וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצל של מסי": גיא אסולין נכנס לרשימת הפלופים של בארסה בספרד

ב"ספורט" הספרדי פירסמו רשימה של שישה שחקנים שסומנו כעילוי בלה מאסיה, אך כשלו בקבוצה הבוגרת. "התחיל טוב והציג דריבל דומה למסי, אך לא השתלב במחנה האימון". גם רוסאס ו-ואסקס שם

one

בווידאו: 1:1 בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב בדרבי

גיא אסולין הגיע בינואר האחרון להפועל תל אביב בניסיון לשקם את הקריירה. מבחינת רזומה, קשה למצוא שחקן עם עבר מרשים יותר בליגת העל. ברצלונה, מנצ'סטר סיטי ושלל קבוצות בספרד. וכל זה כשהוא רק בן 24.

ההייפ המטורף בתחילת הקריירה שלו לא עזר לו וכעת, אחרי שרשם כמה הופעות בהפועל תל אביב, בספרד נזכרו בו והכניסו אותו לרשימה לא כל כך מרשימה.

בספורט, אחד האתרים הגדולים בספרד, ערכו רשימה של שישה שחקנים שגדלו באקדמיה של בארסה, לה מאסיה, אך כשלו בקבוצה הבוגרת וכעת הם נודדים בעולם.

אסולין, שפתח את הידיעה, קיבל גם קומפלימנטים: "החל כצל של מסי. הציג דריבל דומה לזה של הפרעוש, קיבל קרדיט ועמד בציפיות בהופעות הראשונות שלו בקבוצה. ב-2009 לא נכנס טוב למחנה האימונים ולא השתלב"

אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול גיא אסולין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא השתלב אצל פפ. אסולין/ברני ארדוב

אגב, עוד נכנסו לרשימה שחקנים כמו מריו רוסאס מרודה, מארק קרוסאס, שסבל בתור מחליפם של אינייסטה וצ'אבי בשנותיהם הגדולות ומשחק היום בקרוז אסול. גם רוברטו טראסוהרס מראיו וייקאנו, ננו מראסינג דה פרול ו-ויקטור ואסקס, גם הוא מקרוז אסול, נמצאים ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully