וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר העיד בתחנת משטרה: "מודה לכולם על התמיכה, מרגיש נאהב"

הכוכב הברזילאי העיד בעניין האשמות האונס לכאורה. עורך דינו: "הוא סיפר לשוטרים כל מה שרצו. הוא רגוע משום שהוא חף מפשע"

עריכת וידאו: מתן חדד

ימים לא קלים עוברים על ניימאר, שנאלץ בימים האחרונים להתעסק עם הכל - רק לא בכדורגל. הלילה (בין חמישי לשישי) הכוכב הברזילאי, שיחמיץ את הקופה אמריקה בגלל פציעה, העיד בתחנת משטרה בריו דה ז'נרו בעניין ההאשמות של הדוגמנית נג'ילה טרינדדה מנדס, שטוענת שניימאר אנס אותה. עם יציאתו ממתן העדות, אמר הכוכב לתקשורת: "מודה לכולם על התמיכה בימים הלא פשוטים שאני עובר. אני מרגיש נאהב". עורך הדין של החלוץ הוסיף: "ניימאר דיבר עם השוטרים וסיפר להם כל מה שהם רצו לדעת. הוא רגוע משום שהוא חף מפשע".

חברת מאסטרקארד השעתה אתמול את קמפיין הפרסום שלה במהלך הקופה אמריקה בברזיל, קמפיין בו היה אמור לככב ניימאר. הצעד של חברת האשראי הגיע בעקבות ההסתבכות של הכוכב הברזילאי ומהחברה נמסר שהקמפיין מושעה עד שהוא ינוקה מכל חשד. כזכור, לפני כמה ימים הגישה דוגמנית ברזילאית תלונה נגד ניימאר שהוא אנס אותה בפריס. נג'ילה טרינדדה מנדס טענה שהכוכב הברזילאי דאג להטסתה מברזיל לבירת צרפת ושהם נפגשו בבית מלון. לטענתה, הוא היה שיכור, פגע בה באלימות ולאחר מכן ביצע בה יחסי מין שלא בהסכמתה.

בימים האחרונים הפרשה הזו מסעירה את ברזיל וכמעט בכל יום צצים פרטים חדשים. מצדו של ניימאר טענו שמדובר בניסיון סחיטה, בעוד מנדס כבר הספיקה להתראיין והתקשורת חשפה סרטון וידאו שהיא כנראה צילמה. במאסטרקארד לא אהבו את התוהו שסובב את ניימאר לאחרונה, בטח לא אישומים באונס, והם הודיעו שהקמפיין מושעה עד הודעה חדשה. ניימאר הופשט לאחרונה מתפקיד קפטן נבחרת ברזיל והלילה (בין רביעי לחמישי) נפצע במשחק הכנה נגד קטאר ונאלץ לפרוש מסגל הסלסאו לקופה אמריקה.

עוד בנושא:

ייכנס לכלא? משטרת ברזיל חוקרת את התמונות האינטימיות שהפיץ ניימאר
ניימאר משיב אש: "טמנו לי מלכודת ונפלתי, מנסים לסחוט אותי"
ניימאר מואשם באונס בפריס: "הגיע שיכור וכפה יחסי מין ללא הסכמה"

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר מעיד בתחתנת משטרה. רויטרס
ניימאר יוצא מתחנת המשטרה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully