וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר חזר לאימוני פריס סן ז'רמן, שהציבה דדליין לעסקת מכירה

הכוכב הברזילאי נראה מחויך, קבוצתו דורשת לסיים את המגעים עד ה-10 באוגוסט. ברצלונה הציעה עסקת השאלה, אלופת צרפת מסרבת

עריכת וידאו: מתן חדד

ניימאר ערך היום (חמישי) אימון ראשון עם פריס סן ז'רמן העונה. לאחר שאיחר להגיע לפתיחת האימונים של קבוצת הפאר הצרפתית והחמיץ גם מחנה ומספר משחקים, הצטרף לחבריו בשנזן, סין, בצל השמועות על עזיבה אפשרית. במשחק הסופרקאפ מול ראן ביום שבת בכל מקרה לא יוכל לקחת חלק בשל השעיה, אך לא מן הנמנע כי בקצב הזה, הוא יקבל דקות במשחק הפתיחה של הליגה, בעוד כשבוע וחצי מול נים.

כל זה מתרחש לאחר שבצרפת דיווחו ביממה האחרונה שלאונרדו המנהל המקצועי ניסה לשכנע את ניימאר להישאר עונה נוספת. בנוסף, ביממה האחרונה התפרסמו דיווחים לפיהם פריס דורשת שוב 300 מיליון יורו על השחקן אותו רכשה לפני שנתיים בסכום שיא של 222 מיליון. לברצלונה אין את הסכום הזה, בטח לא אחרי שרכשה את אנטואן גריזמן.

ב"לאקיפ" טוענים שהמו"מ בין הצדדים יחודש בכל זאת בימים הקרובים, ותיערך גם פגישה בין נאסר אל חלאיפי לג'וספ ברתומאו במסגרת התכנסות של איחוד המועדונים האירופאים בליברפול ב-15 באוגוסט בליברפול. בין שני המועדונים זורם הרבה דם רע מאז עסקת ניימאר, אבל הברזילאי מתעקש לחזור אך ורק לברצלונה.

על פי "ל'אקיפ", לנוכח ההערכות של פריס סן ז'רמן שניימאר לא יישאר - הקבוצה הציבה דדליין לסיום הסאגה: 10 באוגוסט. כעת ברצלונה הציעה פתרון חדש למצב: חזרתו של ניימאר בהשאלה, עם אופציית רכישה בשנה הבאה. פ.ס.ז' לא אוהבת את הרעיון ופסלה אותו, מאחר שהיא מצפה לכסף. עד היום בארסה לא הגישה אף הצעה רשמית, מלבד אחת בעל פה: 40 מיליון יורו פלוס ראקיטיץ' וקוטיניו. עוד נטען כי ליאו מסי דוחף למהלך בניסיון להתאחד עם ניימאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully