וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי עלול לספוג השעיה ארוכה, בארגנטינה מבקרים: "הוא צריך לשקול מילים"

דוח השופט שקבע כי "דחף בעוצמה את מדל" בצירוף הנאום התוקפני כלפי קונמבול עלולים לעלות למסי ביוקר. גז'ארדו הפתיע: "הוא מודל לחיקוי, אסור לו לדבר ככה". גם בספרד לא חסו עליו: "סיומת איומה לעונה אדירה"

רויטרס

אחרי נאום "השחיתות" התקיף, בו טען לקנוניה נגד נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי עלול לשלם ביוקר. פרסומים הבוקר (ראשון) בארגנטינה טוענים שהפרעוש עשוי לספוג השעיה ארוכה - בין 3 ל-6 משחקים - ולהחמיץ חלק ניכר ממשחקי הנבחרת במוקדמות מונדיאל 2022, אם יחליט ליטול חלק בקמפיין.

ועדת המשמעת של קונמבול עשויה להחמיר עם מסי, בין היתר בשל המתקפה החריפה על הארגון, ותדון באפשרות להאשים אותו גם בסעיף של "התנהגות בלתי הולמת" בראיונות בסיום המשחק. כך או כך, בבוקר שאחרי הסערה קונמבול התעקשה שהכרטיס האדום שהונף לעבר מסי בעקבות העימות עם גארי מדל היה מוצדק.

השופט, מריו דיאס דה ויוואר מפראגוואי, פירט בדוח שהעביר בסיום המשחק את הסיבות שבגינן הרחיק את מסי, במה שכבר כונה בארגנטינה כ"הכרטיס האדום התמוה בהיסטוריה". הוא ציין ש"מסי השתמש בשפה פוגענית, מעליבה ומשפילה כלפיי וכלפי שחקן של היריבה, התעמת איתו ללא כדור ונתן לו מכה עוצמתית בכתף", והוסיף ש"העימות הפיזי הצדיק כרטיסים אדומים לשני השחקנים".

עוד בנושא

מסי תקף את "השחיתות" בקופה אמריקה: "הגביע הזה יועד לברזיל"
ארגנטינה סיימה במקום השלישי, ליאו מסי ומדל התעמתו והורחקו
23:00, ספורט 1: ברזיל הפייבוריטית מול פרו האנדרדוג בגמר הקופה

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מול גארי מדל, נבחרת צ'ילה. רויטרס
השופט מתעקש: "מסי דחף בחוזקה וקילל, הגיע לו אדום"/רויטרס

מסי אמר בסיום ש"מה שקרה ביני לבין מדל הצדיק כרטיס צהוב לכל היותר", וגם הצ'יליאני שאיתו התעמת לא פעם בעבר הודה ש"אני מסכים עם מסי, לא חשבתי אפילו לרגע שאקבל כרטיס צהוב על זה. היו כמה דחיפות וזהו זה. השופט היה יכול להגיב אחרת לחלוטין".

גם מאמן צ'ילה ריינאלדו רואדה טען ש"העימות בין מסי למדל היה נורמלי לחלוטין" ואמר ש"לא היה שום צורך להרחיק אף אחד מהם", אבל בארגנטינה, לצד התייצבות כמעט מוחלטת לימינו של מסי, נשמעו גם ביקורות כלפיו - בעיקר על רקע הנאום בו האשים את קונמבול בשחיתות.

מרסלו גז'ארדו, אולי מאמן הנבחרת הבא, הפתיע כשאמר: "מסי לא היה צריך לומר מה שאמר. הוא מודל לחיקוי, אסור לו לדבר ככה. אני לא יודע אם הוא באמת רצה לומר את הדברים הללו או שהם נפלטו לו בלהט הרגע, אבל בכל מקרה לא תמיד צריך לומר כל מה שאתה חושב. אחרי הכל, מסי השחקן הכי חשוב שלנו וזה חושף אותו לכל מיני סנקציות".

גם בספרד הופתעו מההרחקה של מסי, שהיתה השנייה שלו בלבד בקריירה והראשונה אי פעם במשחק רשמי. ב"מארקה" כתבו ש"מסי סיים עונה אדירה בטון אומלל", כשהם מציינים את ההתפרקות מול ליברפול באנפילד, המבוכה מול ולנסיה בגמר הגביע וההרחקה אמש כדוגמאות לכך ש"מסי איבד את זה".

עוד באותו נושא

ליאו מסי תקף את "השחיתות" בקופה אמריקה: "הגביע הזה יועד לברזיל"

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
העונה התחילה נהדר, אבל הסתיימה עם יותר מדי מפחי נפש. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully