וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכסף הגדול מאוד: בעקבות המעבר של בייל, עשרת השחקנים בעלי המשכורת הגבוהה בעולם

זידאן טוען ש"כרגע הוא פה", אבל לכולם ברור שהוולשי בדרך לג'יאנגסו סונינג. בכך יעקוף את ליאונל מסי ויתייצב בפסגה עם משכורת שבועית של 1.1 מיליון יורו. איפה ניימאר ואמבפה ומי סוגר את העשירייה הראשונה?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן מדבר אחרי המשחק הקודם של ריאל מדריד

גארת' בייל צפוי לעזוב בימים הקרובים את ריאל מדריד באופן רשמי לטובת הליגה הסינית. בספרד טוענים שרוב הפרטים כבר סוכמו, ובקרוב יעבור הכוכב הדועך לג'יאנגסו סונינג, המדורגת שישית בליגה הסינית, לאחר שהקדימה את אינטר במירוץ אחר הקיצוני הוולשי.

"אנחנו עדיין לא יודעים מה יהיה", התעקש מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן לאחר ששיתף את בייל בהפסד המשפיל 7:3 לאתלטיקו מדריד בגביע האלופות. "כרגע הוא פה, הוא שיחק היטב ונראה מה יקרה". סרחיו ראמוס הוסיף: "אנחנו מרוצים ממנו, הוא חבר שלנו לקבוצה והעתיד שלנו תלוי אחד בשני".

חרף הדברים הללו, בייל בכל זאת צפוי לחתום ולהפוך לשחקן בעל המשכורת הגבוהה בעולם - 1.1 מיליון יורו לשבוע, כפול ממשכורתו הנוכחית, סכום חסר תקדים אפילו בהשוואה לליגה הסינית. עד היום, המשתכר הגדול ביותר היה אסקייל לאבצי, שקיבל מהביי 554 אלף יורו לשבוע. אז הנה, בהנחה שהמעבר הצפוי אכן ייצא לפועל, עשרת השחקנים בעלי המשכורת הגבוהה ביותר בעולם.

עוד בנושא:

גארת' בייל סיכם בג'יאנגסו סונינג הסינית, ירוויח 22 מיליון יורו בעונה
ריאל מדריד מתעקשת: "עבורנו זה היה משחק הכנה, עבור אתלטיקו מדריד זה גמר"
הכנה: אתלטיקו מדריד השפילה את ריאל מדריד עם 3:7
העברות בעולם, 26.7: ריאל החליטה להשאיר את חאמס רודריגס, אינטר במכירת חיסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully