וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מתעקשת: "עבורנו זה היה משחק הכנה, עבור אתלטיקו מדריד זה גמר"

הבלאנקוס מלקקים את הפצעים אחרי השביעייה שספגו בהכנה. זידאן: "היה חסר לנו הכל, כולם אשמים". סימאונה הודה: "התכוננו היטב"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זידאן מדבר אחרי המשחק הקודם של ריאל מדריד

העונה עוד לא החלה, אבל ריאל מדריד חטפה הלילה (בין שישי לשבת) סטירה מצלצלת בדמות תבוסה כל כך קשה, שלאף אחד לא אכפת שמדובר במשחק הכנה. הבלאנקוס הושפלו בגביע האלופות עם הפסד 7:3 לאתלטיקו מדריד, שכבר הוליכה 0:6 בדקה ה-51, ולזינדין זידאן בהחלט יש סיבות לדאגה. במשחק ההכנה הראשון שלהם הפסידו הלבנים 3:1 לבאיירן מינכן, בשני חילצו 2:2 מארסנל וניצחו מהנקודה הלבנה, והנה צצות ועולות עוד נקודות אזהרה.

"מה שקרה הוא שהתחלנו את המשחק רע מאוד", הודה זידאן, שראה את קבוצתו בפיגור 2:0 כבר בדקה השמינית. "המחצית הראשונה היתה קשה ופשוט לא נכנסו למשחק. היה חסר לנו הכל, בעיקר אינטנסיביות. הם כבשו שביעייה, זה לא יכול לקרות, אבל זה משחק הכנה. זה לא מדאיג אותי, אבל זה כואב. עבורנו זה היה משחק הכנה, עבור אתלטיקו לא".

המאמן התעקש לקחת את המשחק בעירבון מוגבל והוסיף: "אנחנו מתכוננים לעונה. צריך להיות רגועים ומוכנים ל-17 באוגוסט, משחק הליגה הראשונה. הזאר? הוא לא היה חלש, כולנו היינו חלשים, וקודם כל אני. אי אפשר להאשים שחקן או שניים, כולנו אשמים. אין לי ספק שתהיה לנו מוטיבציה העונה ונהיה טובים".

סרחיו ראמוס השמיע דברים דומים: "מבחינתנו זה היה משחק הכנה, מבחינת אתלטיקו, הם שיחקו כאילו זה גמר. אפשר להפסיד משחקים, אבל לא ככה. המחצית הראשונה היתה איומה, זו תוצאה רעה מאוד".

אם ההפסד עצמו לא הספיק, הרי ששחקן נוסף הצטרף לרשימת הפצועים של ריאל בהכנה - לוקה יוביץ', שהוחלף בדקה ה-28. החלוץ המצוין הוא הרביעי שנפצע בשבועות האחרונים, אחרי ברהים דיאס, פרלאן מנדי ומרקו אסנסיו, שככל הנראה לא ישוב לשחק העונה.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 26.7: ריאל החליטה להשאיר את חאמס רודריגס, אינטר במכירת חיסול
הכנה: אתלטיקו מדריד השפילה את ריאל מדריד עם 3:7
גארת' בייל סיכם בג'יאנגסו סונינג הסינית, ירוויח 22 מיליון יורו בעונה

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. AP
האמנם רק משחק הכנה?/AP

גם אצל המנצחת משתדלים להישאר עם רגליים על הקרקע. "התכוננו לזה כמו אל מפגש בין ריאל ואתלטיקו, וזה הלך טוב", אמר דייגו סימאונה. "היה משחק טוב, התכוננו אליו היטב, דיוק הוא חשוב בכדורגל ובכל פעם שהגענו להזדמנות, הבקענו".

ז'ואאו פליקס, שכיכב עם שער ושני בישולים בדרבי הראשון שלו, הוסיף: "התפקיד שלי הוא לשחק טוב ולעשות את המקסימום. היה נפלא לראות את האוהדים שלנו". על שיתוף הפעולה עם דייגו קוסטה, לו בישל שניים מארבעת השערים, אמר ילד הפלא: "הוא חלוץ טוב מאוד עם איכויות גבוהות, הוא חשוב מאוד לקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully