וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול הפתיע: "ריאל מדריד רצתה אותי פעמיים, ודחיתי אותה"

הקפטן המיתולוגי של ברצלונה חושף איך ומתי ריאל רצתה אותו ואת רונאלדיניו, למה דחה את הכסף הגדול שלה, מה לדעתו התואר הכי מתוק בקריירה, ושלח רמז לגבי הג'וב העתידי

עריכת וידאו: מתן חדד

קפטן ברצלונה לשעבר קרלס פויול חשף שבמהלך הקריירה שלו הוא קיבל שתי הצעות מהיריבה הגדולה ריאל מדריד. "הפעם הראשונה שמדריד התקשרה אליי הייתה אחרי הקנייה של פיגו (2001), והפעם השנייה הייתה כאשר קמאצ'ו חתם שם והוא רצה אותי ואת רונאלדיניו (2004)", אמר פויול, אחד מסמליה הגדולים של בארסה, ששיחק במיה בין 1999 ל-2014. לדבריו, הוא דחה את ההצעה כי "הייתי במועדון הכי טוב בעולם, ורציתי לזכות במדיו בעוד ועוד תארים. אז נשארתי".

פויול גם נזכר באחד הניצחונות המהנים ביותר שהיו לו בקריירה, ה-2:6 המיתולוגי של ברצלונה על ריאל בברנבאו, במאי 2009, שבו גם כבש שער בנגיחה, ובמהלך חגיגת השער הוריד את סרט הקפטן עם צבעי קטאלוניה ונישק אותו ברגש, במחווה שאוהדי הקבוצה לא ישכחו לעולם. "זה משהו שבא מבפנים", אמר, "בגלל שכבשתי מעט שערים בקריירה, חשבתי שאם אכבוש אחד, אהיה חייב לחגוג אותו בצורה כזאת".

קרלס פויול, אקס ברצלונה, בראיון. צילום מסך
"דמיין מצב שבו פיקה הנשיא, צ'אבי המאמן ואני המנהל המקצועי". פויול/צילום מסך

פויול זכה ב-21 תארים במדי ברצלונה (שלוש פעמים ליגת האלופות, שש פעמים אליפות ספרד) וזכה במונדיאל וביורו עם נבחרת ספרד, אבל לדבריו, הוא יודע בבירור מה התואר הכי מתוק. "יותר מהמונדיאל ב-2010, התואר הכי טוב מבחינתי היה בגמר הצ'מפיונס בפריס 2006, בגלל שעם בארסה, זה הרגש הכי חזק".

כמו כן במהלך הראיון פויול הודה לאשתו ובת זוגו ונסה לורנצו, מי ש"עזרה לי כל כך, פתחה את עיניי וגרמה לי להסתכל אחרת על דברים", והוסיף שעבורו זה חלום לראות את שחקני ברצלונה מנהלים את המועדון: "אתה יכול לדמיין מצב שבו פיקה הנשיא, צ'אבי המאמן ואני המנהל המקצועי?".

עוד בוואלה!

טיאגו אלקנטרה: "גיא אסולין היה הכישרון הכי גדול שראיתי בלה מאסיה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully