וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.7: קוטרונה סגר בוולבס, קובאץ' משוכנע שסאנה יגיע לבאיירן

חלוץ מילאן ירוויח שכר כפול אצל הזאבים שישלמו למילאן 22 מיליון יורו. מאמן באיירן דיבר על ההעברה של הקיצוני מסיטי

מתוך טוויטר

העברות

* הקשר הגרמני סבסטיאן רודה, שהושאל בעונה האחרונה מבורוסיה דורטמונד לאיינטרכט פרנקפורט, נמכר לנשרים בתמורה לארבעה מיליון יורו. הקשר בן ה-28 חתם בפרנקפורט עד 2024. "בחצי העונה האחרונה הייתי עד לכמה פרנקפורט התחזקה והתקדמה ואני שמח להיות חלק מזה", אמר רודה.

* אלש וידאל, 29, מגנה הימני של סביליה ולשעבר בברצלונה, הושאל לעונה אחת לאלאבס.

שמועות

* התקרבות נוספת בין פול פוגבה לריאל מדריד. על פי "אס", הבלאנקוס כבר סיכמו עם הקשר הצרפתי שיקבל את השכר שגארת' אמור היה לקבל העונה (כ-14.5 מיליון יורו).

* מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ' דיבר על האפשרות שלירוי סאנה יצטרף אל קבוצתו ואמר: "ההנהלה שלנו עוסקת בזה רבות. אני משוכנע ומניח שנצליח להשיג אותו".

* במקביל, מנצ'סטר יונייטד קרובה להחתים תחליף כפול לפוגבה: על פי קוריירה דלו ספורט, השדים האדומים סיכמו עם בנפיקה ליסבון על רכישת הקשר ברונו פרננדש תמורת 70 מיליון יורו. בנוסף, על פי "אס" הושג סיכום גם על רכישת סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' מלאציו תמורת 75 מיליון יורו.

* פטריק קוטרונה, חלוצה בן ה-21 של מילאן, יגיע לאנגליה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לארבע שנים בוולבס, שם ירוויח שכר כפול מאשר בקבוצת נעוריו - 2 מיליון יורו לעונה. מילאן תקבל 18 מיליון יורו ועוד 4 מיליון כבונוסים.

* על פי RMC ספורט, פריס סן ז'רמן עשויה לצרף כגיבוי לאלפונס אראולה את מרטין דוברבקה, שוערה הסלובקי בן ה-30 של ניוקאסל, אם קווין טראפ הגרמני יעבור לפורטו.

* סטנלי אנסוקי, שחקן ההגנה הצעיר של פריס סן ז'רמן, צפוי לעבור לניוקאסל שהעלתה את הצעתה ל-11 מיליון יורו ועוד 20 אחוזים ממכירה עתידית. פ.ס.ז' סירבה להצעה ראשונה בסך 8 מיליון יורו, אבל כעת הצדדים הגיעו לסיכום ולמגפייז נותר לסגור את תנאיו של השחקן כדי להשלים את העסקה.

* ניוקאסל גם מעוניינת בחלוץ האל ג'ארד בואן בן ה-20. הקבוצה מהצ'מפיונשיפ דורשת 20 מיליון ליש"ט תמורת בואן, אבל המג'פייז לא מעוניינים לשלם סכום כזה.

* ב-BBC מדווחים שהכישרון הגדול מהנוער של ארסנל קסבייר אמאצ'י עובר להמבורג תמורת 2.5 מיליון יורו. לתותחנים לא תהיה אופציה לרכוש את השחקן בחזרה, אבל היא כן תרוויח ממכירה עתידית שלו, אם תהיה כזאת. האנגלי בן ה-18, שעבר כבר את הבדיקות הרפואיות, ילבש את החולצה מספר 17 בקבוצתו החדשה.

* אחרי הסיכום של עסקת ניקולא פפה ועוד לפני שהודיעו עליה באופן רשמי, בארסנל כבר מתכננים את המשך הצעדים של חלון ההעברות. התותחנים עדיין משוכנעים שיצליחו לצרף גם את המגן קיירן טירני מסלטיק וגורמים במועדון טענו שהם מתקרבים לעסקה.

* רומלו לוקאקו, שמחוזר על ידי אינטר ויובנטוס, העלה תמונה מחויכת שלו לחשבון הטוויטר ביחד עם סוכנו פדריקו פסטורלו וכתב: "המשך יבוא". החלוץ הבלגי חזר עם מנצ'סטר יונייטד ממסע המשחקים שלה באוסטרליה, סינגפור וסין. אגב, יובנטוס עשויה להציע ליונייטד את פאולו דיבאלה כחלק מהניסיון שלה לצרף את רומלו לוקאקו.

* שוער שאלקה אלכסנדר נובל, שהיה מחוזר על ידי קבוצות רבות במהלך החודשים האחרונים, נשאר אצל הכחולים. "לאלכס יש חוזה עד 2020 ואם המועדון יגיד שהוא נשאר, אז הוא נשאר", אמר סוכנו של נובל שטפן באקס.

* בגרמניה מדווחים שדינמו מוסקבה מעוניינת במקסי פיליפ מבורוסיה דורטמונד ועשויה להשלים את עסקת רכישתו. הצהובים-שחורים דורשים 20 מיליון יורו עבור הקשר/חלוץ.

* בסקיי מדווחים שאברטון נמצאת במו"מ עם יובנטוס בנוגע למואיז קן. על פי הדיווח, יובה מוכנה למכור את החלוץ ב-40 מיליון יורו, אבל מתעקשת להכניס סעיף רכישה בחזרה אל תוך העסקה, מה שמעכב אותה בינתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן יובנטוס מואיז קן. רויטרס
בדרך לפרמיירליג? מואיז קן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully