וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.7: סוכנו של דיבאלה באנגליה, קוטרונה נמכר לוולבס

הארגנטינאי במו"מ עם מנצ'סטר יונייטד, אבל עדיין לא קיבל החלטה. לברקוזן רכשה את אמירי, גיי בפ.ס.ז', קוטרונה עזב את מילאן

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרנקי דה יונג מתרגל לחיים בברצלונה

העברות

* מילאן הודיעה שמכרה את פטריק קוטרונה לוולבס. על פי כל הדיווחים הקבוצה האנגלית תשלם 18 מיליון יורו+4 מיליון בבונוסים תמורת החלוץ בן ה-21, שהתחיל לשחק אצל הרוסונרי כבר ב-2007.

* נאדים אמירי עבר מהופנהיים לבאייר לברקוזן. הקשר בן ה-22, עליו שילמו 9 מיליון יורו, יצטרף בקבוצתו החדשה לקרם דמירבאי, שעשה את אותה הדרך בתחילת חלון ההעברות. אמירי חתם בלברקוזן עד קיץ 2024.

* אידריסה גיי עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית בפריס סן ז'רמן. אברטון תקבל תמורתו כ-25 מיליון ליש"ט וכבר החלה בחיפושים אחר מחליף. מי ברשימה? סטניסלב לובוטקה (סלטה ויגו), מריו למינה (סאות'המפטון), ז'אן-פיליפ גבאמין (מיינץ), אדריאן טאמזה (ניס) ולוקא טוסאר (ליון).

* רוברטו דונאדוני מאמנה של בולוניה לשעבר מונה למאמנה החדש של שנזן הסינית. דונאדוני יחליף בתפקיד את חואן רמוס לופס.

* ריאל מדריד השאילה ללבנטה את בורחה מיוראל זו השנה השנייה ברציפות. החלוץ בן ה-22 כבש 3 שערים ב-29 משחקי ליגה במדי הצפרדעים בעונה שעברה.

* ורדר ברמן הודיעה כי האריכה את חוזהו של מאמנה פלוריאן קוהפלדט עד 2023. "הגעתי לכאן בתקופה קשה מאוד מבחינת המועדון וקיבלתי הזדמנות כמאמן צעיר. אני שמח שהצלחתי לבנות בסיס טוב לשנים הבאות. אני משוכנע שזו הייתה רק ההתחלה".

* פ.צ. קלן שחזרה בסערה לבונדסליגה הגרמנית, רכשה ממונפלייה את הקשר אליאס סחירי (24). הגרמנים שילמו 6 מיליון יורו על שחקן נבחרת טוניסיה.

* רומא רכשה מפריס סן ז'רמן את שחקן הכנף בן ה-18, רובן פרובידנס. הג'אלורוסי שילמו לצרפתים 500 אלף יורו ופריס גם תקבל אחוזים מהמכירה הבאה שלו. פרובידנס ישחק תחילה בקבוצת הנוער של רומא.

שמועות

* העיתונאי פאבריציו רומנו מדווח שסוכנו של פאולו דיבאלה נמצא באנגליה כדי לנהל מו"מ עם מנצ'סטר יונייטד ולראות כמה כסף היא מוכנה לשלם לארגנטינאי. על פי הדיווח, דיבאלה הודיע לראשי יובנטוס שהוא רוצה להישאר בקבוצה, אבל במועדון מוכנים למכור אותו ולכן הוא שוקל לקיים שיחות עם מועדונים אחרים. דיבאלה צפוי לקבל את ההחלטה לגבי עתידו בימים הקרובים. יונייטד עשויה להציע בתמורה את רומלו לוקאקו ויובה בעצמה מחכה למוצא פיו של דיבאלה.

* פאבריציו רומנו מעדכן: אברטון סיכמה עם יובנטוס על רכישתו של מואיז קן תמורת 40 מיליון יורו. על פי ההסכם החלוץ הצעיר המוכשר יחתום אצל האנגלים עד 2024. ליובה לא תהיה אופציה לרכוש אותו בחזרה, אבל כן תהיה לה אופציה להשוות כל הצעה שהטופיז יקבלו עליו בעתיד.

* רדאמל פלקאו בדרך לגלאטסראיי. החלוץ הקולומביאני בן ה-33 עובר ממונאקו לליגה הטורקית ויחתום לשלוש שנים בגלא תמורת 5 מיליון יורו לעונה.

* מלקום בדרך לזניט סנט פטרסבורג: רשת RMC ספורט הצרפתית מדווחת שהרוסים כבר הציעו 41 מיליון יורו על הברזילאי, אבל ברצלונה דורשת 45 מיליון. המנהל המקצועי של זניט כבר נמצא בברצלונה, והצדדים מעריכים שהם יגיעו להסכם ב-48 השעות הקרובות.

* עוד בצד הכחול של מרסיסייד: אברטון הגישה לקריסטל פאלאס הצעה שנייה על ווילפריד זאהה, הפעם בגובה של 55 מיליון ליש"ט בתוספת לג'נק טוסון וג'יימס מקארת'י. באנגליה מעריכים שפאלאס תדחה את ההצעה ושהטופיז יצטרכו לשלם הרבה יותר.

* "מבצע רפאל לאאו" של מילאן מתקדם כמתוכנן. הרוסונרי מקווים שהחלוץ הפורטוגלי יעבור מליל תמורת כ-35 מיליון יורו בימים הקרובים והרווח יהיה כולו של הקבוצה מצפון צרפת, שהחתימה אותו בקיץ שעבר ללא תמורה (!). במסגרת התחממות היחסים, ליל אמורה לרכוש ממילאן את הבלם הפורטוגלי הצעיר טיאגו ג'אלו (19) תמורת 5 מיליון יורו. או במילים אחרות: מילאן תשלם על לאאו 30 מיליון יורו.

* אחרי חצי העונה ההזויה בברצלונה, קווין פרינס בואטנג נמצא בדרכו לפיורנטינה. אלופת ספרד כמובן לא מימשה את אופציית הרכישה שהייתה לה והגרמני-גנאי חזר לססואולו. איינטרכט פרנקפורט הביעה עניין, אבל כנראה שדווקא פיורנטינה היא זו שתצרף אותו מססואולו.

* בלס מטוידי שקיבל מיובנטוס מסרים לפיהם הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה, מבוקש במונאקו. אלופת איטליה דורשת כ-25 מיליון יורו על אלוף העולם בן ה-32.

רפאל לאאו, שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה. GettyImages
ליל תעשה עליו רווח נקי. רפאל לאאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully