וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל תומכת בניימאר, המתלוננת: "אתה לא אלוהים, הצדק ייעשה"

14 אחוז בלבד מהנשאלים בסקר שבוצע במדינה חושבים שהכוכב הגדול אכן אנס את אג'ילה טרינדאדה. הודעות הווטסאפ נחשפו, וויליאן יחליפו בקופה אמריקה

עריכת וידאו: מתן חדד

ברזיל כולה עסוקה בימים האחרונים בפרשת האונס של ניימאר. הכוכב הגדול תושאל אמש (חמישי) במשטרה, והיום יגיע תורה של המתלוננת נגדו, נאג'ילה טרינדאדה. בינתיים, לפחות, עושה רושם שיש לו את תמיכת המדינה: על פי סקר שבוצע היום באחד מכלי התקשורת בברזיל, התברר כי 63 אחוזים מהנשאלים חשבו שחלוץ פריס סן ז'רמן חף מפשע, בעוד 14 אחוז בלבד חשבו שאכן אנס את טרינדאדה.

לאחר שנחשף קטע וידאו של השניים רבים בחדר בית המלון, נחשפה היום חלופת שיחות הווטסאפ בין השניים לאורך שבועיים, החל מיום לאחר האונס, לכאורה, ועד מספר ימים לאחר התפוצצות הפרשה בתקשורת. במהלך אחת ההתכתבויות, שלחה הדוגמנית לכוכב תמונות של ישבנה ועליו חבורות שנגרמו, לטענתה, בשל התנהגותו האגרסיבית.

"גם את אשמה בזה", השיב ניימאר, "חהחהחה, ביקשת עוד". טרינדאדה: "אתה משוגע? ביקשתי ממך להפסיק ואפילו התנצלת, אבל כנראה שזה משהו לטיפול הנפשי שלי". בהמשך כתבה: "אתה יודע טוב מאוד מה עשית ואיך התנהגת אלי. ניצלת אותי! המוח שלך עובד רק במגרש והלב שלך כבר לא עובד. אתה עדיין ניימאר ואני לבד".

עוד בנושא:

ניימאר העיד בתחנת משטרה: "מודה לכולם על התמיכה, מרגיש נאהב"
בברזיל אישרו: ניימאר סובל מקרע ברצועות הקרסול ויחמיץ את הקופה אמריקה
סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית: "אין לניימאר את הכוחות הנפשיים לשחק בקופה"

ניימאר בדרך למונדיאל הנשים

בהודעה ארוכה נוספת ששלחה הדוגמנית נכתב, בין היתר: "בתוך תוכך אתה יודע מה קרה. אי אפשר לשחד אותי. אני מקווה שלא תרגיש חצי מהכאב שהרגשתי בכל המסע הזה. אנסה לחפש את התרופה הטובה ביותר כדי לשכוח את היום שהתייחסת אלי ככה. לפחות אני יודעת מי זה ניימאר האמיתי".

אבל זה לא הכל. בתקשורת הברזילאית נחשפה גם הודעה קולית ובה נשמעת טרינדאדה מכחישה בכל תוקף את הטענות כאילו ניסתה לסחוט את הכדורגלן: "התנהגת כמו משוגע. פעם אחת תתנהג כמו גבר בוגר ותיקח אחריות על מעשיך. איך יכולתי לתכנן את כל זה ולצפות ששתנהג כמו שהתנהגת? איך יכולתי לדעת שזו תהיה הכוונה שלך? אתה יכול להיות שחקן גדול, מפורסם, עם הרבה כסף, אבל אתה לא אלוהים והצדק ייעשה. אולי יש לך את עורכי הדין הטובים ביותר, אבל אין לך את האמת".

בסוף ההודעה שלה, אמרה הדוגמנית כי תדרוש שיעבור בדיקת סמים, כדי לראות בדיוק באיזה מצב גופני היה כשהגיע לחדר המלון בפריס בו, לכאורה, התבצע המעשה.

מי שיחליף את ניימאר בסגל נבחרת ברזיל לקופה אמריקה הוא וויליאן, כך אישרה ההתאחדות הברזילאית.

עוד באותו נושא

ניימאר העיד בתחנת משטרה: "מודה לכולם על התמיכה, מרגיש נאהב"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully