וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס מוכנה להתפשר בעסקת ניימאר, תיק האונס נגדו ייסגר בשל חוסר ראיות

הצרפתים דורשים כעת מברצלונה רק 180 מיליון יורו, אך מעוניינים רק בכסף ולא בטרייד. משטרת סאו פאולו דחתה את גרסת המתלוננת בתיק האונס

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי כמה שבועות מתוחים, ניימאר יכול לנשום לרווחה: משטרת סאו פאולו הגישה אמש (שני) את המלצותיה בתום חקירת תלונת האונס נגד הכוכב הברזילאי, והחליטה לסגור את התיק בשל מחסור בראיות. במהלך החקירה מסרה המתלוננת נג'ילה טרינידאג'י כמה גרסאות שונות, ונמצאו כמה סדקים בעדויות שהעבירה. על פי העיתון הברזילאי "גלובו", המתלוננת איבדה את אמינותה בעיני המשטרה כבר בימים הראשונים לחקירה, והיא הצטיירה על ידי החוקרים כ"דמות מניפולטיבית".

כך או כך, המילה האחרונה עדיין לא נאמרה. אחרי המלצת המשטרה לסגור את התיק, ההחלטה תיבחן על ידי בית המשפט בסאו פאולו וב-15 הימים הקרובים יתברר אם גניזת תאושר. על פי כל התחזיות, בית המשפט יקבל את עמדת המשטרה.

עוד בנושא

הגרלת משחקי הסריה A: יובנטוס וסארי נגד נאפולי כבר במחזור השני
העברות בעולם: אידריסה גיי עבר בדיקות ויחתום בפריס סן ז'רמן
"עסקת העברתו של הארי מגווייר למנצ'סטר יונייטד נסגרה"

תיעוד של ניימאר וטרינידאג'י מליל "האונס"

על פי דיווחים נוספים, ניימאר עשוי להגיש תביעה אזרחית נגד המתלוננת טרינידאג'י, אחרי שלטענתו נגרם לו נזק תדמיתי. בין היתר, על רקע המקרה נשלל ממנו סרט הקפטן בנבחרת ברזיל - אם כי החקירה לא היתה הסיבה היחידה לכך.

כזכור, בברזיל דיווחו שאישה מקומית הגישה תלונה במשטרה שכוכב הכדורגל אנס אותה באמצע חודש מאי. על פי העדות שהיא מסרה, ניימאר הטיס אותה מברזיל לפריס, שם הם נפגשו בבית מלון. היא טענה שהוא "נראה שיכור" כשהוא הגיע לבית המלון, נהג כלפיה באלימות ובהמשך כפה עליה יחסי מין שלא בהסכמתה. ההחלטה על סגירת התיק מגיעה בדיוק שבוע לאחר שתלונה נגד כוכב גדול אחר בכדורגל העולמי, כריסטיאנו רונאלדו, התבשר על סגירת תיק האונס שלו.

עוד בוואלה!

"יש לה היסטוריה של אלימות ושקרים": העבר הבעייתי של המתלוננת

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ניימאר. AP
מתקרב ללבוש שוב את מדי הבלאוגרנה. ניימאר/AP

ואם בניימאר עסקינן, הרי שבקטאלוניה ממשיכים לעסוק בסאגת המעבר שלו מפריס לברצלונה. העדכון החדש בגזרתו הוא שעל פי "ספורט", פריס מוכנה כעת להתגמש ודורשת "רק" 180 מיליון יורו עבור השחקן, אחרי שבשלב הראשון היא דרשה לא פחות מ-300 מיליון יורו עבור הכוכב אותו היא רכשה בקיץ 2017 תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו. ההתגמשות הזו מאפשרת לשני הצדדים להמשיך במו"מ, אך המכשול הוא שפריס לא מעוניינת בשום שחקן בתמורה שיוזיל את עלות העסקה עבור בארסה, שלחוצה על מזומנים והחלק ההתקפי שלה עמוס מאוד אחרי ההחתמה של אנטואן גריזמן.

ברצלונה מצידה היתה שמחה להיפטר מפיליפה קוטיניו, אך פריס רוצה לבחור בעצמה את השחקנים שבהם היא מעוניינת כתחליף לברזילאי הסורר. ומה עם ניימאר עצמו? הברזילאי כבר החליט ללכת עד הסוף במאבק שלו נגד המועדון ולא מתכוון להשתתף באף משחק הכנה של הצרפתים. נכון לעכשיו נראה שהאופציה שתאפשר קאמבק של ניימאר היא התגמשות נוספת של פריס והתגמשות גם של הברזילאי עצמו שהרוויח סכומי עתק בשורות אלופת צרפת, אך לא יוכל להרוויח את זה בקבוצה שבה משחק כבר שיאן השכר ליאו מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully