וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם זכתה בטורניר ההכנה במינכן, ריאל מדריד - פנרבחצ'ה 3:5, ליברפול - ליון 1:3

התרנגולים ניצחו 5:6 בדו קרב פנדלים את באיירן אחרי 2:2, קומאן שוב נפצע. ריאל ניצחה 3:5 את פנרבחצ'ה, שלושער לבנזמה

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד רשמה הערב (רביעי) את ניצחונה הראשון בקדם העונה לקראת 2019/20, כשגברה 3:5 על פנרבחצ'ה במסגרת גביע אאודי. אומנם העונה לא נפתחה רשמית, אבל ריאל הגיעה למשחק בלחץ גדול, אחרי שהפסידה לטוטנהאם ולבאיירן מינכן והובסה 7:3 מול אתלטיקו מדריד, וכעת יכולה לנשום לרווחה בעיקר בזכות קארים בנזמה, שכבש שלושער.

ריאל שוב פתחה בהרכב חזק (נבאס, מרסלו, נאצ'ו, וראן, אוריוסולה, ואלוורדה, איסקו, קרוס, הזאר, ויניסיוס ובנזמה), אבל שוב חשפה בקיעים בהגנה כשספגה שלושה שערים מהקבוצה הטורקית. זה התחיל עם לחץ גדול מאוד עבור זידאן, כאשר פנר עלתה ליתרון מוקדם מאוד כשרודריגס (6) העלה אותה ל-0:1, אבל בנזמה (12 ו-27) כבש צמד והפך. דיראר (35) השווה ל-2:2 אחרי עוד חור בהגנה של הספרדים והוסיף מבוכה, אבל בנזמה (53) קבע 2:3 עם עוד נגיחה. טופאן השווה ל-3:3 די מביך מבחינת ריאל עם פצצה לרשת של לונין, אבל נאצ'ו (62) דחק מקרוב ומריאנו חתם עם 3:5 בדקה ה-80.

נאצ'ו, בלם ריאל מדריד. רויטרס
הגנה רעה. נאצ'ו/רויטרס

טוטנהאם - באיירן מינכן 2:2 (5:6 בדו קרב פנדלים)

התרנגולים זכו בטורניר אאודי אחרי שניצחו את המארחת, שעלתה בהרכב חסר מאוד ולאט לאט החלה לשלוף את השחקנים המובילים שלה. טוטנהאם הובילה כבר 0:2 אחרי שער של אריק לאמלה מקרוב בדקה ה-19 בעקבות מסירת רוחב של ז'ורז' קווין אנקודו. בדקה ה-59 הגיע השני. הפעם הארי קיין העביר מסירת רוחב מימין, כריסטיאן אריקסן עצר ובעט פנימה את ה-0:2. בדקה ה-61 הצליח יאן פיטה ארפ לכבוש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, אליה הגיע מהמבורג. החלוץ הצעיר קיבל מסירה יפה מאלפונסו דייויס ובעט פנימה את ה-1:2. דייויס כבש בעצמו את השער השני בדקה ה-82 עם ביצוע מרשים מאוד וקבע שהמשחק הולך לפנדלים. עוד לפני כן קינגסלי קומאן שוב הספיק להיפצע כמו גם חואן פוית.

בפנדלים דייויד אלאבה החמיץ את הפנדל הראשון, אבל אז כריסטיאן אריקסן בעט בצורה רשלנית את השני של טוטנהאם והדו קרב נמשך. שתי הקבוצות המשיכו לכבוש עד שבסופו של דבר ג'רום בואטנג, אותו באיירן כבר הודיעה שהיא לא רוצה, החמיץ וטוטנהאם זכתה.

עוד בוואלה!

עושות בית ספר בחופש הגדול: המרוויחות הגדולות של חלון ההעברות

לכתבה המלאה
פאולו גסאניגה שוער טוטנהאם. רויטרס
גצאניגה זוכה לחיבוקים מחבריו/רויטרס

ליברפול - ליון 1:3

המייטי רדס קיבלו בחזרה, לראשונה במשחקי ההכנה בקיץ, את מוחמד סלאח שחזר מאליפות אפריקה ואת אליסון ורוברטו פירמינו שהיו שותפים לזכייה של ברזיל בקופה אמריקה.

הצרפתים עלו ליתרון בדקה הרביעית. אליסון לא הצליח לתפוס כדור פשוט ושמט אותו, מוסא דמבלה חטף לו והוכשל על ידי השוער. ממפיס דפאי בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-17 כשרוברטו פירמינו קיבל כדור מהגנת ליון, הסתובב ובעט יפה פנימה את ה-1:1. ליברפול השלימה מהפך בדקה ה-21 אחרי שיואכים אנדרסן נגח בלי כוונה לשערו הוא וזה 1:2 לליון. בדקה ה-53 הגיע השער היפה ביותר במשחק בלי שופ ספק. בובי דאנקן מסר להארי ווילסון, ששחרר טיל אדיר עם רגל שמאל לחיבורים מ-25 מטר וקבע 1:3.

קרים בנזמה, ריאל מדריד. רויטרס
לפחות הוא. בנזמה/רויטרס

אנז'ה - ארסנל 1:1

אחרי ההפסד הביתי לליון, התותחנים שוב לא הצליחו לנצח יריבה צרפתית במשחקי ההכנה לעונה. אנז'ה עלתה ליתרון בדקה ה-13 אחרי שפאריד אל מלאלי נשלח לעומק, עבר את השוער דמיאן מרטינס ובעט פנימה את ה-0:1. ארסנל כבשה את השער שלה בדקה ה-50 אחרי שמתאו גנדוזי העביר מסירת רוחב מימין, אדי אנקטייה החמיץ מול השוער שהדף עד רגליו של ריס נלסון והוא בעט פנימה את ה-1:1.

הארי ווילסון, אדם ללאנה, שחקני ליברפול. רויטרס
איזה שער גדול של הארי ווילסון/רויטרס

זלצבורג - צ'לסי 5:3

הבלוז הצליחו לרשום עוד ניצחון במשחק הכנה. צ'לסי עלתה ל-0:3 כבר במחצית כשכריסטיאן פוליסיץ' כובש צמד (20 ו-28) כשבין לבין רוס בארקלי מוצא את הרשת מהנקודה הלבנה בדקה ה-23. ג'רום אונגנה הקמרוני הצליח לצמק בדקה ה-50, אבל אז הגיע ה-שער של המשחק כשרוס בארקלי הגביה לרחבה ופדרו בעט עם העקב לרשת את ה-1:4. טאקומי מינאמינו הזריז כבש פעמיים (85 בפנדל ו-92) כשבצד השני מישי בטשואיי מנצל טעות בהגנה (88) כדי לסדר לצ'לסי 3:5.

שחקני צ'לסי. GettyImages
שחקני צ'לסי חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully