וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצב חלומי" בריאל מדריד: ניימאר וקיליאן אמבפה לפתע בהישג יד

ב"מארקה" טוענים שהבלתי אפשרי הפך לאפשרי: זידאן מעדיף את הצרפתי, ההנהלה את הברזילאי. בצרפת דווח: "פיני זהבי דוחף לברצלונה"

עריכה: מתן חדד

האם הפעם זה רציני? האם הפעם ייתכן שניימאר אכן יעזוב את פריס סן ז'רמן? מאז שהברזילאי הגיע לבירת צרפת יש סביבו לא מעט שמועות ודיווחים על מעבר אפשרי שלו לריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד. ניימאר ופריס סן ז'רמן תמיד הכחישו את הדברים, אביו של ניימאר אף טען שבנו קרוב להארכת חוזה בקבוצה, אבל נדמה שהפעם זה קצת רציני יותר.

על פי "מארקה", מדובר ב"תסריט חלומי" עבור ריאל מדריד, שלפתע "ניצבת בפני סיטואציה שלפני כמה חודשים היתה נראית בלתי אפשרית": רכישה אפשרית של ניימאר או קיליאן אמבפה. "בדיוק לזה ריאל חיכתה שנה שלמה", נכתב בתקשורת הספרדית, שם נטען כי זינדין זידאן מעדיף את אמבפה, אולם ראשי המועדון תמיד האמינו כי העברתו של ניימאר תהיה מציאותית יותר. "זה אפשרי, בעיקר עסקת ניימאר", טענו ב"מארקה".

עוד בנושא
אל חלאיפי מאיים על שחקני פ.ס.ז': "שאף אחד לא יתנהג כמו כוכב"
"ל'אקיפ": "פריס סן ז'רמן מוכנה לשחרר את ניימאר הקיץ"
יובנטוס הודיעה על מינויו של מאוריציו סארי למאמנה החדש
מהפכה לבנה: ריאל מדריד שואפת למכור 12 שחקנים ב-22 ימים
פ.ס.ז' לקראת מהפכה: המנהל המקצועי עוזב, אמבפה שוב מתנדנד

ניימאר, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
יותר מדי בעיות. ניימאר/רויטרס

אתמול (ראשון), בסמיכות מפתיעה ולא מפתיעה כאחת, עלו שני דיווחים בצרפת. בראשון פורסמו ציטוטים מראיון שנתן הבעלים של פריס סן ז'רמן, נאסר אל חלאיפי, למגזין "פראנס פוטבול". הראיון המלא יתפרסם רק מחר, אבל כבר מהציטוטים הראשונים אפשר להבין שהבעלים מאס בהתנהלות, ושולח רמזים ברורים לשחקניו.

"השחקנים יהיו חייבים לקחת אחריות, אפילו יותר מבעבר", אמר. "זה חייב להיות אחרת לגמרי. השחקנים יהיו חייבים לעשות יותר, לעבוד קשה יותר. הם לא כאן כדי ליהנות ואם הם לא מסכימים עם זה, הדלתות שלנו פתוחות והם יכולים לעזוב. צ'או! אני לא רוצה שאף אחד יתנהג כמו כוכב".

מיד לאחר מכן עלה דיווח ב"ל'אקיפ" שטען: "פריס סן ז'רמן מוכנה למכור הקיץ את ניימאר". על פי הדיווח, התדמית הציבורית של ניימאר נפגעה (בעקבות פרשת האונס, הפציעות, המסיבות וכו'), והקבוצה רוצה להיפטר מכל "הפרימדונות", מה שהוביל להחלטה העקרונית של ההנהלה. כמו כן נכתב שגם ניימאר עצמו הבהיר למקורביו בשבועות האחרונים שהוא היה רוצה לעזוב את צרפת הקיץ - כך שההחלטה היא הדדית.

הבעיה היא שהקבוצה מתכננת לדרוש עליו 222 מיליון יורו, הסכום ששילמה על הכוכב בן ה-27, ולא ברור אם תמצא קונה בסכום הזה, על שחקן שעבר לא מעט פציעות בשנתיים האחרונות. ריאל מדריד נחשבה ליעד הטבעי לשחקן, אבל הבלאנקוס הוציאו בשבועות האחרונים כ-350 מיליון יורו על שחקני רכש, וכעת בעיקר מתרכזים במכירת שחקנים כדי להתייצב כלכלית.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 16.6: ברצלונה רוצה את ילד הפלא האנגלי

לכתבה המלאה
פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
יעבור לפריס? קוטיניו/רויטרס

ב"ל'אקיפ" נכתב שכתוצאה מההחלטה של פריס סן ז'רמן, סוכנו של ניימאר פיני זהבי "החל בשבועות האחרונים במהלך להעביר את ניימאר, במיוחד לעבר חזרה לספרד ולברצלונה". וכשהסוכנים מעורבים ויודעים שמחכה להם קופון שמן, הכל יכול לקרות.

עוד נטען שנערכו כבר שיחות ראשונות בין פ.ס.ז' לברצלונה, והועלתה אפשרות שהעסקה תכלול טרייד ומעבר של שחקנים, כשכידוע, קוטיניו עומד על הפרק. "האפשרות הזאת נידונה בשיחות פנימיות בקרב ההנהלות של שתי הקבוצות", כך נכתב ב"ל'אקיפ".

עם זאת, יש לציין כי רשת RMC הצרפתית דיווחה שהמנהל המקצועי החדש של פריס סן ז'רמן, לאונרדו, "לא מתכוון לקבל את הבקשה של ניימאר ולשחרר אותו", והברזילאי לא מתכוון לכפות עזיבה או מעבר. כך או כך, סביר להניח שכמו תמיד במקרה של ניימאר, עוד צפויות התפתחויות ולא מעט דיווחים סותרים, לכל הכיוונים.

פיני זהבי, סוכן שחקנים. GettyImages
הרבה תלוי בו. זהבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully