וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' לקראת מהפכה: המנהל המקצועי עוזב, אמבפה שוב מתנדנד

אנטרו הנריקה סיים את תפקידו על רקע דיווחים על סכסוך מתמשך עם טוכל, לאונרדו יחליפו. במקביל, ריאל מנסה שוב לשים יד על אמבפה. ניימאר העיד במשטרה: "המתלוננת דרשה שאסטור לה בישבן"

ריאל מדריד TV

אין רגע דל בפריס סן ז'רמן. הערב (שישי) הודיע מועדון הפאר הצרפתי כי אנטרו הנריקה, ששימש כמנהל המקצועי מאז שנת 2017, עזב את תפקידו. על פי כל ההערכות הפורטוגלי בן ה-51 פוטר בעקבות סכסוך מתמשך עם המאמן תומאס טוכל וכן בגלל חוסר שביעות רצון כללי מתפקודו. מחליפו יהיה שחקן העבר לאונרדו, שכבר שימש כמנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' בעבר.

הנריקה אמנם חתום על הרכש הנוצץ של הקבוצה בשנתיים האחרונות, כולל עסקאות הענק שהנחיתו את ניימאר וקיליאן אמבפה בפריס, אולם השפעתו הלכה ופחתה עם הזמן. הוא גם ספג ביקורות רבות על חוסר היכולת להקיף את הכוכבים בשחקני משנה ראויים, והואשם במערכת יחסים קלוקלת עם שני המאמנים שעבדו תחתיו (אונאי אמרי ותומאס טוכל).

זה לא נגמר בכך: על פי דיווחים בספרד, קיליאן אמבפה שוב מתנדנד ושוב לוטש עיניים לעבר ריאל מדריד, שמצידה עוקבת בדריכות אחר ההתפתחויות בינו לבין פ.ס.ז'. ב"ספורט" הקטלאני פורסם ש"ריאל מדריד מסרבת לוותר על החלום להחתים את אמבפה", ומחדשת את העניין בחלוץ הצעיר.

"אם תהיה לנו הזדמנות להחתים את קיליאן אמבפה ולתת לו שכר של 20 מיליון יורו בעונה נעשה זאת, כי מדובר בכוכב בקנה מידה עולמי. על שחקנים אחרים, כמו פול פוגבה למשל, לא נוציא סכומים כאלה", צוטטה ב"מארקה" דמות בכירה בריאל בעילום שם.

אנטרו הנריקה, המנהל המקצועי של פריס סן ז'רמן. GettyImages
קדנציה מאכזבת. אנטרו הנריקה/GettyImages

במקביל, פ.ס.ז' ממשיכה לעקוב בדאגה אחרי פרשת האונס של ניימאר. הראיות נגד הכוכב אמנם הולכות ונחלשות, אולם היום הוא נחקר פעם נוספת במשטרת סאו פאולו, ונשאר בחדר החקירות למעלה מחמש שעות.

בחקירה נדרש ניימאר להסביר את החבורות והסימנים הכחולים שנמצאו בגופה של המתלוננת נג'ילה טרינידאג'י, כולל באזור הישבן, והודה ש"סטרתי לה בישבן כי היא דרשה זאת. לא התכוונתי לעשות לה דבר כזה, אבל זה מה שהיא ביקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully