וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברזיל אישרו: ניימאר סובל מקרע ברצועות הקרסול ויחמיץ את הקופה אמריקה

ביש המזל נמשך: הכוכב נפצע בצורה חמורה במשחק מול קטאר ויחמיץ את הטורניר שייפתח בעוד 8 ימים. צפו בסרטון שלו ושל המתלוננת, שחשפה עוד פרטים: "לא הסכים לשים קונדום. ביקשתי שיפסיק והוא סירב"

עריכת וידאו: מתן חדד

בימים האחרונים תשומת ליבו של ניימאר לא ממש היתה נתונה לכדורגל. בסוף השבוע שעבר הואשם כוכב נבחרת ברזיל באונס והיום (חמישי) התברר שהכוכב הגדול של נבחרת ברזיל גם יחמיץ את הקופה אמריקה שאותו תארח ברזיל החל מה-14 ביוני. זאת לאחר שהלילה הכוכב נפצע בקרסולו ב-0:2 על קטאר במשחק הכנה, פציעה שלאחר המשחק התברר שהיא חמורה משחשבו והכוכב סובל מקרע ברצועות הקרסול. בהתאחדות גם הודיעו שביממה הקרובה יזומן מחליף לניימאר, שייאלץ, שוב, לעבור תקופת שיקום ארוכה וסביר להניח שהוא גם לא יוכל לפתוח בזמן את העונה הבאה.

זה קרה כבר בדקה ה-17 של המשחק, כשהכוכב הגודל תוקל באיזור מרכז המגרש, החזיק את הקרסול, ירד לספסל ומשם, לאחר שצולם ממרר בבכי, המשיך לחדר ההלבשה על מנת לקבל טיפול. "אני רוצה להודות לאלוהים ולחברים שלי שעזרו לי להישאר רגוע", כתב ניימאר לפני פתיחת המשחק. "מעולם לא הרגשתי כל כך אהוב על ידכם, תודה. היום יש לי את אחד המשחקים הכי קשים בקריירה, אולי הקשה ביותר".

המשחק עצמו הסתיים ב-0:2 לסלסאו. רישארליסון כבש את הראשון בדקה ה-16, ובדקה ה-24 בישל לגבריאל ז'סוס את השני. בלילה שבין ראשון לשני תערוך ברזיל את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת הקופה, כשתארח את הונדורס.

עוד בנושא:

סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית: "אין לניימאר את הכוחות הנפשיים לשחק בקופה"
ניימאר בכה באימון נבחרת ברזיל, עלול להיות מודח לפני הקופה אמריקה
ייכנס לכלא? משטרת ברזיל חוקרת את התמונות האינטימיות שהפיץ ניימאר
ניימאר משיב אש: "טמנו לי מלכודת ונפלתי, מנסים לסחוט אותי"

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
זה לא נראה טוב. ניימאר/רויטרס

ובינתיים, המתלוננת נגד ניימאר העניקה ראיון טלוויזיוני ראשון מאז ההאשמות. נאג'ילה טרינדאדה סיפרה לרשת SBT כי כוכב נבחרת ברזיל שילם לה כדי שתבלה איתו שני לילות בבית מלון בפריס לאחר ששוחחו באינסטגרם, ושם אנס אותה. "אני אישה נורמלית שעובדת ולומדת", סיפרה. "אני דוגמנית וסטודנטית לעיצוב פנים שאוהבת לעשות ספורט ולרקוד, ואני בת ואם. ונאנסתי".

טרינדאדה סיפרה כי עדיין יש לה חבורות על ישבנה וכי היא סובלת מתסמונת פוסט-טראומתית: "הותקפתי ונאנסתי. ביקשתי ממנו שישים קונדום והוא אמר שאין לו. "אז שוב דבר לא הולך לקרות", אמרתי, ואז הוא סובב אותי והחל באקט. ביקשתי ממנו לעצור, אבל הוא המשיך, והיכה אותי בישבן. אני רוצה צדק ולא צריכה את הכסף שלו, אבל אני רוצה שהוא ישלם על מעשיו".

בינתיים, ברשת הופץ סרטון שלה ושל ניימאר בחדר המלון, ובו היא נראית מכה את הכוכב ואף משליכה עליו כוס. "אתה יודע למה אני מרביצה לך?" שואלת הדוגמנית. "אל תעשי את זה", משיב ניימאר. "בגלל שאתמול תקפת אותי והשארת אותי לבד", אומרת טרינדאדה.

עוד באותו נושא

סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית: "אין לניימאר את הכוחות הנפשיים לשחק בקופה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully