וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "מנצ'סטר יונייטד צריכה למכור את פול פוגבה"

חלוץ השדים האדומים לשעבר התייחס לצרפתי: "אין היגיון בהשארת שחקן שלא רוצה להיות בקבוצה, אפשר להביא מישהו במקומו"

עריכת וידאו: מתן חדד

פול פוגבה אמר כבר בתחילת חלון ההעברות שהוא לא מעוניין להישאר במנצ'סטר יונייטד. למרות זאת, הקשר הצרפתי עדיין אצל השדים האדומים כששמועות כאלה ואחרות קושרות אותו עם מעבר לריאל מדריד, שמצידה עדיין מנסה להיפטר מחאמס רודריגס ומגארת' בייל כדי שתוכל להרשות לעצמה להוציא סכום גבוה על רכש כזה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד עם פול פוגבה. GettyImages
זלאטן עם פוגבה/GettyImages

היום (רביעי) זלאטן איברהימוביץ' התראיין ל-BBC ודיבר לגבי עתידו של הקשר הצרפתי. כזכור, החלוץ השבדי שיחק במנצ'סטר יונייטד ב-2018-2016 ושיתף פעולה עם פוגבה לפני שעבר לל.א. גלאקסי. "אני חושב שאם פול פוגבה לא רוצה להישאר במנצ'סטר יונייטד, אז זה לא הגיוני להשאיר אותו", אמר זלאטן, "שייתנו לו ללכת. אם הוא לא רוצה להיות שם, שימכרו אותו. ואז צריך להשתמש במצב ולהביא שחקן אחר שכן רוצה להיות שם".

"חדר ההלבשה הוא המקום בו השחקנים מכבדים אחד את השני, הם מקצוענים, הם מבינים את המצב אחד של השני", הוסיף איברהימוביץ', "מי שצריך להיות מודאג זה המועדון וההנהלה כי אתה לא רוצה שחקן בקבוצה שלך או במועדון שלך שלא רוצה להישאר כי אתה יודע שהוא לא ייתן 100% או 200% מעצמו או שהוא כן עושה את זה ועדיין לא רוצה להישאר. זה מצב בעייתי. מה הדבר הכי טוב בשביל המועדון? זה הדבר שצריך לבדוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully