וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל סיכם בג'יאנגסו סונינג הסינית, ירוויח 22 מיליון יורו בעונה

הסאגה על סף סיום: על פי "מארקה" הקבוצה המדורגת במקום השישי בליגה הסינית הקדימה את אינטר ושנגחאי שנואה אחרי שהעניקה לכוכב הוולשי הדועך חוזה עתק לשלוש שנים. בעקבות המעבר: פוגבה מתקרב לריאל מדריד

עריכת וידאו: מתן חדד

אחת הסאגות הארוכות של הקיץ נמצאת לקראת סיום: על פי דיווח ב"מארקה", גארת' בייל סיכם בג'יאנגסו סונינג הסינית על חוזה עתק, ויעזוב סופית ורשמית את ריאל מדריד כבר בשעות הקרובות.

רק פרטים אחרונים חסרים כדי להשלים את העסקה, שבמהלכה יהפוך בייל לבכיר המשתכרים בליגה הסינית. הוא אמור לחתום לשלוש שנים ולהרוויח לא פחות מ-22 מיליון יורו נטו בעונה.

ב"מארקה" טענו שהמאבק על שירותיו של הכוכב הוולשי הדועך התחמם בימים האחרונים, ושאינטר ושנגחאי שנואה היו הקבוצות הנוספות איתן ריאל מדריד ניהלה משא ומתן. בסופו של דבר בחר בייל בעצמו, בעצת סוכנו ג'ונתן בארנט, בג'יאנגסו המדורגת במקום השישי בליגה הסינית, שהציעה הכי הרבה כסף.

עוד בנושא

העברות בעולם: אחרי ההצעה על דיבאלה, אריקסן ורוז בדרך החוצה מטוטנהאם
בעקבות נביל פקיר: השחקנים האלמוניים שהוחתמו בעקבות האח הכוכב
טיבו קורטואה מבהיר: "ברור לכולם מי השוער הראשון של ריאל מדריד"

גארת' בייל, ריאל מדריד. GettyImages
הייבוש הסתיים. בייל/GettyImages

ג'יאנגסו נחשבת לאחת הקבוצות העשירות בסין. היא נמצאת בבעלות של חברת "סונינג", שמחזיקה בשליטה גם באינטר, ומתכוונת להפוך החל מהעונה הבאה לקבוצה הטובה בליגה. הישג השיא של הקבוצה עד כה היה המקום השני, בו סיימה ב-2012 וב-2016.

רק היום (שישי) הודיעה הקבוצה על הצטרפותו של שם מוכר אחר מכדורגל העולמי, הבלם ז'ואאו מירנדה הברזילאי, שהגיע מאינטר. הסגל הנוכחי של הקבוצה לא משופע בזרים בכירים, ורובו ככולו מורכב משחקנים מקומיים. הזר הבולט בקבוצה הוא החלוץ הברזילאי אלכס טשיירה, שכבש העונה 10 שערים.

בכך תמה לה קדנציה ארוכה וסוערת של בייל בספרד: הוא הצטרף לריאל מדריד בקול תרועה רמה בספטמבר 2013 והפך לשחקן היקר בעולם, אחרי שהבלאנקוס שילמו עליו 100 מיליון יורו והחתימו אותו לשש שנים, אבל סבל לאורך הדרך מפציעות רבות וגם מחוסר התאקלמות לתרבות ולשפה המקומית.

בשנים האחרונות הוזכר בייל חדשות לבקרים כמועמד לעזוב את הבלאנקוס, אולם אף עסקה לא הבשילה, למרות שבאנגליה הוא נחשב סחורה חמה. בייל אמנם הבקיע שערים מכריעים בגמר ליגת האלופות ובגמר גביע המלך, אמנם היה חתום על כמה מהלכים בלתי נשכחים כולל הסלאלום האדיר מול ברצלונה, אבל אף פעם לא באמת התאקלם בריאל, ואף פעם לא נהנה מיחס אוהד במיוחד מיושבי הסנטיאגו ברנבאו. בסך הכל הוא ערך 187 הופעות במדי ריאל וכבש במהלכן 102 שערים.

כך או כך, בעקבות עזיבתו, גוברות ההערכות שפול פוגבה בדרך לריאל מדריד. ב-ESPN דווח היום שהביטחון של הבלאנקוס בנוגע להחתמת הקשר הצרפתי גובר, ושבמסדרונות המועדון מאמינים שמנצ'סטר יונייטד תסכים להתפשר על מחיר נמוך יותר מזה מ-180 מיליון היורו שדרשה עד היום.

עוד בוואלה!

ריאל מדריד: גארת' בייל חזר וכבש, שער ופציעה קשה למרקו אסנסיו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully