וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש היקר בתולדותיה: ארסנל הודיעה על רכישת ניקולא פפה

הקיצוני מליל (24) עבר תמורת 80 מיליון יורו וחתם לחמש שנים ואמר: "רוצה להגיע אל הטופ", אמרי: "הוא יוסיף לנו כוח ומהירות"

צילום: ארסנל

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו מקבל את "פרס מארקה"

אחת מהעסקאות הגדולות של הקיץ נסגרה: ארסנל הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של כוכב ליל בעונה הקודמת, ניקולא פפה בן ה-24. שחקן הכנף המוכשר מחוף השנהב חתם על חוזה לחמש שנים תמורת 80 מיליון יורו, ובכך הפך לרכש היקר בתולדות התותחנים. עד להגעתו, שיא ההעברות של ארסנל עמד על 63.75 מיליון יורו ששולמו לבורוסיה דורטמונד על פייר אמריק אובמיאנג.

בסרטון שפרסמה ארסנל, נראה פפה אומר: "אף אחד לא ראה את זה מגיע, זו לא בעיה. אני תמיד האמנתי. המשכתי לעבוד, מצאתי את הקילר אינסטינקט שלי. חסר מנוחה? כן. סבלני? תמיד. מהיר? תראו. אני ניקו ואני כאן".

פפה התייחס לשיתוף הפעולה עם חבריו החדשים ואמר: "כשידעתי שאני מגיע לארסנל, מיד חשבתי על החבר'ה הצרפתים שמשחקים כאן. כאן על אוזיל שהוא אלוף עולם, על לקאזט, אובמיאנג ועוד הרבה. כמובן אלה שחקנים שישר קופצים לראש כי נהגתי לצפות בהם תמיד כשהייתי בליל. לקאזט גם שיחק בליון אז הייתה לי ההזדמנות לשחק נגדו. זה יהיה כבוד גדול לשחק לצידו".

פלייר ניקולא פפה שחקן ארסנל. אתר ארסנל, אתר רשמי
פפה עם החולצה החדשה שלו/אתר רשמי, אתר ארסנל

הקיצוני מחוף השנהב דיבר גם על ההשפעה של בלם העבר קולו טורה, שמשמש היום כעוזר מאמן בנבחרת הפילים ואמר: "קולו טורה היה איתנו בסגל באליפות אפריקה כעוזר מאמן. הוא דיבר איתי הרבה על הרמה הגבוהה, איך הוא הגיע לארסנל ואיך תמיד צריך לעבוד קשה ולהתאמץ על בסיס יומי כדי לנסות להגיע לטופ. טורה, אבואה וז'רביניו מחוף השנהב ושיחקו בארסנל. אנחנו מדברים הרבה על ז'רביניו ששיחק בליל והגיע לארסנל אז אני על אותו מסלול. הם מהווים דוגמה עבורנו, השחקנים הצעירים מחוף השנהב".

מאמן ארסנל אונאי אמרי אמר: "ניקולא הוא קיצוני מוכשר ומוערך מאוד שהיה מחוזר על ידי קבוצות גדולות מאוד באירופה. להחתים קיצוני ברמה הגבוהה ביותר היה אחד הדברים שניסינו להשיג בחלון ההעברות ואני מאושר שהוא מצטרף. הוא יוסיף לנו מהירות, כוח ויצירתיות וכך נוכל לכבוש יותר שערים".

פפה פרץ בליל הצרפתית בעונת 2017/18, בה תחת המאמן מרסלו ביילסה עזר לקבוצתו לשרוד בליגה אחרי מאבקי תחתית לא קלים. הוא סיים את העונה עם 14 שערים בכל המסגרות, ובעונה שעברה התפוצץ עם 22 שערי ליגה ב-38 הופעות. היכולת הטובה גרמה לקבוצות רבות להתעניין בו, וקבוצתו אף אישרה שהיא הסכימה להצעות מנאפולי, ליברפול, אינטר וארסנל. בסופו של דבר, ההחלטה הגיעה לידי השחקן, שהחליט לעבור ללונדון ולהיות הרכש הגדול של ארסנל הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully