וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.7: פ.ס.ז' באה לקראת ניימאר, "דיבאלה מסרב לעבור ליונייטד"

למרות שיונייטד ויובנטוס כבר סיכמו את הטרייד בין לוקאקו לדיבאלה, הארגנטינאי מציב תנאים. מיכיל קרמר מצא קבוצה חדשה, מלקום בדרך לרוסיה

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* אנדרה שורלה עבר בהשאלה לספרטק מוסקבה לעונה אחת. לקבוצה הרוסית תהיה אפשרות לרכוש את הגרמני בן ה-28 תמורת 9 מיליון יורו בתום עונת ההשאלה. זו תהיה הקבוצה השביעית בקריירה של שורלה אחרי מיינץ, באייר לברקוזן, צ'לסי, וולפסבורג, בורוסיה דורטמונד ופולהאם, איתה ירד ליגה העונה.

* אקס מכבי חיפה, מיכיל קראמר, מצא קבוצה חדשה אחרי ששוחרר מאוטרכט וחתם בדן האג.

* קרדיף רכשה את החלוץ רוברט גלאצל בן ה-25 מהיידנהיים תמורת 5.5 מיליון ליש"ט. החלוץ, שמתנשא לגובה של 1.93 מטר, רשם משחק ענק במהלך העונה החולפת כשכבש שלושער בהפסד 5:4 של היידנהיים לבאיירן מינכן באליאנץ ארנה.

* אחרי חצי שנה מוזרה בברצלונה, קווין פרינס בואטנג (32) חתם לשנתיים בפיורנטינה ששילמה לססואולו, לה היה שייך, מיליון יורו.

* החלוץ אדריאן לופס, 31, ששיחק באתלטיקו מדריד ורשם שתי הופעות בנבחרת ספרד, חוזר ללה ליגה לאחר שסיים את חוזהו בפורטו וחתם בשורות העולה החדשה אוסאסונה.

* בן וודברן בן ה-19, שנחשב לכישרון גדול בליברפול, הושאל לעונה אחת לאוקספורד יונייטד מהליגה הראשונה באנגליה, היא הליגה השלישית בהיררכיה.

* סבסטיאן רודי חוזר להופנהיים. הקשר בן ה-29, שעבר ב-2017 לבאיירן מינכן ולא ממש הצליח שם, בילה את העונה האחרונה בשאלקה אבל גם שם לא הבריק. רודי, לו יש 27 הופעות בנבחרת גרמניה, ינסה לשחזר את היכולת הטובה שלו מהעבר בקבוצתו הקודמת.

שמועות

* ברשת "סקיי" טוענים: עסקת החליפין בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס על רומלו לוקאקו ופאולו דיבאלה סוכמה בעל פה. למרות זאת, יש מכשול: באיטליה מדווחים שדיבאלה לא להוט לעבור ליונייטד. על מנת לנסות לשכנע אותו, הצטרף למאמצי השכנוע גם אקס יונייטד פטריס אברה, שינסה לדבר אל ליבו של הארגנטינאי. נכון לכרגע, נראה כי העסקה עצמה סוכמה, אבל הסכמתו של דיבאלה עדיין רחוקה. ב"דיילי מייל" נטען שדיבאלה דורש מיונייטד 350 אלף ליש"ט לשבוע ולהפוך למשתכר הבכיר של הקבוצה, לצד אלכסיס סאנצ'ס.

* ניקולא פפה צולם כבר בלונדון לפני שעבר את הבדיקות הרפואיות בארסנל וההודעה הרשמית על צירופו אל התותחנים מליל תמורת 80 מיליון יורו צפויה לצאת עוד היום. נשיא ליל אישר שהמעבר לארסנל אושר.

* פריס סן ז'רמן רוצה לסיים מוקדם ככל האפשר את המשבר עם ניימאר (אחרי שהבינה שברצלונה לא יכולה השנה לרכוש אותו) ותציע לו: תישאר עונה נוספת, ונשחרר אותך בקיץ הבא.

* מלקום, חלוצה הברזילאי של ברצלונה, צפוי להשלים את המעבר לזניט סנט פטרסבורג תמורת 40 מיליון יורו, ועוד 5 בבונוסים.

* יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה תקף את המאמן ניקו קובאץ' על כך שהביע ביטחון בכך שלירוי סאנה יצטרף אל אלופת גרמניה. "יש לנו מערכת יחסים טובה עם מנצ'סטר סיטי ועם פפ גווארדיולה. סאנה נמצא תחת חוזה בסיטי. לא אהבתי את הדברים של קובאץ'. להיות אופטימי או פסימי לא עוזר". קובאץ' עצמו התייחס לעניין וסיפר שהתקשר לגווארדיולה כדי להתנצל: "דיברתי עם פפ והתנצלתי בפניו על מה שאמרתי. הייתי יותר מדי ישיר, אחזיק אחורה קצת בעתיד. אני גם רוצה להתנצל בפני מנצ'סטר סיטי".

* אברטון מחפשת מחליף לאידריסה גיי ומי שעשוי להצטרף הוא ז'אן פיליפ גבאמן ממיינץ. על פי הדיווחים באנגליה, הטופי'ז הציעו למיינץ 25 מיליון יורו בתמור לקשר מחוף השנהב, אבל הגרמנים דורשים 30 מיליון.

* קריסטל פאלאס הציעה 14 מיליון יורו תמורת חלוץ צסק"א מוסקבה פיודר צ'אלוב. מאמן הנשרים רוי הודג'סון מעוניין לצרף שני חלוצים לסגל וסימן את הרוסי בן ה-21 כאופציה המועדפת עליו.

* ניוקאסל מעוניינת במגן אמיין אמיל קראפט והציעה עליו 4.5 מיליון ליש"ט, אבל הצרפתים דחו את ההצעה. המגן הימני מעוניין לעבור לאנגליה, אבל המג'פייז לא מוכנים כרגע להציע סכום גבוה יותר בתמורה.

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
זה מתקרב. דיבאלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully