וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ברזיל טובה יותר ללא ניימאר? "בלעדיו האחרים חזקים יותר"

שחקן העבר זה אליאס שמח שהכוכב לא הופיע לקופה: "טיטה הוא בן ערובה שלו, גם היום". החלוץ ישוב לפריס ויצטרף לאימוני סן ז'רמן

רויטרס

ניימאר ייאלץ לצפות מהצד בחבריו לנבחרת ברזיל מחפשים זכייה ראשונה מאז 2007 בקופה אמריקה, כשיארחו הערב (ראשון, 23:00, ספורט1) את נבחרת פרו המפתיעה. הסלסאו הציגו יכולת מרשימה עד כה, לא ספגו ולו שער אחד ומגיעים כפייבוריטים ברורים למפגש - למרות, ואולי אפילו בגלל חסרונו של הכוכב הגדול.

"במונדיאל 2018 ניימאר כל הזמן נכנס למאבקים אישיים שלא סייעו לנבחרת, אלא רק לו", טען שחקן העבר זה אליאס, שרשם 10 הופעות במדי הנבחרת. "הוא הפסיק לשחק, היה רחוק ממרכז המגרש והיה צריך להשתתף במאבק הקבוצתי, כפי שעשה בברצלונה. אבל טיטה לא תיקן אותו, לא היה לו אומץ. חשבתי שהוא יעמיד את ניימאר לשורות נבחרת ברזיל, ולא את נבחרת ברזיל לשורות ניימאר. הוא כשל. אפילו היום, טיטה הוא בן ערובה לניימאר".

שחקן העבר הוא לא היחיד שחושב כך. העיתונאי של רשת "פוקס" פאולו ויניסיוס קוולו השמיע דברים דומים: "ניימאר גאון, הוא יודע איך לאלתר, לשבור הגנות ולהבקיע, אבל לכל שחקן יש מחליף. בלעדיו האחרים חזקים יותר ושחקנים כמו גבריאל ז'סוס, קוטיניו, פירמינו ודני אלבס חשובים יותר".

עוד בנושא:

מסי עלול לספוג השעיה ארוכה, בארגנטינה מבקרים: "הוא צריך לשקול מילים"
ליאו מסי תקף את "השחיתות" בקופה אמריקה: "הגביע הזה יועד לברזיל"
ארגנטינה סיימה במקום השלישי, ליאו מסי ומדל התעמתו והורחקו
ברזיל מתעקשת לפני גמר הקופה אמריקה מול פרו: אנחנו לא פייבוריטים

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
בינתיים, קשה להתווכח עם התוצאות. ניימאר/רויטרס

המספרים לאו דווקא מגבים את הטענות הללו. מאז מונדיאל 2014, ברזיל כבשה 100 שערים ב-48 משחקים עם ניימאר, ו-52 ב-26 משחקים בלעדיו. אחוזי ההצלחה עומדים על 79 עם הכוכב ו-58 בלעדיו וגם נתוני הספיגה דווקא משתפרים כשניימאר על הדשא: איתו, ספגו הסלסאו 0.4 שערים למשחק מאז 2014, ובלעדיו 0.8. עם זאת, אין ספק שההתקפה מגוונת וקבוצתית יותר בהיעדרו של ניימאר, כשאת עשרת השערים עד כה כבשו שבעה שחקנים שונים.

ומה בנוגע לעתידו האישי של הכוכב? על פי דיווחים בצרפת, ניימאר אמור לשוב "בימים הקרובים" לפריס על מנת להתחיל באימוני טרום העונה של סן ז'רמן. אף שהמגעים עם ברצלונה עדיין תקועים, החלוץ לא יחרים את האימונים של קבוצתו הנוכחית (כפי שבחר לעשות אנטואן גריזמן).

עוד באותו נושא

המנצח לוקח הכול: דני אלבס זוכה לעדנה מחודשת כקפטן נבחרת ברזיל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully