וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: גארת' בייל חזר וכבש, שער ופציעה קשה למרקו אסנסיו

הבלאנקוס סיימו ב-2:2 מול ארסנל בגביע האלופות המסורתי, הוולשי המושמץ כבש אחרי שנכנס כמחליף, חשש לקרע ברצועה הצולבת לאסנסיו

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד חזרה הלילה (בין שלישי לרביעי) לפעילות כשפגשה את ארסנל בגביע האלופות המסורתי שנערך במרילנד, ארה"ב, ובו משתתפות כמה מהקבוצות הבכירות ביבשת. אדן הזאר ולוקה יוביץ' שני שחקני הרכש המסקרנים של זידאן פתחו בהרכב במשחק שסתיים ב-2:2, כאשר גארת' בייל ומרקו אסנסיו, שני השחקנים שעברו עונה מסוייטת אשתקד, כבשו. אלא שגולת הכותרת של המשחק הזה היתה הפציעה הקשה של אסנסיו.

הקשר הספרדי, שקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-59 עם בעיטה בשמאל מבישול של מרסלו, נפצע בצורה קשה בברכו והוחלף כעבור שש דקות בלבד. אסנסיו יעבור בדיקות רפואיות כדי לאבחן את חומרת הפציעה, אך החשש הוא שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת, פציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה מאוד וייתכן שגם לכל העונה. המשחק גם החל רע מבחינת ריאל מדריד אחרי שנאצ'ו הצליח לקבל שני צהובים ולהיות מורחק בדקה התשיעית אחרי נגיעת יד ברחבה. ארסנל ניצלה זאת עם פנדל של לקאזט ואובמיאנג הכפיל בדקה ה-24. בדקה ה-40 התאזנו יחסי הכוחות במגרש אחרי שסוקרטיס בלם התותחנים הורחק באדום מפוקפק מאוד אחרי ספק עבירה על מודריץ'. בייל, שנכנס כמחליף אחרי ההפסקה במקום הזאר, צימק בדקה ה-56 ואסנסיו השווה כעבור שלוש דקות. ריאל אגב, ניצחה את המשחק הזה 2:3 בפנדלים.

בהמשך הערב נערך משחק נוסף שבו באיירן מינכן ניצחה 0:1 את מילאן משער של לאון גורצקה בדקה ה-45. אתלטיקו מדריד גירדה ניצחון 4:5 בפנדלים על צ'יבאס אחרי 0:0 בתום 90 דקות. טריפייר פתח כמגן ימני בקבוצתו החדשה, מוראטה וקוסטה פתחו בחוד וז'ואאו פליקס עדיין לא נכלל בסגל.

גארת' בייל ריאל מדריד. רויטרס
חגיגה מאופקת. גארת' בייל/רויטרס
מרקו אסנסיו ריאל מדריד. רויטרס
בריאל מקווים שהפציעה לא חמורה. אסנסיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully