וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר משיב אש: "טמנו לי מלכודת ונפלתי, מנסים לסחוט אותי"

הכדורגלן שמואשם באונס: "למדתי שיעור חשוב". אביו לא מתרגש: "הכל מתועד, עכשיו נראה כמה רחוק המתלוננת מוכנה ללכת"

יוטיוב

אחרי הפרסום על כך שהוא מואשם באונס, ניימאר פרסם הלילה (בין שבת לראשון) וידאו ארוך בן 7 דקות, בו הוא טוען: "טמנו לי מלכודת ונפלתי בה. זה ניסיון לסחוט אותי, אבל זה שיעור חשוב שלמדתי ממנו".

בברזיל דיווחו אתמול שאשה מקומית הגישה תלונה במשטרה שכוכב הכדורגל אנס אותה באמצע חודש מאי. על פי העדות שהיא מסרה, ניימאר הטיס אותה מברזיל לפריס, שם הם נפגשו בבית מלון. היא טענה שהוא "נראה שיכור" כשהוא הגיע לבית המלון, נהג כלפיה באלימות ובהמשך כפה עליה יחסי מין שלא בהסכמתה.

באתר הרשמי של ניימאר פרסמו הודעה רשמית: "למרות שהוא היה מופתע מהתלונה, פרטי הסיפור כבר היו בידי השחקן והצוות שלו. לפני כמה ימים הוא היה קורבן לניסיון סחיטה של עורך דין שטוען שהוא מייצג את הקורבן לכאורה. כל ההוכחות לניסיון הסחיטה ולכך שהאשה לא נאנסה, יועברו לחוקרי המשטרה".

אביו של שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר דה סילבה סנטוס, רמז שהם מכינים תביעה נגד המתלוננת ואנשיה ואמר הלילה: "מדובר באנשים שמנסים לסחוט את בני, אבל אנחנו מוכנים למצב הזה. הם חיפשו אותי בסאו פאולו, הם אפילו הגיעו לבית שלי. תודה לאל שבני שמר את כל ההודעות והכל מתועד, ידענו כמה רעש הדבר הזה יכול לגרום. עכשיו נראה כמה רחוק האנשים האלה מוכנים ללכת".

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
הנציגים שלו כבר מכינים תביעה נגדית/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully