארי מגווייר תמורת 80 מיליון ליש"ט. אם העסקה אכן תצא לפועל, שחקן נבחרת אנגליה יהפוך לבלם הכי יקר בהיסטוריה.

* ווילפריד זאהה רוצה לעזוב את קריסטל פאלאס. אחרי שהמעבר לארסנל נפל כיוון שהתותחנים העדיפו לרכוש את ניקולא פפה ולגבי אברטון עדיין קיימת אי ודאות, ייתכן ששחקן נבחרת חוף השנהב ימצא את עצמו ביעד מפתיע. על פי דיווח ב"דיילי מייל" נאפולי צפויה להציע לפאלאס 60 מיליון ליש"ט תמורת זאהה.

* ניוקאסל סגרה עוד רכש צרפתי, הפעם שחקן הכנף אלן סן מקסימן, עליו תשלם לניס 18 מיליון יורו פלוס בונוסים. העסקה בין המועדונים סוכמה והשחקן בן ה-22 יחתום על חוזה לשש שנים

* מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם מונאקו על רכישתו של חניבל מחברי הצרפתי/טוניסאי בן ה-16. השדים האדומים ישלמו עבור הקשר צעיר סכום של לא פחות מ-9 מיליון ליש"ט. סוכנו של מחברי הוא לא אחר מאשר ז'ורז'ה מנדש, שהגיע להיפגש עם ראשי יונייטד במתחם האימונים שלהם.

* ימים סוערים ליובנטוס לפני סגירת החלון בפרמיירליג: המנכ"ל באנגליה על מנת לדון בשמונה עסקאות שונות. על הפרק: דיבאלה, קן, קאנסלו, חדירה, מטוידי, מנדז'וקיץ', פרין ורוגאני. כל האפשרויות, הידיעה המלאה

* אחרי שאיבדה כבר את לוקה יוביץ' לריאל מדריד ואת סבסטיאן האלר לווסטהאם, איינטרכט פרנקפורט עשויה לאבד עוד שחקן מפתח. באיטליה מדווחים שאינטר רוצה את אנטה רביץ' הקרואטי והוא צפוי לעלות לפחות 40 מיליון יורו. לרביץ' יש חוזה בפרנקפורט עד 2022.

לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
באיירן ויתרה או שלא? סאנה/רויטרס

* גלאטסראיי צפויה להודיע עוד היום על צירופו של חלוץ מונאקו רדאמל פלקאו בן ה-33 אחרי שהצדדים סיכמו את כל הפרטים במונאקו אתמול.

* פיורנטינה ואינטר נמצאות במו"מ בנוגע לקשר הבלגי ראג'ה נאינגולן. על פי הדיווח באיטליה, שני המועדונים כבר סיכמו שהקשר יעבור לפירנצה בהשאלה לעונה אחת שאחריה הוויולה יהיו מחוייבים לרכוש אותו. עכשיו רק נותרה הסכמת השחקן עצמו.

* דודי לוקבאקיו הבלגי, שהרשים מאוד בהשאלה בפורטונה דיסלדורף בעונה שעברה, חוזר לגרמניה ויחתום בהרטה ברלין. הקבוצה מהבירה סיכמה עם ווטפורד על רכישתו תמורת 20 מיליון יורו והוא יהפוך לרכש היקר בתולדות הכחולים. על פי הדיווחים, לוקבאקיו יעבור היום את הבדיקות הרפואיות בהרטה.

* החלוץ ניל מאופיי מברנטפורד זוכה לעניין רב מקבוצות בפרמיירליג. על פי הדיווחים באנגליה, מי שמובילה במירוץ אחריו כרגע היא דווקא ברייטון, שטרם הצליחה להגיע להבנות מול ברנטפורד, שדורשת 20 מיליון ליש"ט בתמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully