וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.7: אחרי ההצעה על דיבאלה, אריקסן ורוז בדרך החוצה מטוטנהאם

התרנגולים עשויים להיפרד משני שחקנים בכירים כדי להחתים את כוכב יובנטוס, פפ פותח את הדלת לדני אלבס, ברצלונה ירדה מניימאר?

מתוך טוויטר

בווידאו: הדרמה של מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ

העברות

* אינטר הודיעה רשמית על שחרורו של הבלם ז'ואאו מירנדה (34), שעבר לג'יאנגסו הסינית עד סוף העונה.

* אודינזה החתימה את החלוץ המקדוני איליה נסטורובסקי לשלוש שנים. החלוץ בן ה-29 מגיע מפאלרמו.

* שוער המשנה של מנצ'סטר יונייטד דין הנדרסון, האריל את חוזהו במועדון עד יוני 2022, עם אופציה להאריכו בעונה נוספת. הוא יושאל בעונה הקרובה לשפילד יונייטד.

* גרנאדה שאלה ממנצ'סטר סיטי את הקשר הוונצואלי בן ה-21 ינגל הררה. הוא יישאר בקבוצה הספרדית עד תום העונה.

* לרוי פר, הקשר ההולנדי בן ה-29 ששוחרר מסוונסי לפני כחודשיים, חזר לפיינורד בה גדל, אחרי שהתאמן בשורותיה בשלושת השבועות האחרונים.

* הקשר הארגנטינאי פרנקו סוקוליני (28) חזר לאיטליה אחרי עונה אחת בקולון סנטה פה וחתם בוונציה מהסרייה B.

* ריאל מדריד רוכשת את אלברטו סורו מריאל סראגוסה. השחקן השחקן בן ה-20 עלה למדריד 2.5 מיליון יורו, הוא רכש אסטרטגי של המועדון. בעונה הקרובה ישחק בסראגוסה כמושאל.

שמועות

* על פי "מארקה", גארת' בייל סיכם בז'יאנגסו סונינג הסינית, ויחתום בשורותיה על חוזה עתק לשלוש שנים. שכרו העונתי יעמוד על 22 מיליון יורו, אחרי מיסים. לידיעה המלאה

* על פי רשת "סקיי", הניסיונות של טוטנהאם להחתים את פאולו דיבאלה מעמידים בסכנה את המשך דרכם של כריסטיאן אריקסן ודני רוז בקבוצה.

* פפ גווארדיולה נשאל במסיבת עיתונאים של מנצ'סטר סיטי על האפשרות שדני אלבס יצורף לקבוצה, ורמז שיש סיכוי לא רע שזה יקרה. "הוא שחקן נפלא ואדם יוצא דופן, כמובן שאשמח להחתימו", אמר פפ שאימן את המגן הברזילאי בברצלונה.

* על פי "דיילי מייל", ברצלונה החליטה לרדת מניימאר אחרי שהבינה שהעסקה עם פריס סן ז'רמן תהיה "מסובכת מדי". בברצלונה מאמינים שלריאל מדריד ויובנטוס - שממשיכות לחכות לכוכב הברזילאי - יש סיכוי טוב יותר להחתימו.

* העברת ענק עומדת להיסגר. נשיא ליל מאשר: "קיבלנו ארבע הצעות שעונות לדרישות שלנו" על ניקולא פפה (80 מיליון יורו), המבוקש בכל אירופה. אחת מהן היא מנאפולי, ועל פי הדיווחים - הקבוצות האחרות שמוזכרות הן אינטר, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וארסנל. "עכשיו השחקן יצטרך לבחור לאן ללכת", אמר, "אני מניח שהוא יחליט עד השבוע הבא".

* סטיבן ז'אנג, נשיא אינטר, מבהיר שאין סיכוי שמאורו איקרדי יישאר, למרות שהקבוצה מתקשה לצרף את רומלו לוקאקו.

* מאבק באנגליה על ווילפרד זאהה: עכשיו אברטון צפויה להציע 60 מיליון ליש"ט על החלוץ לקריסטל פאלאס, גם צ'לסי בתמונה.

* חזוס ואייחו, בלם ריאל מדריד, סיכם בוולבס ויגיע בהשאלה, בלי אופציית רכישה.

חלוץ ליל ניקולא פפה. רויטרס
ימים מכריעים. פפה/רויטרס

שמועות

* מנכ"ל אתלטיקו מדריד, מיגל אנחל גיל מרין: "חאמס רודריגס לא רוצה להמשיך בריאל מדריד. אני יודע שהמאמן שלנו רוצה אותו, זה תלוי בעיקר בנשיא ריאל", מאמן ריאל מדריד זידאן נשאל על האפשרות שחאמס יעבור דווקא ליריבה העירונית: "זה עניין של הנשיא, לא שלי". האם הפציעה של אסנסיו תגרום לשינוי בסגל? "לא, כלום לא השתנה".

* "מונדו דפורטיבו" מדווח שמתייס דה ליכט (הבלם בן ה-19 שחתם בסופו של דבר ביובנטוס) ביקש במהלך המשא ומתן של סוכנו מינו ראיולה מול ברצלונה משכורת יותר גבוהה משל ג'ראד פיקה וג'ורדי אלבה. "זו אחת הסיבות להחלטה שלא להחתימו", נכתב.

* דריו בנדטו, חלוץ בוקה ג'וניורס, צפוי לנחות בימים הקרובים במארסיי אחרי שהושג סיכום בין הקבוצות.

חאמס רודריגס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ממשיך לחכות. חאמס/רויטרס

שמועות

* "אל מונדו דפורטיבו" טוען כי בורוסיה דורטמונד היא המועמדת הבכירה לקלוט את מלקום, הקשר הברזילאי שאכזב בברצלונה ועומד למכירה כרגע. המגעים בין הצדדים התקדמו ובארסה מקווה לקבל מעל 40 מיליון יורו.

* על פי "ספורט" הקטלאני, המרדף אחר ראפיניה בעיצומו. קשר ברצלונה רוצה לחזור לשחק אחרי פציעה קשה ונמצא על הכוונת של אטאלנטה, פיורנטינה וגם ולנסיה.

* עוד אקס ברצלונה יגיע לוויסל קובה היפנית? על פי "סקיי ספורטס", הבלם הבלגי תומאס ורמאלן סיכם לשנתיים בקבוצה שבה משחקים אנדרס אינייסטה, דויד וייה וגם סרג'י סאמפר.

* על פי דיווח של "הגרדיאן" הבריטי, הכישרון הצעיר קאלום הדסון אודוי החליט לקבל את הצעתה של צ'לסי ויחתום על חוזה לחמש שנים תמורת שכר של 100 אלף ליש"ט לשבוע.

* "בילד" מדווח כי דורטמונד מנסה להיפטר משכרו הגבוה של אנדרה שורלה (7 מיליון יורו לעונה) והפתרון היחיד מבחינתה, אחרי שאלוף העולם מ-2014 שיחק כמושאל בפולהאם, הוא לחכות להצעות מרוסיה או סין. לוקומוטיב מוסקבה היא אחת המעוניינות בשירותיו של החלוץ בן ה-28.

* סביליה הצטרפה לרומא במרדף אחר סוסו, שחקן הכנף הספרדי של מילאן, כך על פי דיווחים בספרד. הרוסונרי רוצים לקבל 40 מיליון יורו.

* ראג'ה נאינגולן ממשיך לדחוף לכיוון חזרה מפתיעה לקליארי, אחרי שנותר מחוץ לתוכניות של אנטוניו קונטה באינטר. הקבוצה מסרדיניה מכרה לנראזורי את ניקולו בארלה לאחרונה, כך שכעת היא עשויה לקבל במקומו את הקשר הבלגי בן ה-31.

* מי שקרוב עוד יותר לקליארי הוא הקשר האורוגוואי נהיטן נאנדס, שיירכש מבוקה ג'וניורס תמורת 18 מיליון יורו.

* טולוז צפויה להיפרד מכוכבה מקס גראדל, שחקן נבחרת חוף השנהב, כאשר מי שמובילה כרגע במרוץ להחתמתו היא דווקא אטיפאק FC הסעודית שמוכנה להציע לו שכר של 3 מיליון יורו.

אנדרה שורלה שחקן בורוסיה דורטמונד. AP
החוזה כבד עבור דורטמונד. אנדרה שורלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully