וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראייה שהוסתרה ותיבת הפנדורה של המתלוננת: תיק ניימאר הולך ומסתבך

הספונסרים ממשיכים להתנער מניימאר ובמקביל המתלוננת טוענת שבידיה הוכחה חותכת שנאנסה, אולם בברזיל חושפים פרטים חדשים על עברה: "יש לה היסטוריה של אלימות ושקרים". המתלוננת סימסה לעורך הדין: "ניימאר מכור לסמים, הוא אלים וצריך להיות בכלא"

עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- תיק האונס מסתבך; ניימאר והמתלוננת יעידו פעם נוספת במשטרה

- המתלוננת טוענת: יש בידי ראיה חדשה שטרם חשפתי

- בברזיל חושפים פרטים על עברה האלים של המתלוננת

- בנוסף, טוענים ששיקרה בנוגע לפריצה לדירתה בה נגנבו ראיות כביכול

- "מאסטרקארד" השעתה קמפיין בהובלתו של ניימאר בעקבות ההאשמות

seperator

פרשיית האונס של ניימאר מסתעפת. השבוע תמסור המתלוננת נג'ילה טרינידאג'י עדות נוספת נגד הכדורגלן המפורסם, ואף הוא צפוי להתייצב בתחנת המשטרה כדי להתמודד עם הטענות נגדו ולהשלים לצוות החקירה עוד מספר פרטים שלא הובהרו לחלוטין.

כך או כך, הפרשיה ממשיכה להיות מסוקרת בהרחבה בברזיל. המתלוננת התראיינה אמש לטלוויזיה הברזילאית וסיפרה שהיא סובלת מתסמינים של דיכאון, הן בגלל מעשה האונס כביכול והן בגלל "מסכת ההשפלות" שהיא עוברת לדבריה מאז שהתלונה עלתה לכותרות.

לטענת טרינידאג'י, דוגמנית ברזילאית בת 25, היא קיבלה הבטחה בכתב ששמה לא יפורסם בתקשורת - הבטחה שכמובן הופרה מהר מאוד.

"האמנתי להם, חשבתי שאישאר בעילום שם. מעולם לא האמנתי שאחשף ככה ברשתות החברתיות. זה דפוק לגמרי, כי מאז החיים שלי הפכו לסיוט. אני צועקת, ואף אחד לא מוכן לשמוע", אמרה בדמעות.

עוד בנושא

ברזיל תומכת בניימאר, המתלוננת: "אתה לא אלוהים, הצדק ייעשה"
פריס סן ז'רמן נושמת לרווחה: ניימאר ייעדר רק כחודש מהמגרשים
ניימאר העיד בתחנת משטרה: "מודה לכולם על התמיכה, מרגיש נאהב"

עוד באותו נושא

פריס נושמת לרווחה: ניימאר ייעדר רק כחודש מהמגרשים

לכתבה המלאה

טרינידאג'י פורצת בבכי בראיון אמש

היא אף הודתה שהלחץ והחרדה שמלווים אותה מאז התפוצצות הפרשה מכריחים אותה ליטול נוגדני דיכאון בכמויות גדולות. "אני לוקחת יותר מדי תרופות בימים האחרונים. אני חושבת שאני זקוקה לקצת שלווה, כי אני מאוד כועסת, מאוד נסערת. הורדתי עשרה קילו רק בשבוע האחרון.

"בכל פעם שאני הולכת ברחוב, אנשים מצלמים אותי ומרכלים עליי מאחורי הגב. אומרים עליי כל מיני דברים, מנצלים את הכאב שלי, עוקבים אחריי ואחרי בני משפחתי. אני כבר לא יודעת אם עדיף לישון או להיות ערה".

טרינידאג'י סירבה להגיב עניינית לשאלות שעולות מהתיק בטענה שאת הפרטים הללו תמסור למשטרה, אבל מתעקשת שיש בידה הוכחות חותכות לכך שנאנסה. ביומיים האחרונים טענה טרינידאג'י שדירתה נפרצה ונגנב ממנה טאבלט שבו נשמרו מסמכים שהיו יכולים לחזק את עדותה נגד נייימאר, כולל סרטונים "מפלילים", אולם דיירי הבניין שתושאלו על ידי התקשורת הברזילאית טענו שהתלונה על פריצה כוזבת, וכי היא מעולם לא התרחשה.

בברזיל ממשיכים להתייחס בזהירות לטענות של טרינידאג'י. עורך הדין הראשון שייצג אותה בתיק כבר התפטר בטענה שהמתלוננת שינתה את גרסתה כמה וכמה פעמים ולא נראתה מספיק אמינה, וכעת גם עורך הדין החדש שמינתה, דנילו גרסיה אנדרדה, אמר לאתר הברזילאי G1 שיפרוש מהתיק אם המתלוננת לא תציג בפניו הוכחות נוספות נגד ניימאר. טרינידאג'י טוענת שהיא מחזיקה בראייה נוספת שהוסתרה עד כה ונשמרה בכספת בביתה. את הראייה הזו, ככל הנראה סרטון נוסף, היא תציג בפני המשטרה השבוע. היא גם הסכימה להעביר לרשות המשטרה את הטלפון הסלולרי האישי שלה - מה שמגדיל את אמינותה כביכול.

כמו כן בברזיל פורסמו תמלול של שיחות וואטסאפ בינה לבין עורך הדין שלה לשעבר. "הוא היכה אותי ואנס אותי, הוא היה שיכור ומסומם, והוא מודה בזה בהודעות שלו", כתבה, "הוא מכור לסמים, הוא אלים וצריך להיות בכלא. הוא לא כשיר להיות חלק מהחברה".

למרות זאת התלונה של טרינידאג'י נלקחת בעירבון מוגבל בציבור הברזילאי. מסקר שעלה באתר "גלובו" עולה כי למעלה מ-60 אחוז מהברזילאים מאמינים שניימאר חף מפשע. גם בתקשורת המקומית יורדים לחייה של טרינידאג'י וממשיכים לדלות פרטים על עברה.

"יש לה היסטוריה של אלימות ושקרים", נכתב בתחקיר ב"גלובו", בו נחשף שהמתלוננת מצויה בחובות כספיים גדולים. יום לפני שהתלוננה על ניימאר במשטרה, בעל הדירה שבה היא מתגוררת חייב אותה לשלם חוב בגובה 26 אלף ריאל ברזילאי (6,300 דולר בקירוב) שצברה במשך כמה חודשים. כמו כן, היא צברה חובות למוסדות ממשלתיים.

ניימאר כבר שטח את הגרסה שלו

בנוסף נחשף בברזיל שלפני כמה שנים התנהל נגד המתלוננת תיק במשטרה באשמת תקיפה אלימה של בעלה לשעבר. על פי החשד, היא דקרה אותו בסכין וגרמה לו להיפצע באורח קל בעקבות סכסוך משמורת מתמשך על בנם המשותף.

"יש לה נטייה להתפרצויות זעם, לפעמים היא יוצאת משליטה", העיד אמש בן הזוג לשעבר לאתר הברזילאי Esporte, וציין שהוא סופג איומים על חייו מאז פרסום שמה של טרינידאג'י. "מאיימים עליי ברשתות החברתיות. אמרו לי - אם ניימאר לא ישחק בקופה אמריקה, נהרוג אותך. ואם תמשיך לדבר, נרצח גם את המשפחה שלך".

הוא סיפר שכלל לא לקח צד במאבק בין גרושתו לבין ניימאר ואמר כי הוא מודאג בעיקר משלומו של בנו. "הוא הולך לבית הספר וכשמזכירים את אמא שלו, הוא פורץ בבכי. אני דואג לו מאוד, הוא לא במצב טוב".

גם ניימאר, למרות הנטייה של ברזיל להאמין בחפותו, מתמודד עם ההשלכות של הפרשה. המפרסמים והספונסרים ממשיכים לשקול את צעדיהם, ואחרי שנייקי הודיעה שהיא "עוקבת בדאגה אחר ההתפתחויות בתיק" ועשויה לבטל את חוזה העתק שלו, גם חברת מסטרקארד שניימאר פרסם השעתה קמפיין בהובלתו.

ניימאר עם המתלוננת נג'ילה טרינידאג'י. מערכת וואלה! NEWS
שבוע גורלי לחקירה. ניימאר וטרינידאג'י/מערכת וואלה! NEWS

מה ידוע עד כה?

טרינידאג'י טוענת שניימאר אנס אותה בחודש מאי. על פי העדות שהיא מסרה, ניימאר הטיס אותה מברזיל לפריס, שם הם נפגשו בבית מלון. היא טענה שהוא "נראה שיכור" כשהוא הגיע לבית המלון, נהג כלפיה באלימות ובהמשך כפה עליה יחסי מין שלא בהסכמתה.

ניימאר הכיר את המתלוננת באינסטגרם ושלח את אחד מחבריו, גאלו שמו, כדי לפגוש אותה ולדאוג לה לכרטיס טיסה מברזיל לצרפת. הצדדים הסכימו על מפגש במלון בפריס ב-15 במאי, אבל אז הדברים כביכול יצאו מכלל שליטה. בעדות שהיא מסרה, המתלוננת סיפרה שהיא המריאה בחזרה לברזיל ב-17 במאי והייתה מאוד נסערת ומפוחדת.

לאחר שנחשף קטע וידאו של השניים רבים בחדר בית המלון, נחשפה גם חלופת שיחות הווטסאפ בין השניים לאורך שבועיים, החל מיום לאחר האונס, לכאורה, ועד מספר ימים לאחר התפוצצות הפרשה בתקשורת. במהלך אחת ההתכתבויות, שלחה הדוגמנית לכוכב תמונות של ישבנה ועליו חבורות שנגרמו, לטענתה, בשל התנהגותו האגרסיבית.

"גם את אשמה בזה", השיב ניימאר, "חהחהחה, ביקשת עוד". טרינדאדה: "אתה משוגע? ביקשתי ממך להפסיק ואפילו התנצלת, אבל כנראה שזה משהו לטיפול הנפשי שלי". בהמשך כתבה: "אתה יודע טוב מאוד מה עשית ואיך התנהגת אלי. ניצלת אותי! המוח שלך עובד רק במגרש והלב שלך כבר לא עובד. אתה עדיין ניימאר ואני לבד".

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר מעיד בתחתנת משטרה. רויטרס
ניימאר בתחנת המשטרה בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully