וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.7: ארסנל סיכמה את עסקת ניקולא פפה, ג'ורדי קרויף לברצלונה?

התותחנים ישלמו 80 מיליון יורו על כוכב ליל, מאמן מכבי תל אביב לשעבר שוב מועמד לתפקיד המנהל הספורטיבי. הופנהיים רכשה את סקוב

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* הופנהיים, שמכרה שחקנים בסכומים גבוהים מאוד הקיץ, הודיעה היום על רכישתו של הקיצוני רוברט סקוב מפ.צ. קופנהאגן תמורת 9 מיליון יורו. הדני בן ה-23, ששיחק בנבחרת הצעירה של מדינתו ביורו האחרון, רשם עונה פנטסטית בקופנהאגן ב-2018/19 עם 29 שערים ב-34 הופעות ליגה.

* וולבס הודיעה על צירופו של חסוס ואייחו. הבלם הספרדי בן ה-22 הושאל אל הקבוצה מריאל מדריד לעונה אחת והפך להחתמה הראשונה של הזאבים הקיץ.

* תומאס ורמאלן שסיים את חוזהו בברצלונה מצטרף לאנדרס אינייסטה, דויד וייה וסרג'י סאמפר כשחתם בוויסל קובה היפנית עד דצמבר 2021.

* עסקת דניאלה דה רוסי לבוקה ג'וניורס הושלמה רשמית. בכך יגשים הקשר האיטלקי בן ה-36 חלום ילדות לשחק במועדון הפאר הארגנטינאי, אם כי הוא יוכל להשתחרר הן בחודש דצמבר והן בחודש מרץ.

* ויאריאל החתימה לעונה אחת את הקשר הקמרוני אנדרה זאמבו. הוא מצטרף בהשאלה מפולהאם.

* ריזספור הטורקית הודיעה על שתי החתמות חדשות: המגן היווני דימיטריוס חציסיאס חתם לשלוש שנים, והחלוץ הבלגי ניל דה פאו חתם לשנתיים.

* הקשר האיטלקי פרנצ'סקו קסאטה הושאל מססואולו לגנואה לעונה אחת.

* קשר נבחרת ניגריה הצעירה טום דלה-באשירו חתם לשלוש שנים בווטפורד, אחרי שחוזהו במנצ'סטר יונייטד הסתיים.

שמועות

* על פי BBC, ארסנל הגיעה לסיכום עם ליל על רכישתו של ניקולא פפה המצוין תמורת 80 מיליון יורו. שחקן הכנף מחוף השנהב אמור לחתום לחמש שנים תוך 48 שעות, לאחר שסוכנו של פפה דחה את מעברו האפשרי לנאפולי.

* ג'ורדי קרויף שוב מועמד לברצלונה. על פי "ESPN דפורטס", המאמן ההולנדי שמסיים את חוזהו בצ'ונגצ'ינג ליפאן הסינית ב-31 בדצמבר, הוא אחד המועמדים הבולטים לתפקיד המנהל הספורטיבי של אלופת ספרד בה שיחק בעבר. פרט לאקס מכבי תל אביב שקושר לברצלונה פעמים רבות בשנים האחרונות, גם הקפטן לשעבר קרלס פויול הוזכר כמועמד.

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו כי יובנטוס שוקלת עסקת חליפין עם מנצ'סטר יונייטד, במסגרתה יעבור פאולו דיבאלה לאולד טראפורד בעוד רומלו לוקאקו יעשה את הדרך ההפוכה. ב"סקיי" השמיעו דברים דומים, ואף טענו כי אינטר עשויה להשיב עם הצעה של 75 מיליון יורו.

* ב-BBC מדווחים שבורנמות' הגיעה לסיכום עם האדרספילד על רכישתו של פיליפ בילינג תמורת 15 מיליון ליש"ט.

* אם לא תצליח לצרף את לוקאקו, סימנה אינטר אלטרנטיבה: אדינסון קבאני, לו נותרה עונה אחת בחוזהו בפריס סן ז'רמן.

* על פי האתר "גול", יובנטוס וריאל מדריד הן שתי המחזרות העיקריות אחרי ניימאר, שהולך ומתרחק מברצלונה. יובנטוס מציעה גם חילופי שחקנים בנוסף לסכום כסף מסוים, ומוכנה להעמיד לרשות פ.סז' את בלס מטוידי ופאולו דיבאלה. נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי עדיין מתלבט, ובכל מקרה מנסה למשוך את הסאגה עד כמה שניתן מתוך אמונה שכך יקבל את התמורה הטובה ביותר.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", אינטר רוצה להיפטר מלא פחות משבעה שחקנים - מאורו איקרדי, ראג'ה נאינגולן, איבן פרישיץ', בורחה ואלרו, ז'ואאו מריו וקייטה באלדה.

* על פי "אל צ'ירינגיטו" הספרדי, ריאל מדריד החליטה סופית שלא למכור את חאמס רודריגס. ההחלטה מגיעה בעקבות הפציעה של מרקו אסנסיו, שקרוב לוודאי גמר את העונה עוד לפני שהחלה.

* על פי ESPN, הביטחון בריאל מדריד שפול פוגבה יחתום בקבוצה הולך וגובר. לאחרונה חלה התקרבות בין הצדדים, אחרי שזינדין זידאן ביקש מפלורנטינו פרס לקדם את המהלך. מנצ'סטר יונייטד אמנם עדיין דורשת 180 מיליון יורו בתמורה, אולם בבירת ספרד מאמינים שיוכלו להגיע להסכמות עם השדים האדומים.

פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
זה מתקרב. פוגבה/GettyImages

* על פי "מירור", באיירן מינכן פתחה עם מנצ'סטר סיטי בשיחות על לירוי סאנה. התכולים ידרשו כ-90 מיליון ליש"ט עבורו.

* בארגנטינה טוענים כי לוס אנג'לס גלקסי קרובה לצירופו של חלוץ בוקה ג'וניורס כריסטיאן פאבון, תמורת 18 מיליון דולר.

* בתקשורת האיטלקית דווח כי יובנטוס דחתה את הצעת טוטנהאם - 50 מיליון יורו על פאולו דיבאלה.

* על פי "אס", מונאקו מנסה לשאול את חלוץ ריאל מדריד מריאנו דיאס לעונה הקרובה. לעת עתה החלוץ מסרב לכך.

* על פי דיווחים בצרפת, מילאן סיכמה עם חלוץ ליל רפאל לאאו ותשלם תמורת כ-35 מיליון יורו. הפורטוגלי הכישרוני ינחת במילאנו באמצע השבוע כדי לעבור בדיקות רפואיות שאחריהן יחתום רשמית.

* סוכנו של אנחל קוראה הגיע למילאנו כדי לנהל מגעים עם מילאן לגבי העברתו של החלוץ, שמוערך בכ-50 מיליון יורו.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
יובה מציעה אותו לפ.ס.ז'. דיבאלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully