וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חשפה את המדים החדשים. דיווח: מסי רוצה את ניימאר במקום גריזמן, פ.ס.ז' סירבה

הקבוצה הציגה את המדים לעונת 2019/20, שזונחים את הפסים המסורתיים: "לכישרון צורות רבות". האוהדים כבר מחו. וגם: בצרפת דווח שקפטן בארסה פנה להנהלה בבקשה לא לצרף את חלוץ אתלטיקו מדריד, שבעצמה מנסה למכור אותו לקבוצה מחוץ לספרד

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליברפול חוגגת זכייה בליגת האלופות

ברצלונה חשפה היום (שני) את התלבושת שלה לקראת העונה הבאה (2019/20), ועוררה סערה מקומית: הפסים הכחולים-אדומים לרוחב החולצה יפנו את מקומם לטובת ריבועים, דבר שלא נראה על מדי הקבוצה ב-119 שנותיה. כמו כן, דגל קטלוניה, בהשוואה לעיצובים קודמים, ממוקם במקום אחר: לא מאחור, כמו בדרך כלל, אלא מקדימה, בחלק התחתון של הוי בצוואר.

"ההשקה העולמית של מדי הבית של ברצלונה יצאה לדרך כחלק מקמפיין שנושא את השם 'לכישרון צורות שונות'", נכתב באתר של ברצלונה, "זה מתחיל בכוכבים של המועדון, לצד כישרונות עולים מעולם האופנה, התרבות, המדע והאוכל. הקמפיין הוא הוקרה לכישרון ויצירתיות, שני אלמנטים אייקוניים שמשופים לברצלונה. זו עיר שהיא בית לכישרון, שמתבטא בצורות רבות".

ג'רארד פיקה אמר באתר הרשמי של הקבוצה: "המדים האלה הם דבר חדש ומרגש. זה שונה, אבל זה 100 אחוז בארסה, וזה אפילו עיצוב שמשפר את הקשר שיש לקבוצה הזאת עם האוהדים שלה ועם האנשים שמניעים את העיר הזאת".

עם זאת, המדים החדשים גרוו לא מעט תגובות שליליות ברשתות החברתיות מוקדם יותר השנה כשהן דלפו בפעם הראשונה, וכעת יהיה מעניין לראות כיצד זה יתבטא במכירות.

האם ליאונל מסי יטרפד את מעברו של אנטואן גריזמן לברצלונה? על פי דיווח ברדיו מונטה קרלו היום (שני) הארגנטינאי פנה להנהלת בארסה ואמר להם שהוא מעדיף שינסו לרכוש את ניימאר מפריס סן ז'רמן על פני רכישתו של החלוץ הצרפתי. עם זאת, אלופת צרפת הודיעה לקטאלנים שאין מה לדבר ולדון בנוגע למכירת ניימאר כיוון שהוא לא עומד למכירה והוא מאושר בפריס ורוצה להישאר.

לפי הדיווחים גריזמן, שכבר הודיע שלא ימשיך באתלטיקו, מעוניין לעבור לברצלונה כשברקע כמובן גם קבוצות אחרות מעוניינות בו. העובדה הזו הפעילה לחץ על הנהלת ברצלונה לנסות לסגור את העסקה מול אתלטיקו מדריד כמה שיותר מהר, אבל בינתיים היא עוד לא נסגרה. אתלטיקו מדריד, מנגד, מעדיפה למכור את גריזמן לקבוצה מחוץ לספרד כדי לא להעביר את הכוכב שלה לשורות יריבה מקומית.

על פי האמור, שחקנים רבים בברצלונה לא מעוניינים בצירופו של גריזמן ומסי הוא בסך הכול הנציג שלהם מול ההנהלה בכך. הארגנטינאי לא אהב את הצורה בה גריזמן הודיע על ההחלטה שלו להישאר באתלטיקו מדריד בעונה שעברה.

עוד בנושא:

כל ההעברות והשמועות בשוק ההעברות של אירופה

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
לא רוצה את גריזמן? מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully