וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.7: "עסקת העברתו של הארי מגווייר למנצ'סטר יונייטד נסגרה"

זה סוף סוף קורה? די מארציו ופידולה הודיעו בנפרד שהשדים האדומים הגיעו לסיכום סופי עם לסטר. היעד הבא: מילינקוביץ' סאביץ'

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* בורנמות' הודיעה על רכישתו של הקשר הדני פיליפ בילינג בן ה-23, שהגיע מהאדרספילד תמורת 15 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה ארוך טווח.

* הרווה רנאר, שעזב את נבחרת מרוקו, מונה למאמן נבחרת ערב הסעודית.

* גרנאדה, העולה החדשה ללה ליגה, החזירה לשורותיה את דרווין מאצ'יס, שחקן הכנף בן ה-26 של נבחרת ונצואלה. אודינזה קיבלה כ-3.5 מיליון יורו ומאצ'יס חתם על חוזה עד 2023.

* מידלסברו מליגת המשנה האנגלית רכשה מבלקפול את המגן השמאלי מארק בולה (21) שהחל את דרכו בארסנל. סכום ההעברה ואורך החוזה לא פורסמו.

* דניזליספור הטורקית החתימה לעונה אחת את בקארי סאקו, קשר נבחרת מאלי בן ה-31, שסיים את חוזהו בקריסטל פאלאס.

* ג'יאנגסו סונינג הסינית, שהייתה אמורה להחתים את גארת' בייל, החתימה בסופו של דבר את איבן סאנטיני, 30, חלוצה הקרואטי של אנדרלכט.

שמועות

* באיטליה טוענים: עסקת העברתו של הארי מגווייר מלסטר סיטי למנצ'סטר יונייטד נסגרה. כתב "סקיי ספורט" המוערך, ג'אנלוקה די מארציו, היה הראשון להכריז שהצדדים הגיעו לסיכום. כעבור שעה אלפרדו פידולה, איטלקי מוערך נוסף, אישר שהעסקה נסגרה וכעת יונייטד כבר עובדת על היעד הבא - סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' מלאציו.

* "ספורט" הקטלאני: מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה הודיע להנהלה שהוא רוצה עוד שתי החתמות לקבוצה, ועם זאת לקצץ את הסגל ולמכור במהרה שחקנים שרוצים לעזוב. העדיפות הראשונה של בארסה היא מגן שמאלי. אם גם קוטיניו ומלקום יעזבו - ואלוורדה ירצה עוד שחקן לחלק הקדמי, כשהמטרה היא ניימאר. ב"מארקה" מוסיפים שברצלונה הציבה על מלקום תג מחיר של 40 מיליון יורו - סכום שזניט סנט פטרסבורג הרוסית מוכנה לשלם. גם דורטמונד ואברטון מעוניינות.

* בצרפת מדווחים שעסקת העברתו של ניקולא פפה מליל לארסנל תיסגר ב-48 השעות הקרובות. אחרי שהמועדון קיבל מספר הצעות על הכוכב, פפה צפוי להודיע לליל שהוא העדיף את ארסנל על חשבון נאפולי. סכום ההעברה: 80 מיליון יורו.

* עוד ב"ספורט": החתמתו של המגן השמאלי ג'וניור פירפו לברצלונה מסתבכת, מאחר שבטיס רוצה לקבל סכום גבוה באופן מיידי, מה שבברצלונה אין כרגע אחרי ההשקעה הגדולה בגריזמן. כרגע אין הסכם בין הקבוצות כאשר הקטאלונים מבקשים פריסה לתשלומים והבטיקוס מסרבים. גם פיליפ מקס מאוגסבורג מועמד.

* "מונדו דפורטיבו": גם ראפיניה צפוי לעזוב את הקאמפ נואו, כאשר ישנה התעניינות מפיורנטינה, ולנסיה ומילאן. תג המחיר שלו יעמוד על לפחות 20 מיליון יורו.

* ברונו פרננדש התקשה להסתיר את רגשותיו אתמול במשחק הידידות של ספורטינג ליסבון מול ולנסיה. אחרי שנגמר המשחק עמד במרכז המגרש ופרץ בדמעות, ועיתוני בריטניה סבורים שזה מכיוון שהמעבר שלו למנצ'סטר יונייטד כבר כמעט ודאי.

* עוד מדווח "סאן" הבוקר: מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם קשר לאציו סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. ב"מייל" אף טוענים שהסוכן של הסרבי נחת בלונדון להמשך השיחות, אך המעבר תלוי בפול פוגבה.

* במקביל, רומלו לוקאקו בדרך החוצה מיונייטד. החלוץ לא נכלל הקבוצה למשחק מול כריסטיאנסונד הנורבגית, כשברקע הדיווחים על התעניינות בעיקר מצד יובנטוס ואינטר. על פי דיווחים באנגליה, המועמדת העיקרית להחתימו היא האחרונה.

* לפי ה"סאן" הבריטי, יובנטוס מעלה הילוך במאמציה להביא את רומלו לוקאקו לטורינו, ומציבה אולטימטום למנצ'סטר יונייטד. למעשה, לשדים האדומים יש שבוע להחזיר תשובה האם הם מוכנים לשחרר את הבלגי ולקבל בתמורה את פאולו דיבאלה מהגברת הזקנה.

* באנגליה מדווחים שמעברו של פול פוגבה לריאל מדריד הוא "בלתי נמנע" כרגע. הקשר הבהיר שהוא רוצה לעזוב את אולד טראפורד ולחפש אתגר חדש ונראה שעכשיו כל העסקה תלויה בכך שמנצ'סטר יונייטד תצליח לאתר לו מחליף. פוגה מאוכזב מכך שהוא לא מרוויח את השכר הגבוה ביותר ביונייטד (אלכסיס סאנצ'ס מחזיק בשכר גבוה משלו) וכמו כן לא מאמין שיצליח לזכות בכדור הזהב כשחקן השדים האדומים ודרך ריאל מדריד זה יהיה קל יותר.

* אחרי פיצוץ העסקה: "לגארת' בייל נותרו כעת שתי אופציות, סין ואנגליה". לידיעה המלאה

עוד בוואלה!

סוכנו של גארת' בייל מוסיף שמן למדורה: "מעולם לא היה קשר בינו לבין זידאן"

לכתבה המלאה

ברונו פרננדש בוכה בסיום משחק הידידות

שמועות

* בצרפת טוענים: וויסאם בן יידר הודיע לקבוצתו סביליה שהוא דחה את ההצעה הגדולה שקיבל מהליגה הסינית. החלוץ הצרפתי מנסה להיאבק על סיכוייו להיכלל בסגל הנבחרת ליורו 2020.

* לפי "ספורט" הקטאלוני במנצ'סטר סיטי גיששו אודות מגנה הימני של ברצלונה נלסון סמדו, אך בברצלונה דחו אותם על הסף מאחר שהם בונים עליו לעונה הבאה.

* "סאן": קריסטל פאלאס מורידה את ווילפריד זאהה מהמדף. העיטים הודיעו לארסנל ואברטון שהחלוץ לא למכירה אחרי שדחו הצעה על סך 55 מיליון ליש"ט מהטופיז.

* אסטון וילה קיבלו אור ירוק לנסות לצרף לשורותיה את שוערה של קארדיף ניל את'רידג'.

* "מירור": בלס מטוידי רוצה לעבור למנצ'סטר יונייטד. עקב הגעתם של ארון רמזי ואדריאל ראביו ליובנטוס, הקשר הצרפתי רוצה לשחק בקבוצה שבה יקבל דקות משחק משמעותיות. באיטליה טוענים: גם פריס סן ז'קמן רוצה את השחקן.

וויסאם בן ידר שחקן סביליה. רויטרס
מצטער מונס, התחרות בעינה. בן ידר/רויטרס

שמועות

* אינטר מעוניינת בחלוצה של פריס סן ז'רמן אדיסון קבאני. לפי ה"גזאטה", האורוגוואי נמצא על הכוונת של האיטלקים אחרי שאלו לא הצליחו להחתים אל רומלו לוקאקו ואדין דג'קו ומחפשים חיזוק משמעותי להתקפה.

* רפאל לאאו חלוצה הצעיר של ליל אמר "כן" למילאן. לפי "גזאטה דלו ספורט", הפורטוגלי בן ה-20 יעזוב את ליל תמורת 30 מיליון יורו.

* באתלטיקו מדריד סבורים שירדו הסיכויים שיצליחו להחתים את חאמס רודריגס. הקולצ'ונרוס מתקשים להגיע לסיכום עם ריאל מדריד, שלא רוצה למכור את השחקן ליריבה המושבעת, במיוחד אחרי ה-7:3 שספגו מאתלטיקו במשחק ההכנה.

* באיטליה ובספרד מדווחים שיובנטוס לא מתכוונת להסתפק בהחתמות של אדריאן ראביו וארון ראמזי ומתכוונת להחתים עוד שם גדול לקישור שלה. השם הזה עשוי להיות כריסטיאן אריקסן כוכבה של טוטנהאם ונבחרת דנמרק.

* בגרמניה מדווחים שפרנקפורט יצרה קשר עם סוכנו של פרנק ריברי ובדקה האם הוא יהיה מוכן לחתום על חוזה לעונה אחת. אולם, הקבוצה לא תוכל לעמוד בשכרו של השחקן, שמבחינתו יתקשה לשחק נגד באיירן.

* אחרי שאנדרה סילבה נכשל בבדיקות הרפואיות ולא הצטרף למונאקו, הצרפתים סימנו את מריאנו דיאס חלוצה של ריאל מדריד.

* קשר מונפלייה אליאס סחירי יעבור היום בדיקות רפואיות בפ.צ. קלן לפני שישלים את המעבר שלו לגרמניה תמורת 8 מיליון יורו.

* קשר יובנטוס סמי חדירה נצפה אתמול באצטדיון האמירויות כשהוא צופה במשחק בין ארסנל לבין ליון במסגרת טורניר פתיחת העונה שמארחת הקבוצה מצפון לונדון. מאמן ארסנל אונאי אמרי התייחס לעובדה שחדירה בן ה-32 צפה במשחק ואמר: "הוא שחקן טוב מאוד, אבל היום זו פעם ראשונה שאני שומע שהוא מוזכר כמועמד".

* פרנק למפארד התייחס לעתידו של קאלום האדסון אודוי בצ'לסי אחרי הדיווחים בשבוע שעבר לפיהם הוא כבר סיכם על חוזה חדש. "השיחות התקדמו מאוד בשבוע-שבועיים האחרונים, אבל שום דבר עוד לא סגור. מה שבטוח הוא שאני רוצה אותו כאן".

* מנצ'סטר סיטי כבר מכינה אלטרנטיבה ללירוי סאנה. על פי דיווח ב"סקיי גרמניה", פפ גווארדיולה מעוניין בקיצוני של ריאל סוסיאדד מיקל אויארסבאל, שזכה עם נבחרת ספרד הצעירה ביורו הקיץ. סעיף השחרור של הספרדי בן ה-22 עומד על 75 מיליון יורו.

* לוקה ואלדשמידט מפרייבורג, שסיים כמלך שערי יורו הצעירות, מחוזר כבר תקופה ארוכה על ידי לאציו. בפורטוגל מדווחים עכשיו שגם בנפיקה מעוניינת בקשר/חלוץ הצעיר כמחליפו של ז'ואאו פליקס ועשויה לרכוש אותו תמורת 12 מיליון יורו.

מיקל אויארסבאל שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
לסיטי? אויארסבאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully