וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פוצצה עסקת גארת' בייל, הוא יישאר בריאל מדריד

ב-BBC מדווחים שהבלאנקוס חזרו בהם לגבי העסקה במסגרתה הוולשי היה אמור לעבור לג'יאנגסו סונינג הסינית ולהשתכר 1.1 מ' יורו בשבוע

מתוך טוויטר

עסקת העברתו של גארת' בייל מריאל מדריד לג'יאנגסו סונינג פוצצה. כך מדווח היום (ראשון) העיתונאי הבריטי דייויד אורנשטיין מ-BBC. לפי איך שהדברים נראים כרגע, בייל יישאר בריאל מדריד ולא יעזוב אותה הקיץ. על פי הדיווח הבלאנקוס הם שביטלו את העסקה במסגרתה אמור היה הוולשי להשתכר 1.1 מיליון יורו לשבוע.

בייל בן ה-30 מחזיק בחוזה לעוד שלוש שנים בריאל מדריד אחרי שזכה איתה ארבע פעמים בליגת האלופות, פעם אחת באליפות, גביע ספרדי, שלוש פעמים בסופרקאפ האירופי ושלוש פעמים בגביע העולם לקבוצות. בייל כבש שלושה שערים במשחקי גמר ליגת האלופות, כולל פנדל מוצלח בדו קרב מהנקודה הלבנה, ועזר לריאל לזכות בתואר היוקרתי מכולם ב-2014, 2016, 2017 ו-2018. למרות זאת, הנטייה שלו להיפצע תכופות הגבילה משמעותית את מספר ההופעות שלו והוא פתח בהרכב של ריאל מדריד רק 79 פעמים בלה ליגה בארבע העונות האחרונות.

עוד בנושא:

רק בבוקר דווח שבייל סגר בסין וירוויח 1.1 מיליון יורו בשבוע
מה עוד חדש בחלון ההעברות ברחבי אירופה?

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
נשאר בריאל. בייל/רויטרס

הבלאנקוס עדיין לא סיימו את מסע הרכש שלהם הקיץ והם חושקים בפול פוגבה, כאשר מנצ'סטר יונייטד דורשת עליו כמעט 200 מיליון יורו. יש לציין שחלון ההעברות בסין נסגר ביום רביעי, כך שלריאל יש רק עוד שלושה ימים לסגור את העסקה אם וכאשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully