וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של גארת' בייל מוסיף שמן למדורה: "מעולם לא היה קשר בינו לבין זידאן"

אחרי פיצוץ העסקה: בארנט תוקף את ריאל, בייל "זועם" על פלורנטינו, ובספרד תוהים - איך הוא וזידאן ישתפו פעולה? וגם: "לבייל נותרו כעת שתי אופציות"

עריכת וידאו: מתן חדד

פיצוץ עסקת העברת הענק של גארת' בייל לסין השאירה לא מעט סימני שאלה בריאל מדריד. בייל בוודאות לא ישחק בקבוצה הסינית, אחרי שזו החתימה את איבן סאנטיני, חלוץ אנדרלכט. ההחתמה הזו מבטלת אוטומטית את האפשרות שבייל יעבור אליה בגלל חוקי הליגה הסינית. בהנחה שהוולשי אכן יישאר במועדון כעת כפי שדווח בכלי התקשורת המרכזיים בספרד, כיצד יסתדר עם זינדין זידאן שכבר הצהיר במפורש שהוא לא מעוניין בו?

בכלי התקשורת בספרד תהו אמש איך זה יעבוד ואיך השניים ישימו את הטינה ההדדית בצד לטובת הקבוצה, אבל במחנה של בייל יש מי שכבר מלבה עוד יותר את הרגשות השליליים. "לא היו יחסים בין זידאן לבייל מעולם, וגם לא יהיו לעולם", הבהיר אמש סוכנו של בייל ג'ונתן בארנט, שלא נחשב לדמות אהודה - בלשון המעטה - בסנטיאגו ברנבאו. בארנט אמנם סירב להתייחס באופן רשמי וסופי לפיצוץ העסקה ולא הסכים לחשוף פרטים על ההתרחשויות מאחורי הקלעים, אבל בתקשורת האנגלית ציינו שהוא מפנה אצבע מאשימה לריאל.

עוד בנושא

דיווח: פוצצה עסקת גארת' בייל, הוא יישאר בריאל מדריד
למה בייל הסכים בכלל לעבור לסין? הביקורות שלפני הפיצוץ
יובנטוס חושקת באריקסן, מנצ'סטר סיטי מכינה מחליף לסאנה

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
אף אחד לא מרוצה. בייל/רויטרס

גם בייל עצמו, כך נראה, רחוק מלהיות מרוצה. ב"סאן" הבריטי טענו שבייל זועם על פלורנטינו פרס שהחליט לגמרי לחזור בו מהסיכומים ולבטל את העסקה. נשיא ריאל הסכים תחילה להעביר את בייל לסין ללא תמורה, בין היתר בעקבות לחצים גדולים שהפעיל זינדין זידאן, אולם בסופו של דבר ביצע פניית פרסה והחליט שידרוש בכל מקרה דמי העברה - אפילו מינימליים - על הוולשי.

לטענת ה"סאן", המהלך גרם גם לאי נוחות גם אצל זידאן. היחס לבייל היה אחת המחלוקות שבין זיזו לפרס, שתמיד נחשב לאחד מתומכיו הגדולים של בייל בריאל, גם בשנה האחרונה.

מצד שני, בספרד התעקשו שהגורם העיקרי לפיצוץ העסקה הוא פניית פרסה דווקא מצד בייל, אחרי שבני משפחתו התנגדו נחרצות למעבר. על פי "מארקה", בעקבות לחצים של משפחתו החליט בייל בעצמו לבטל את העסקה וביקש מריאל לחפש לו אופציות אחרות באירופה. על פי הדיווח, "ריאל מוכנה לאפשר לבייל להחליט היכן ישחק, רק בתנאי אחד - שהקבוצה שמעוניינת בו תשלם דמי העברה ולא תרצה אותו בחינם כמו ג'יאנגסו סונינג".

כך או כך, בהתחשב בתפניות הרבות בעלילה סביב בייל בשבוע האחרון, הכל עדיין פתוח. חלון ההעברות בסין ייסגר ביום רביעי, ובספרד לא סגרו את הדלת על האפשרות שהמגעים בין ריאל לג'יאנגסו יחודשו, ושיימצא הפיתרון שיוביל את בייל לסין בסופו של דבר. בכל מקרה, נראה שאף קבוצה אירופית לא מוכנה לשלם את שכרו של בייל בריאל.

על פי "אס", כרגע לבייל יש שתי אפשרויות: או למצוא קבוצה אחרת בסין שתצליח לגרום לוולשי לעבור לסין עם הצעה יוצאת דופן, או למצוא קבוצה בפרמיירליג, הליגה היחידה שעשירה מספיק כדי לעמוד בעלויות של בייל. האפשרות הראשונה היא טוטנהאם, שמצפה מריאל מדריד לשלם חצי מהחוזה של בייל (30 מיליון יורו)ף בעוד בייל עצמו עדיין שואף להגיע למנצ'סטר יונייטד, ובריאל מקווים שאולי הוא יהיה חלק מעסקה שתביא לברנבאו את פול פוגבה.

עוד בוואלה!

דיווח: פוצצה עסקת גארת' בייל, הוא יישאר בריאל מדריד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully