וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית: "אין לניימאר את הכוחות הנפשיים לשחק בקופה"

הכוכב שמואשם באונס עלול להיעדר מהטורניר שייפתח בברזיל בשישי הבא (14.6). פרנסיסקו נובלטו: "אני מאמין שהוא יבקש לא לשחק". מאידך, הנשיא הכריז: "אין סיכוי שהוא לא ישחק, אנחנו מאמינים בו"

עריכת וידאו: מתן חדד

טורניר הקופה אמריקה ייצא לדרך ביום שישי הבא (14.6) עם המשחק בין ברזיל המארחת והפייבוריטית הברורה לבין בוליביה. אבל האם ניימאר ישחק בטורניר הזה? כידוע, נגד כוכבה של פריס סן ז'רמן הוגשה תלונה על אונס ויש גורמים בהתאחדות ובנבחרת הברזילאית שסבורים שבמצב הנוכחי הוא לא יוכל לשחק בגלל שהוא טרוד בתיק הזה וללא קשר, הוא צריך להיענש ולהיות מודח מהנבחרת.

אחד מהאנשים שיצאו אמש נגד ניימאר הוא פרנסיסקו נובלטו, סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית שהכריז: "אני מאמין שניימאר יבקש לא לשחק. אין לו את הכוח הנפשי להתמודד במשחקים האלו ולפגוש עיתונאים. אם הוא יחליט לשחק זו תהיה טעות. הוא לא יצליח להתמודד עם המטען הרגשי הזה".

ניימאר, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
יחמיץ את הקופה אמריקה? ניימאר/רויטרס

מאידך, רוג'ריו קאבוקלו, נשיא ההתאחדות הברזילאית חושב ובטוח שניימאר ישחק בטורניר הגדול למרות כל מה שקורה סביבו. "אין סיכוי שהוא לא ייקח חלק בקופה אמריקה", אמר קאבוקלו, "אנחנו עוקבים אחרי המקרה מקרוב ויש לנו ביטחון בניימאר. אנחנו יודעים איזה ספורטאי הוא".

ניימאר, 27, מואשם באונס של בחורה ברזילאית במלון בפריס באמצע חודש מאי. הכוכב הברזילאי כמובן מכחיש את ההאשמות ומנהל קמפיין ברשת החברתית נגד הבחורה שהאשימה אותו, כולל הפצת תמונות עירום שלה. ניימאר פרסם גם התכתבויות וואטסאפ ביניהם ומשטרת ריו ממשיכה בחקירת המקרה.

מי ששוב יצאה להגנתו של הברזילאי אמש היא נאדין גונשאלבס, אימו של ניימאר שפרסמה פוסט אינסטגרם שבו היא הפצירה בבנה להתרכז בכדורגל. היא כתבה: "הכל מתחיל להתבהר והאמת של אלוהים תצא לאור. צריך ללמוד מכל זה. רק ישו באמת יודע מה יש בליבך, תסמוך עליו. תתרכז במה שאתה הכי אוהב בחיים - לשחק כדורגל. זה מה שיחזיר לך את השמחה שחסרה לך בימים האחרונים".

עוד באותו נושא

ניימאר בכה באימון נבחרת ברזיל, עלול להיות מודח לפני הקופה אמריקה

לכתבה המלאה

הפוסט של אימו של ניימאר

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully