וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל חלאיפי מאיים: "שאף אחד לא יתנהג כמו כוכב". "ל'אקיפ": "פריס סן ז'רמן מוכנה לשחרר את ניימאר הקיץ"

הבעלים של פריס סן ז'רמן הבהיר: "השחקנים חייבים לעבוד קשה יותר. הם לא כאן כדי ליהנות ואם הם לא מסכימים, צ'או". בתקשורת טוענים: פריס לא תתנגד לעזיבה של השחקן, וגם הוא רואה את עתידו רחוק מפריס

עריכה: מתן חדד

בווידאו: פול פוגבה מדבר על עתידו.

לאחר עוד כישלון בליגת האלופות, בחרה פריס סן ז'רמן להחליף, לשם שינוי, לא את המאמן אלא את המנהל המקצועי - בעוד תומאס טוכל נותר בתפקידו, לאונרדו נכנס לנעליו של אנטרו הנריקה בתקווה ש-2019/20 תהיה מוצלחת יותר מ-2018/19.

בשבועות האחרונים היו צריכים באלופת צרפת להתמודד עם פרשת האונס של ניימאר, כמו גם עם שאלת עתידו של קיליאן אמבפה, שמעוניין, על פי דיווחים, במעבר לריאל מדריד. היום (ראשון) התראיין בעלי המועדון נאסר אל חלאיפי למגזין "פראנס פוטבול". בעוד הראיון המלא יתפרסם רק ביום שלישי, ציטוטים ראשונים כבר ראו אור, ולפיהם עושה רושם שהבעלים מפנה הפעם את החצים אל עבר שחקניו.

"השחקנים יהיו חייבים לקחת אחריות, אפילו יותר מבעבר", אמר הבעלים. "זה חייב להיות אחרת לגמרי. השחקנים יהיו חייבים לעשות יותר, לעבוד קשה יותר. הם לא כאן כדי ליהנות ואם הם לא מסכימים עם זה, הדלתות שלנו פתוחות והם יכולים לעזוב. צ'או! אני לא רוצה שאף אחד יתנהג כמו כוכב".

עוד בנושא:

יובנטוס הודיעה על מינויו של מאוריציו סארי למאמנה החדש
מהפכה לבנה: ריאל מדריד שואפת למכור 12 שחקנים ב-22 ימים
העברות בעולם, 16.6: ברצלונה רוצה את ילד הפלא האנגלי
פול פוגבה הודה: "זה הזמן הנכון עבורי למצוא אתגר חדש"

הבעלים של פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי. רויטרס
רוצה תוצאות. אל חלאיפי/רויטרס

במקביל לדברים של אל חלאיפי, הכותרת הראשית ב"ל'אקיפ" הערב היא "פריס סן ז'רמן מוכנה לשחרר את ניימאר הקיץ". לדברי העיתון הצרפתי, "במקרה שתגיע הצעה גדולה על השחקן, הנהלת פריס סן ז'רמן לא תתנגד לעזיבה של החוץ הברזילאי, שמצדו גם רואה את העתיד שלו הרחק מפריס". כידוע, בקבוצה מאסו בעיסוק הבלתי נגמר בשחקן, במתיחויות שהוא מייצר בחדר ההלבשה ובמחנאות שפוגעת בשחקן העתיד אמבפה, בפרשיות שלו מחוץ למגרש, וכמובן לנוכח הפציעות והתרומה המוגבלת, בקבוצה מבינים שבמחיר הנכון ניתן לוותר עליו.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
נשבר להם? ניימאר/GettyImages

אדם נוסף מתוך המערכת שלא ממש מרוצה הוא דני אלבס, שעדיין שוקל האם להמשיך בפריס סן ז'רמן. "אני נלהב מאנשי פריס סן ז'רמן שאכפת להם מהמועדון, אבל מבחינה ספורטיבית לא השגנו את התוצאות שרצינו ואני זקוק לקבוצה שבאמת יודעת איך להתחרות", אמר. "כרגע אני מרוכז לגמרי בנבחרת ברזיל ובקופה אמריקה, ולאחר מכן אחליט האם להישאר או לעזוב. זה יהיה תלוי בהצעות שאקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully