וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה סיימה במקום השלישי, ליאו מסי ומדל התעמתו והורחקו

האלביסלסטה ניצחה את צ'ילה 1:2 במשחק חם. אגוארו ודיבאלה כבשו, וידאל צימק, מסי ומדל הורחקו כבר בדקה ה-37

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ההעברות הבולטות בחלון ההעברות

נבחרת ארגנטינה גברה הערב (שבת) 1:2 על צ'ילה וסיימה את הקופה אמריקה במקום השלישי. סרחיו אגוארו ופאולו דיבאלה ניצלו חורים עמוקים בהגנה האדומה כדי לקבוע 0:2 מהיר, ארתורו וידאל רק צימק בפנדל בדקה ה-59.

האירוע המרכזי במשחק היה בדקה ה-37, כשליאונל מסי וגארי מדל הורחקו. השניים נאבקו על כדור שעשה דרכו החוצה ומיד לאחר מכן הצ'יליאני הסתובב לעבר הארגנטינאי, ניסה לנגוח בו ודחף אותו. מסי לא פגע במדל, אבל נעמד מולו ולא זז מהמקום. השופט הפרגוואי מריו דיאס דה ויואר, היה יכול להסתפק בצהוב בלבד לארגנטינאי, אבל שלף לו ולמדל כרטיסים אדומים.

זה בסך הכל הכרטיס האדום השני בקריירה של מסי, לראשונה זה 14 שנה, אחרי שהקודם היה אי שם ב-2005, במדי נבחרת ארגנטינה, במשחק הבכורה שלו במדים הלאומיים, מול הונגריה (נכנס בדקה ה-64, והורחק אחרי דקה!). מסי רשם 687 משחקים במדי ברצלונה במהלכם לא הורחק, ולמעשה הערב היה זה האדום הראשון שלו אי פעם במשחק רשמי. כזכור, אחרי ההפסד בחצי הגמר לברזיל מסי התלונן על השיפוט, ונדמה שגם הערב יהיו לו סיבות להתלונן.

אחרי שהיא נקלעה לפיגור מוקדם, צ'ילה החלה לשחק באגרסיביות יתרה. המשחק התחמם כמה פעמים עוד לפני ההרחקות, כשמדל ספג צהוב אחרי עבירה גסה על מסי וגם ארתורו וידאל, אריק פולגר וג'אן בוסג'ור ראו כרטיסים. אלכסיס סאנצ'ס נפצע מוקדם והוחלף על ידי ג'וניור פרננדס כבר בדקה ה-17.

אמנם המשחק היה על המקום השלישי בלבד, אבל בין הנבחרות קיימת יריבות גדולה בעקבות שני טורנירי הקופה האחרונים, בהם צ'ילה ניצחה את ארגנטינה פעמיים ברציפות בפנדלים במשחק הגמר. מדל ומסי מנהלים רומן ארוך משל עצמם. הצ'יליאני זכור בהופעות האגרסיביות שלו נגד ברצלונה כשהוא שיחק במדי סביליה ובגמר 2015 הוא בעט למסי בבטן, אבל ספג רק צהוב.

עוד בנושא

ברזיל מתעקשת לפני גמר הקופה אמריקה מול פרו: אנחנו לא פייבוריטים
המנצח לוקח הכול: דני אלבס זוכה לעדנה מחודשת כקפטן נבחרת ברזיל

פאולו דיבאלה, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
דיבאלה חוגג את השני/רויטרס

גם האדום הקודם (והיחיד בקריירה) של מסי היה מאוד שנוי במחלוקת

גרי מדל מתעמת עם ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה מול נבחרת צ'ילה. רויטרס
יריבות ארוכת שנים. מדל ומסי/רויטרס
גרי מדל מתעמת עם ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה מול נבחרת צ'ילה. רויטרס
מסי הופתע/רויטרס
ליאונל מסי אחרי ההרחקה במדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
מה??? מסי אחרי ההרחקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully