וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיאגו אלקנטרה: "גיא אסולין היה הכישרון הכי גדול שראיתי בלה מאסיה"

כוכב באיירן מינכן נזכר בערגה בכישרון הישראלי המפוספס: "אנחנו בני אותו גיל, אבל הוא תמיד היה צעד אחד לפניי. חבל שלא הצליח"

צילום מסך

בווידאו: רגע השיא האחרון בקריירה של אסולין - הסלאלום במדי סבאדל ב-2016

גיא אסולין ייזכר כאחד הכישרונות הכי גדולים והכי מפוספסים אי פעם בכדורגל הישראלי. הקשר הישראלי שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה והתפרסם כהבטחה גדולה גם בקנה המידה של המועדון הקטלאני המפואר, כבר לא כדורגלן פעיל, אבל בכדורגל העולמי יש מי שעדיין זוכר אותו היטב.

"גיא אסולין היה הכישרון הכי גדול שראיתי בלה-מאסיה", אמר כוכב באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה בראיון לאתר "גול" כשנדרש להעלות זיכרונות מתקופתו במחלקת הנוער המפורסמת של ברצלונה. "אנחנו בני אותו גיל, ותמיד הוא היה צעד אחד לפניי. בסופו של דבר הוא הגיע רק לליגה הספרדית השנייה, אחר כך ירד לליגה השלישית, והקריירה שלו התפספסה בדרך. חבל, הוא היה כישרון על".

עוד בנושא

"הצל של מסי": גיא אסולין נכנס לרשימת הפלופים של בארסה בספרד
אסולין הודה ב-2016: "לא הבנתי את התהליך תחת לואיס אנריקה"

גיא אסולין עם פפ גווארדיולה. צילום מסך
פספוס היסטורי? גיא אסולין עם פפ גווארדיולה/צילום מסך

אסולין הצטרף למחלקת הנוער של ברצלונה בגיל 14 מנס טוברוק, ומיד צד את עיניהם של מגלי הכישרונות ברחבי העולם. בין היתר הוא זכה להתעניינות מצד קבוצות בכירות כמו מנצ'סטר יונייטד וארסנל, שאף הציעו לו סכומי כסף גדולים כדי לערוק מברצלונה ולהצטרף אליהן. בסופו של דבר אסולין נשאר בקטאלוניה וב-2009 ערך את הופעת הבכורה במדי הקבוצה הבוגרת, כשפתח בהרכב במשחק מול ליאונסה בגביע המלך.

בקיץ של אותה שנה הסתיים חוזהו בברצלונה והוחלט שלא להאריכו, בין היתר לאחר שבקבוצה סירבו להבטיח לו שישתלב בעתיד בקבוצה הבוגרת. בספטמבר 2010 הוחתם אסולין על ידי מנצ'סטר סיטי לשלוש שנים, אבל מעולם לא רשם ולו הופעה אחת בקבוצה. הוא הושאל לברייטון, עבר לראסינג סנטאנדר בליגה השנייה, המשיך לגרנדה, אליקנטה ומאיורקה, אבל לא הצליח לתקוע יתד באף אחת מהן.

בינואר 2016 הצטרף להפועל תל אביב, אבל מיעט לשחק וחזר באוגוסט באותה שנה לספרד, עם חוזה בסבאדל מהליגה השלישית. כעבור שנתיים עבר לקייראט אלמטי הקזחית, אבל שוחרר בחודש מרץ אחרי 46 דקות בלבד במדי הקבוצה.

בפברואר האחרון נבחן אסולין בגטבורג השבדית, אבל לא קיבל חוזה קבוע ומאז הוא ללא קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully