וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייכנס לכלא? משטרת ברזיל חוקרת את התמונות האינטימיות שהפיץ ניימאר

הכוכב הברזילאי ייחקר אחרי ששחרר לעוקביו תמונות עירום של הבחורה שמאשימה אותו באונס. העונש המירבי על מעשה כזה: 5 שנים בכלא

יוטיוב

ניימאר נמצא בימים אלו עם נבחרת ברזיל שמתכוננת לפתיחת הקופה אמריקה ב-14 בחודש, אבל מאחורי הקלעים מתרחשת סביבו סערה של ממש. בברזיל מדווחים שמשטרת ריו מתכוונת לחקור את ניימאר על כך שהוא הפיץ לכאורה תמונות אינטימיות של הבחורה שמאשימה אותו שאנס אותה.

התמונות שבהן הבחורה מצולמת בעירום, הופצו על ידי השחקן בפוסט וידאו שהוא העלה לאינסטגרם במוצאי שבת. כוכב פריס סן ז'רמן הפיץ את התמונות האלו בניסיון להגן על עצמו, אך ייתכן שהאקט הזה עלול רק לסבך אותו עוד יותר.

במערכת המשפט הברזילאית יש סעיף שאוסר על הפצה של תמונות, סרטונים או כל הקלטה אחרת שקשורה לבחורה שמאשימה אותך באונס לכאורה. העונש המשוער למעשה שכזה הוא חמש שנים בכלא.

כזכור, בברזיל דיווחו שאישה מקומית הגישה תלונה במשטרה שכוכב הכדורגל אנס אותה באמצע חודש מאי. על פי העדות שהיא מסרה, ניימאר הטיס אותה מברזיל לפריס, שם הם נפגשו בבית מלון. היא טענה שהוא "נראה שיכור" כשהוא הגיע לבית המלון, נהג כלפיה באלימות ובהמשך כפה עליה יחסי מין שלא בהסכמתה.

ניימאר, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
ממשיך להסתבך. ניימאר עם נבחרת ברזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully