וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר בכה באימון נבחרת ברזיל, עלול להיות מודח לפני הקופה אמריקה

בהתאחדות הברזילאית עוקבים מקרוב אחר הפרשה. אחותו של החלוץ תקפה את המתלוננת: "שאלוהים יעזור לך". עו"ד של המתלוננת התפטר וחשף: שיקרנו במשטרה. האישה מאיימת לפרסם את הסרטון ש"יהרוס" את הכוכב

עריכת וידאו: מתן חדד

פרשת ניימאר ממשיכה להסתבך. אתמול (שני) חברת נייקי, המאמצת של הכוכב הברזילאי, הודיעה שהיא "מודאגת מאוד" מהתלונה שהוגשה נגד החלוץ על אונס. חברת הנעליים הענקית, שמאמצת גם את ניימאר וגם את נבחרת ברזיל, יצאה בהודעה קצרה שבה מסרה: "אנחנו מודאגים מאוד מההאשמות הללו, ונבחן מקרוב את המצב". יש לציין כי מהחברה הובהר שבינתיים אין לה כוונה להסיר את הקמפיין שבו הוא משתתף לקראת גביע העולם לנשים "כל עוד החקירה נמשכת".



עוד בנושא
ייכנס לכלא? משטרת ברזיל חוקרת את התמונות האינטימיות שהפיץ ניימאר
בברצלונה טוענים: מסי רוצה את ניימאר במקום גריזמן, פ.ס.ז' סירבה
ניימאר משיב אש: "טמנו לי מלכודת ונפלתי, מנסים לסחוט אותי"
ניימאר מואשם באונס בפריס: "הגיע שיכור וכפה יחסי מין ללא הסכמה"

ניימאר, פריס סן ז'רמן. AP
ימים לא קלים. ניימאר/AP

עם זאת, כרגע המצב די מדאיג מבחינת ניימאר, שהכריז מלחמה פומבית במתלוננת וטען שהיא מנסה לסחוט אותו. כזכור, אחרי התלונה הראשונה, ניימאר פירסם בסרטון ארוך את התכתובות ביניהם, כולל כמה תמונות אינטימיות שהיא שלחה לו. הדבר אסור בברזיל (לפרסם תכתובות פרטיות) וניימאר נחקר על העבירה, ובהמשך מחק את הסרטון מאינסטגרם. עם זאת, הוא עלול להיענש בחומרה על העבירה.

אביו של ניימאר הגן על ההחלטה לחשוף בפומבי את התמונות. "ניימאר היה חייב להגן על עצמו, ומהר", אמר האבא, "לא נותרה לנו ברירה. אני מעדיף לעבור עבירת סייבר מאשר עבירת אונס". אביו של ניימאר הוסיף ש"מי שהוריד את הסרטון מהרשת, זה היה אינסטגרם. ניימאר צינזר את התמונות ואת השם של האישה. הוא היה חייב להגן על עצמו. לפי חוקי אינסטגרם, זה היה בסדר. עדיף מבחינתנו להיות אמיתיים ולחשוף מה קרה. ידענו שהיא מנסה לסחוט אותנו, לא חשבנו שהיא תלך למשטרה".

על פי העדות שהמתלוננת מסרה, ניימאר הטיס אותה מברזיל לפריס, שם הם נפגשו בבית מלון. היא טענה שהוא "נראה שיכור" כשהוא הגיע לבית המלון, נהג כלפיה באלימות ובהמשך כפה עליה יחסי מין שלא בהסכמתה. כמו כן בברזיל נטען כי שישה ימים אחרי שהוגשה התלונה, המתלוננת נבדקה במשטרה ונמצאו עליה חבורות וסימני אלימות, ושהיא סבלה מטראומה וירידה חדה במשקל. התמונות לא פורסמו על מנת להגן על פרטיותה של המתלוננת, אבל לכאורה מהימנותן אושרו על ידי המשטרה והרופאים.

בברזיל טוענים שהמתלוננת היא בת 26 מסאו פאולו, אמא לילד בן חמש שעובדת כצלמת. היא וניימאר הכירו דרך האינסטגרם. אחד מחבריו של ניימאר ארגן את הפגישה, קנה עבורה כרטיסי טיסה ודאג לה למלון. לדברי ניימאר סיניור, "הכעס שלה היה אחרי שניימאר לא התייחס אליה כמו שהיא ציפתה. היא רצתה אותו, ולא משנה לה איך. ידענו שיהיה חשוב שנוציא את הסרטון". הוא ציין שוב שהאדם שייצג את האישה דרש מהם כסף כפיצוי, כניסיון סחיטה.

עוד אמר האב ש"הבן שלי ניסה להקליט את השיחה ביניהם. הוא ניסה להפעיל את הטלפון שלו, אבל לא הצליח כי הוא היה בכיס שלו. הוא אז קלט שייתכן שהכל זה מלכודת, וסירב לדבר איתה או להיפגש איתה". לאחר מכן המתלוננת לכאורה שלחה לו הודעות, שבהן איימה לחשוף את הסרטון. עד עתה הסרטון הזה לא פורסם.

עוד באותו נושא

ייכנס לכלא? משטרת ברזיל חוקרת את התמונות האינטימיות שהפיץ ניימאר

לכתבה המלאה
ניימאר, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
גם המקום בנבחרת ברזיל בסכנה? ניימאר/רויטרס

כך או כך, סימני השאלה בנוגע לתיק הולכים ומתרבים. אמש התפטר אחד מעורכי דינה של המתלוננת וטען בטלוויזיה הברזילאית שעשה זאת בגלל ייסורי מצפון על כך ש"לא סיפר את כל האמת" למשטרה. לטענת עורך הדין חוזה אדגר בואנו, יש פער גדול בין התלונה שהוגשה למשטרה לבין הפרטים שמסרה המתלוננת לעורכי הדין. הוא טען שסעיף האישום צריך להיות למעשה תקיפה מינית ולא אונס.

"המתלוננת הודתה לאורך כל הדרך שיחסי המין היו בהסכמה מלאה", כתב במכתב ההתפטרות. "יחד עם זאת, היא אמרה שבמהלך האקט המיני ניימאר הפך לאדם אלים, תקף אותה באגרסיביות, ועל כך הוא צריך לשאת באחריות פלילית. יצר נקם גרם לה למסור פרטים ששונים ממה שהתרחש במציאות".

כמו כן, חשף העו"ד שנפגש עם ניימאר ונציגיו בניסיון להגיע להסדר מחוץ לכותלי בית המשפט. הוא טען שניימאר ופמלייתו "הקלו ראש במקרה הזה, ולא האמינו שנלך איתו למשטרה".

עם זאת, המתלוננת סירבה לקבל את עצת עורכי הדין שלה ורצתה לקבל כיסוי תקשורתי מקסימלי על ידי פרסום של סרטון "מזיק". בברזיל נטען כי המתלוננת מאיימת לפרסם את הסרטון כדי "להרוס" את הכדורגלן המפורסם, ואף טענה שבמהלך חילופי הדברים הסוערים ביניהם ש"הייתי צריכה להרוג את השחקן כשהייתה לי הזדמנות".

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. GettyImages
החליט לרדת מהרכש הבעייתי. פרס/GettyImages

הפרשייה ממשיכה לפגוע בשמו הטוב של ניימאר. מלבד דעת הקהל בברזיל שמופנית נגדו, נראה שגם ריאל מדריד מושפעת מההתפתחויות האחרונות. על פי "אס", הבלאנקוס החליטו לרדת מניימאר בימים האחרונים ולהתמקד בניסיונות להחתים את קיליאן אמבפה, בין היתר בגלל ההתנהלות של ניימאר מחוץ למגרש והפרשייה החדשה שדבקה בו. "ראשי ריאל מעריכים מאוד את ניימאר מקצועית, אבל חוששים מאורח החיים שלו, מהשערוריות שנקשרות בשמו, ומהעול התדמיתי שהוא מהווה", נכתב בדיווח ב"אס".

בתקשורת במולדתו נכתב כי הפרשה עלולה לגרום לכך שניימאר אף יודח מסגל נבחרת ברזיל לקראת הקופה אמריקה שיתקיים במדינה בקיץ הקרוב. בהתאחדות הברזילאית עוקבים מקרוב אחר המקרה, והתפתחויות צפויות בין היתר לאחר שניימאר יתושאל על ידי משטרת ריו דה ז'נרייו בשבוע הקרוב.

על פי "גלוב ספורט", ניימאר בכה כשדיבר עם מאמן הנבחרת הלאומית טיטה לפני האימון ביום ראשון וביקש להתאמן יחד עם חבריו כרגיל. "אני לא רוצה לשפוט מוקדם מדי", אמר המאמן, "אני מעדיף להשאיר את המקרה הזה לאנשים שאחראים עליו. עדיין אין לנו את כל העובדות על מנת לתת את כל התשובות לשאלות ולקבוע בנחרצות". עם זאת, טיטה אמר ש"מבחינה טכנית ניימאר יקר ערך אבל לכל אחד יש תחליף".

הערב יצאה להגנתו של הכוכב אחותו, רפאלה שכתבה בעמוד האינסטגרם שלה דברים חריפים נגד המתלוננת: "זה נורא, כולם יודעים שאחי לעולם לא היה עושה דבר כזה. אני מקווה שאלוהים יסלח לאישה הזאת, לעולם לא אבין מדוע היא עשתה את זה. אני בדרך כלל לא כותבת דברים ברשתות החברתיות, אבל אני לא מסוגלת להבין איך בנאדם יכול לעשות דבר כזה. אלה דברים רציניים מאוד, הרבה נשים סובלות מאלימות. אני לא מאחלת לך דברים רעים ומקווה שאלוהים יסלח לך ותוכלי למצוא שלווה פנימית אחרי כל מה שעשית".

עדכון ראשון: 6:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully